Bekijk volle/desktop versie : Opticien



Pagina's : [1] 2

02-10-2008, 15:27
Welke opticien (brillenwinkel _) heeft er op ditr moment een leuke actie/ aanbieding ?

02-10-2008, 15:39



Citaat door ~luna~:
Welke opticien (brillenwinkel _) heeft er op ditr moment een leuke actie/ aanbieding ?



het huis heeft momenteel een actie 50 euro korting op een design bril of andere brillen uit hun collectie

02-10-2008, 15:43
Bedankt, trisinti !! Check je hoekje

Nog meer aanbevelingen

02-10-2008, 15:52
pearl 2e bril gratis en als je via achmea verzekerd ben kan je 200 euro terug krijgen..de tweede bril is uit een collectie van het jaar nul maar handig als reserve bril..

02-10-2008, 16:01


Bedankt , hoe weet je dit allemaal ?

Krijg je folders en dergelijke ?

Ik ben nl echt een nul in dit soort dingen

02-10-2008, 16:14
waaa mezal n3aasin wella ?

02-10-2008, 17:14

Citaat door ~luna~:
Bedankt , hoe weet je dit allemaal ?

Krijg je folders en dergelijke ?

Ik ben nl echt een nul in dit soort dingen



ik heb een bril van het huis en word op de hoogte gehouden
en bij pearl ga ik iedere zaterdag naar binnen omdat me kind haar bril wekelijks sloopt ewa en dan lees je de aanbiedingen ook maar..

02-10-2008, 17:17

Citaat door trisinti:
het huis heeft momenteel een actie 50 euro korting op een design bril of andere brillen uit hun collectie



Ook de kindercollectie?

02-10-2008, 17:18

Citaat door BosseBol:
Ook de kindercollectie?

nee helaas niet alleen de volwassen dacht ik maar niet honderd procent..maar die kinderbrillen vallen bij hen ook mee omdat je meestal een groot bedrag terug krijgt van je verzekering..

moet Ben een brilletje

02-10-2008, 17:43

Citaat door trisinti:
nee helaas niet alleen de volwassen dacht ik maar niet honderd procent..maar die kinderbrillen vallen bij hen ook mee omdat je meestal een groot bedrag terug krijgt van je verzekering..

moet Ben een brilletje



Ja, de oogstand moet gecorrigeerd worden. Hij heeft een oogje dat steeds naar binnen gaat als hij moe is. Dus de spier is niet goed ontwikkeld . Normaal krijg je een pleister, en deze arts zegt dat hij een bril MOET

02-10-2008, 18:24

Citaat door BosseBol:
Ja, de oogstand moet gecorrigeerd worden. Hij heeft een oogje dat steeds naar binnen gaat als hij moe is. Dus de spier is niet goed ontwikkeld . Normaal krijg je een pleister, en deze arts zegt dat hij een bril MOET

volgens mij zit er toch wel een verschil tussen een luie oog en een sterkte voor bril... als ie een luie oog heeft krijgen ze vaak zo'n pleister zodat die andere oog niet zwak raakt...
Maar als je kind echt niet goed ziet, heeft ie dus een te kort/veel aan sterkte dat gecorrigeerd moet worden...
zal maar eens goed navragen... we gaan ervan uit dat de arts wel weet wat ie zegt, maar uitleg aan ouders is ook belangrijk

02-10-2008, 18:29
specsavers heeft ook wel eens aanbiedingen 2 halen 1 betalen bijvoorbeeld.

02-10-2008, 19:55



Citaat door fatt:
volgens mij zit er toch wel een verschil tussen een luie oog en een sterkte voor bril... als ie een luie oog heeft krijgen ze vaak zo'n pleister zodat die andere oog niet zwak raakt...
Maar als je kind echt niet goed ziet, heeft ie dus een te kort/veel aan sterkte dat gecorrigeerd moet worden...
zal maar eens goed navragen... we gaan ervan uit dat de arts wel weet wat ie zegt, maar uitleg aan ouders is ook belangrijk


Sterkte die op de glazen komen is plus 0,5 en 1. Dus het is echt niet dat hij slecht ziet. Zijn oogspier is niet goed ontwikkeld, hierdoor verzwakt dat spiertje steeds meer als ze dit niet corrigeren. Eerste stap is een bril, tweede stap (mits bril niet zn werk doet) is een pleister. Derde stap is een operatieve correctie. Dit vind ik nu op zn tweede nog te heftig dus probeer ik eerst de bril en pleister.

02-10-2008, 20:23
Bedankt dames, ik ben daarstraks even gaan kijken.

Het huis heeft hele mooie monturen

Bossebol ben jij m?


02-10-2008, 23:01

Citaat door ~luna~:
Bedankt dames, ik ben daarstraks even gaan kijken.

Het huis heeft hele mooie monturen

Bossebol ben jij m?


de mooiste ik weet heb daar een gehaald

Pagina's : [1] 2