Bekijk volle/desktop versie : vraagje!!



Pagina's : [1] 2 3

03-10-2008, 22:00
Moet de man langer zijn dan de vrouw? Zo ja, stel dat de vrouw vijf centimeter langer is, is dat een probleem? Zo ja, op welke gebied is dat een probleem?

Want ik heb gemerkt dat liefde niet echt blind maakt!!

03-10-2008, 22:02


niks moet!


maar ikzelf vind dat de man langer moet zijn dan de vrouw...is geen gezicht als de vrouw langer is

dan lijkt de man zo onderdanig en afhankelijk..staat gwn niet vind ik

03-10-2008, 22:02
nou ik denk dat jij nog niet verliefd genoeg bent.

03-10-2008, 22:03
Nee dat vind ik echt lelijk!
als een vrouw langer is als haar man.
of als ze ouder is!

03-10-2008, 22:23



Citaat door gabriel1890:
nou ik denk dat jij nog niet verliefd genoeg bent.



Dat juist wel! Maar als ik heb zie, begin ik te twijfelen

03-10-2008, 22:27

Citaat door NouaNaRif:
Dat juist wel! Maar als ik heb zie, begin ik te twijfelen


Omdat jij in je achterhoofd verlangt naar iets beters. Is natuurlijk en men hoeft er niet voor te schamen.

Tot dat men dat niet meer denkt, weet men dat je verlieft genoeg bent.

03-10-2008, 22:30

Citaat door Its_Just_Me:
niks moet!


maar ikzelf vind dat de man langer moet zijn dan de vrouw...is geen gezicht als de vrouw langer is

dan lijkt de man zo onderdanig en afhankelijk..staat gwn niet vind ik



Ja, maar als je niet zonder hem kunt?

03-10-2008, 22:32

Citaat door gabriel1890:
Omdat jij in je achterhoofd verlangt naar iets beters. Is natuurlijk en men hoeft er niet voor te schamen.

Tot dat men dat niet meer denkt, weet men dat je verlieft genoeg bent.


Ik schaam me er niet voor!! Maar het is gewoon zo dat ik een teddybeer wil!! Hij moet mij vasthouden als ik het koud hebben etc en niet andersom ( ik heb het niet over dat relatie gedoe, maar als man en vrouw)

03-10-2008, 22:32
Het ziet er wel beter uit.

03-10-2008, 22:33

Citaat door EL_Marokkaanse:
Het ziet er wel beter uit.


Als een man langer is dan een vrouw?

03-10-2008, 22:34

Citaat door NouaNaRif:
Als een man langer is dan een vrouw?



Wah.

03-10-2008, 22:35

Citaat door Foetoe:
Nee dat vind ik echt lelijk!
als een vrouw langer is als haar man.
of als ze ouder is!


leeftijd speelt niet zo grote rol hang natuurlijk wel van af niet dat er een man van 25 met een vrouw van 45 gaat trouwen dat is echt overdreven kan evengoed zijn moeder zijn
maar paar jaartjes verschil dat zie je niet eens.

en idd een man moet langer zijn is veel beter hij is toch de man hij moet zijn vrouw beschermen en niet omgekeerd haha maar voor die 2 of 5cm is het nu ook weer niet zo errggg hehe

03-10-2008, 22:36



Citaat door EL_Marokkaanse:

Wah.


mligh!!

Het gaat mij niet om wat mooier is

03-10-2008, 22:37

Citaat door NouaNaRif:
Ja, maar als je niet zonder hem kunt?




dat je zoiets nog durft te vragen..



als je niet zonder hem kan, dan blijf je toch gwn bij hem ookal is hij te kort..wat ken jou dat schelen...maak je nie druk om de mensen...zij insclusief ik hebben altijd wel wat te zeggen..maar sl je gelukkig met hem bent moet je schijt aan iedereen hebben

03-10-2008, 22:37

Citaat door riffia_meknes_:
leeftijd speelt niet zo grote rol hang natuurlijk wel van af niet dat er een man van 25 met een vrouw van 45 gaat trouwen dat is echt overdreven kan evengoed zijn moeder zijn
maar paar jaartjes verschil dat zie je niet eens.

en idd een man moet langer zijn is veel beter hij is toch de man hij moet zijn vrouw beschermen en niet omgekeerd haha maar voor die 2 of 5cm is het nu ook weer niet zo errggg hehe


Oké, maar ik heb gemerkt dat vrouwen er echt problemen mee hebben en de mannen doet het niets! Waarom is dat zo?

Pagina's : [1] 2 3