Bekijk volle/desktop versie : Mannen en wekkers!



02-10-2008, 09:34
Snap tot de dag van vandaag nog steeds niet waarom dat niet samen gaat .... Man werkt nu al een paar weekjes geen nachtdienst meer .. .maar moet nu dus vroeg op ...... Normaal staat hij op ... drinkt zijn thee, maakt me wakker en gaat naar werk..

Vandaag NIET dus! .... Ik voelde me al "wat uitgeslapen".... begon al wat lichter te worden in de kamer.... Dus ik tik hem aan ... met de vraag hoe laat het is....

En wat zie ik... Meneer heeft zijn wekker in zijn hand...... Die heeft hem gewoon uitgedrukt en is lekker verder gaan slapen! Op het moment dat hij uit bed stapte had hij eigenlijk al een half uur op werk moeten zijn!


Zal in het vervolg nog eens op hem rekenen..... Heb me vanochtend moeten haasten ...

02-10-2008, 09:36


hahaha, mijn broer zet altijd zijn wekker naast de deur, zodat die sowieso moet opstaan om het uit te zetten...

Zijn vrouw stond dan automatisch ook op....


02-10-2008, 09:38

Citaat door Miss_Magrebia:
Snap tot de dag van vandaag nog steeds niet waarom dat niet samen gaat .... Man werkt nu al een paar weekjes geen nachtdienst meer .. .maar moet nu dus vroeg op ...... Normaal staat hij op ... drinkt zijn thee, maakt me wakker en gaat naar werk..

Vandaag NIET dus! .... Ik voelde me al "wat uitgeslapen".... begon al wat lichter te worden in de kamer.... Dus ik tik hem aan ... met de vraag hoe laat het is....

En wat zie ik... Meneer heeft zijn wekker in zijn hand...... Die heeft hem gewoon uitgedrukt en is lekker verder gaan slapen! Op het moment dat hij uit bed stapte had hij eigenlijk al een half uur op werk moeten zijn!


Zal in het vervolg nog eens op hem rekenen..... Heb me vanochtend moeten haasten ...

mijn man drukt zijn wekker altijd uit,en gaat weer verder slapen.moet hem blijven roepen van kom er nou uit

02-10-2008, 09:38
hahahahha.. Ze moeten zo een hebben, waarvan het hele huis van wakker gaat schudden..

02-10-2008, 10:03


ik doe dat ook altijd

02-10-2008, 10:12
Ooooh ik word er ook echt gek van.. Deze week ging het gelukkig goed maar ik heb vaak dat ik wakker word en hem alsnog wakker moet maken terwijl hij zijn wekker heeft uitgezet.

Mannen en wekkers.

02-10-2008, 10:18
We hadden een wekker.. Echt top! Maar die ging "opeens" Kapoet! Nadeel was dan wel dat de buren volgens mij ook meteen wakker werden.... Rijd straks eens langs bij de Ikea... Zal hem leren!

02-10-2008, 10:21
de mijne heeft dat probleem op

het ergste van al,hij gebruikt een wekker en een gsm

ik word helemaal gek