Bekijk volle/desktop versie : Stikvoort je bent een toppertje dat je je bek open trekt !!



03-10-2008, 15:14
Korpschef verbaasd over ophef over incident Gouda


Leiderdorp, 3 okt. Korpschef Jan Stikvoort van de politie Hollands-Midden is verbaasd over de ophef die in de Tweede Kamer is ontstaan na het incident met Marokkaanse jongeren in Gouda. Hij vindt dat een betrekkelijk klein incident door zowel 'linkse' als 'rechtse' Kamerleden is opgeklopt. Stikvoort zegt dat vandaag in een interview in de Volkskrant.Nieuws


,,Ik ben klaar met politici die iets kleins heel groot maken en vervolgens zeggen dat de politie haar werk niet goed doet.'' Stikvoort denkt dat Kamerleden hebben gehandeld uit drang om electoraal te scoren. Volgens hem hebben ze in zijn gebied vaker last van autochtone plattelandsjongeren die snuiven, spuiten en zuipen. ,,Maar ik zie dat de politiek liever in de hypesfeer duikt op allochtonen''.


Gouda kwam vorige maand in het nieuws toen chauffeurs van vervoersbedrijf Connexxion weigerden langer met hun bus door een deel van de wijk Oosterwei te rijden na bedreigingen door Marokkaanse jongeren.


De korpschef zegt dat in Oosterwei een kleine kern van ongeveer twintig jongeren de boel probeer te verzieken. ,,Die gasten pakken we keihard aan. Landelijk is het niet echt bijzonder''. Hij vindt dat de Kamer het imago van Gouda kapot heeft gemaakt. ,,De bewoners herkennen zich niet in het beeld dat de politici en media schetsen. De mensen zijn niet angstig en voelen zich niet bedreigd.''


http://www.nrc.nl/binnenland/article2007741.ece/Korpschef_verbaasd_over_ophef_over_incident_Gouda

03-10-2008, 15:15


Ja echt goed he!

03-10-2008, 15:16
ja absoluut, neemt natuurlijk niet weg dat er een klein groepje k.tmarokkanen is die het voor de rest verpest.. maar daar wordt hard aan gewerkt (zowel van binnen als van buiten)

03-10-2008, 15:17
Ja ik las het vanochtend! Eindelijk iemand die niet iedereen over 1 kam scheert en de waarheid spreekt..

03-10-2008, 15:18


go stikvoort go stikvoort go stikvoort

03-10-2008, 15:24
Ja ik las het vanmorgen ook, vind het echt toppie dat iemand ook eens de waarheid vertelt inplaats meeloopt met de rest!!!

Dus meneer stikvoort!!!

03-10-2008, 15:38
rare naam heeft ie ? ik dacht dat je iemand aan t uitschelden was

03-10-2008, 15:40

Citaat door alyssa:
rare naam heeft ie ? ik dacht dat je iemand aan t uitschelden was


Dacht ik eerst ook! Wist niet dat die man zo heette ook al had ik het bericht wel gehoord...

03-10-2008, 15:41
Stikvoort je bent de beste je bent de beste