Bekijk volle/desktop versie : Vreemdgaan binnen je eigen kringen...



Pagina's : [1] 2

03-10-2008, 10:10
Dit is al de 100ste topic over vreemdgaande partners. We zeggen allemaal wel hoe erg het is, dat we via via wel iemand kennen die het doet en hoe. Maar nu bedacht ik mij het volgende; stel iemand binnen jouw eigen kringen (familie) gaat vreemd. Je eigen broer die getrouwd is bijvoorbeeld. Hoe ga je daar mee om? Wat zou je er aan doen?

03-10-2008, 10:12


ow jee stel mijn oom gaat vreemd zou ik hem daarop aanspreken , ik ben daar zo fel op tegen! ik zou hem vragen om een keuze te maken! En dat dat niet hoort ik zou zo teleurgesteld zijn , het ligt ook aan je band met die persoon denk ik


stel zijn vrouw gaat vreemd geef ik haar 1 waarschuwing dat ze haar spullen moet pakken en weg moet zijn voordat ik bij haar huis aankom

03-10-2008, 10:12
Pffff wat een doemdenkerij steeds door jullie dames... Kon je het niet nog dramatischer maken?? Je broer die vreemd ging met je man.....??

03-10-2008, 10:14

Citaat door alyssa:
ow jee stel mijn oom gaat vreemd zou ik hem daarop aanspreken , ik ben daar zo fel op tegen! ik zou hem vragen om een keuze te maken! En dat dat niet hoort ik zou zo teleurgesteld zijn , het ligt ook aan je band met die persoon denk ik


stel zijn vrouw gaat vreemd geef ik haar 1 waarschuwing dat ze haar spullen moet pakken en weg moet zijn voordat ik bij haar huis aankom



Ga spelen joh wat ga jij waarschuwen. Leer toch eerst eens je billetjes afvegen voor je je hier met rambo kreten komt bezigen...

03-10-2008, 10:15


ik heb genoeg ooms die vreemd zijn gegaan! en 2 vrouwen hebben. wat moet ik zeggen?

ze3ma ze gaan luisteren?

03-10-2008, 10:15

Citaat door RENTMEESTER:
Ga spelen joh wat ga jij waarschuwen. Leer toch eerst eens je billetjes afvegen voor je je hier met rambo kreten komt bezigen...

en dat zeg jij , ik kom jouw billetjes vegen als je niet oppast

03-10-2008, 10:16

Citaat door mama_lief:
ik heb genoeg ooms die vreemd zijn gegaan! en 2 vrouwen hebben. wat moet ik zeggen?

ze3ma ze gaan luisteren?

en dat weten jullie gewoon allemaal?

doet niemand iets?

03-10-2008, 10:16
Ik ben tegen vreemdgaan en ben ook niet het type dat "net zal doen alsof er niets is! ".... Kan me nog topics herinneren waarin leden het zelfs voor een zus zouden verzwijgen .. Want Tja ze willen niet tussen zwager en zus komen: BULLSHIT!

Ik ben heel direct daarin: Of jij biecht op of ik! Kies maar! Maar hoe dan ook: Ik ga mijn mond niet houden!

03-10-2008, 10:33

Citaat door Miss_Magrebia:
Ik ben tegen vreemdgaan en ben ook niet het type dat "net zal doen alsof er niets is! ".... Kan me nog topics herinneren waarin leden het zelfs voor een zus zouden verzwijgen .. Want Tja ze willen niet tussen zwager en zus komen: BULLSHIT!

Ik ben heel direct daarin: Of jij biecht op of ik! Kies maar! Maar hoe dan ook: Ik ga mijn mond niet houden!


En dat zegt iemand die van twee walletjes eet?

03-10-2008, 10:37

Citaat door Centraal:
En dat zegt iemand die van twee walletjes eet?


Klopt! Het is maar net hoe je die 2 walletjes ziet De een denkt meteen aan vreemdgaan de ander aan iets anders... Is maar net wat voor geweten jezelf hebt

03-10-2008, 10:38
laat ze maar. lekker belangrijk.

03-10-2008, 10:40
Ja..... als het iemand is die dichtbij mij staat zou ik, wel zeggen dat ik het niet vindt kunnen....

Vreemd gaan is namelijk echt zo een vernedering voor die persoons vrouw/man.... zo onrespectloos......

03-10-2008, 10:48



Citaat door Miss_Magrebia:
Klopt! Het is maar net hoe je die 2 walletjes ziet De een denkt meteen aan vreemdgaan de ander aan iets anders... Is maar net wat voor geweten jezelf hebt


Aan jou om die duidelijkheid te verschaffen. Want nu ga ik automatisch van uit dat je het zowel met mannen als met vrouwen doet.

03-10-2008, 10:51

Citaat door Centraal:
Aan jou om die duidelijkheid te verschaffen. Want nu ga ik automatisch van uit dat je het zowel met mannen als met vrouwen doet.



nee hoor dat hoeft niet altijd want ik eet ook van 2 walletjes

03-10-2008, 10:56

Citaat door Centraal:
Aan jou om die duidelijkheid te verschaffen. Want nu ga ik automatisch van uit dat je het zowel met mannen als met vrouwen doet.



Mijn avater moet denk ik genoeg zeggen!

Pagina's : [1] 2