Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Naaimachine: Wie heeft weleens bestaande kleding bewerkt?



03-10-2008, 23:13
Ik heb een spijkerbroek ingekort maar ik vind de pijpen te wijd en wil die broek dus innemen zodat de pijpen smaller worden. Wie heeft dit weleens gedaan?

Als ik de broekspijpen los maak van elkaar, aan welke kant moet ik er dan een stuk afknippen?

03-10-2008, 23:33


nee joh volgens mij is dat een hele gedoe..ik had een X een broek ook smaller laten maken en dat hebben ze heel simpel gedaan. Gewoon aan de binnenkant met de naaimachine over heen geweest zonder knippen of loshalen is wel makkelijker en het zag er ook wel goed uit...Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel

btw nu doe ik het ook altijd zelf

03-10-2008, 23:55

Citaat door zanoeba:
nee joh volgens mij is dat een hele gedoe..ik had een X een broek ook smaller laten maken en dat hebben ze heel simpel gedaan. Gewoon aan de binnenkant met de naaimachine over heen geweest zonder knippen of loshalen is wel makkelijker en het zag er ook wel goed uit...Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel

btw nu doe ik het ook altijd zelf


Ik snap wel wat je bedoeld. Dat is natuurlijk ook een optie. Gewoon met spelden vastzetten en dan de buitenkant van de broekspijp naar binnen "vouwen" en met de naaimachine eroverheen. Lijkt me idd veel makkelijker dan de broek helemaal losmaken.

05-10-2008, 17:55

Citaat door bladerbla:
Ik snap wel wat je bedoeld. Dat is natuurlijk ook een optie. Gewoon met spelden vastzetten en dan de buitenkant van de broekspijp naar binnen "vouwen" en met de naaimachine eroverheen. Lijkt me idd veel makkelijker dan de broek helemaal losmaken.



klopt das inderdaad wat ik bedoel