Bekijk volle/desktop versie : International Business and languages



Pagina's : [1] 2

02-10-2008, 11:01
Is er iemand die deze opleiding doet?

13-10-2008, 11:01


Nou...? Vertel daar eens wat over..

15-10-2008, 00:20
Ik doe dat! Wat wil je weten?

16-10-2008, 16:36
ik doe dat ook!

16-10-2008, 18:48


Dat is echt een makkelijke opleiding, als je een beetje van talen houd.

16-10-2008, 20:27

Citaat door ibtissam19_:
Dat is echt een makkelijke opleiding, als je een beetje van talen houd.


Heb je het afgerond? Zo ja, hoe heb jij stage geregeld etc?

Moet zeggen dat ik pas begonnen ben, maar het is wel druk!
Je start gelijk met een project en zit met vakken die je het liefst niet wilt tenminste ik dan! Ik heb het liefst de talen en heb nu bijv. ook nog het vak financieel waar ik niets van bak haha. Eerste jaar is het zwaarst hoor ik veel zeggen, maar nog even aankijken.

16-10-2008, 20:41
ik heb ook over deze opleiding het een en ander gehoord, maar wat kan je er precies mee worden?

23-10-2008, 09:17
Ik wil ALLES weten over deze opleding.

23-10-2008, 09:42
http://www.carrieretijger.nl/opleiding/economie-en-management/commercieel/international-business-and-languages

23-10-2008, 09:47
maar als ik zo kijk en wat ik gehoord heb,

is commerciele economie beter.

23-10-2008, 14:45
Kans op en baan is matig?? Dat staat bij heel veel economische richtingen dus in hoeverre klopt dit?

Op hbo-niveau de economische vakken te beheersen en om die kennis in een internationale context toe te passen. Het is dus niet zo dat je achter je bureau alleen maar sommetjes zit op te lossen. Stel: een bedrijf wil uitbreiden en een dochteronderneming oprichten in het buitenland. Dan moet je weten welke haken en ogen daar aan zitten en welke cultuurverschillen er zijn.

Dit vind ik al erg moeilijk, denk dat dit iets is waardoor ik de opleiding niet wil gaan volgen..

23-10-2008, 14:55
Weet iemand of je vakken zoals Kostprijs of Financiering/balansen krijgt? Doe nu commercieel medewerker mbo en wil dit niet nog eens krijgen, echt een struikelvak

23-10-2008, 19:18


Klinkt stoer die opleiding

23-10-2008, 19:23

Citaat door SweettHoney:
Weet iemand of je vakken zoals Kostprijs of Financiering/balansen krijgt? Doe nu commercieel medewerker mbo en wil dit niet nog eens krijgen, echt een struikelvak



wat heb ik altijd een hekel aan kostprijs gehad en nog steeds trouwens. Doe nu de opleiding management assistant en ga er volgend jaar mee stoppen alleen door die berekingen waar ik nu nog steeds niks van snap.

23-10-2008, 22:30

Citaat door SweettHoney:
Weet iemand of je vakken zoals Kostprijs of Financiering/balansen krijgt? Doe nu commercieel medewerker mbo en wil dit niet nog eens krijgen, echt een struikelvak


hahahahah

jullie zijn echt grappig,

een economische opleiding die opleidt tot marketeer en salesmanger,

zonder dat je balansberekeningen kent en de kostprijs hahahahaahah.

dan wil ik weten hoe je die functies wilt gaan doen,

bedrijfseconomie is van essentiel belang bij die studies.

of je moet na je opleiding als intercedent gaan wereken, dan doe je meer je commerciele kant.

Pagina's : [1] 2