Bekijk volle/desktop versie : Tazz 3la mocros alleen badr elkadouri doet het goed!!!



Pagina's : [1] 2

01-10-2008, 23:09

Citaat door Riffie_denboch:
alle marokkaanse spelers in de CL verliezen alle 2 de wedstrijden behalve Badr elkadouri die speelt tenminste 2 keer geleik met zijn Dynamo kiev, Marokko heeft weinig spelers die de Hoge niv aankan
.

01-10-2008, 23:59


Ja want een elftal bestaat uit 1 speler.

Dat Bordeaux verliest is niet te wijten aan Chamakh, maar aan die andere mongolen die steeds rood pakken en domme fouten maken. En dan ook nog die trainer die steeds in de CL met maar 1 spits speelt terwijl het middenveld zo zwak is.

02-10-2008, 00:00
Laat alloudi cl spelen ga je zien

02-10-2008, 00:05

Citaat door rette177:
Laat alloudi cl spelen ga je zien


Waarom speelt hij nog in het midden-oosten?

02-10-2008, 00:06



Citaat door Mister_Riffi_:
Waarom speelt hij nog in het midden-oosten?


mede door raja en al ain

je kan lachen maar is wel waar.

02-10-2008, 00:07
Topicstarter is echt dom, afellay speelde vorige wedstrijd kei goed tegen atletico ze verloren uiteindelijk maar jah zijn medespelers niet dus dan kun je hem niks kwalijk nemen

Jaaaaa afellya is gewoon marokkaan

02-10-2008, 00:08

Citaat door Mister_Riffi_:
Topicstarter is echt dom, afellay speelde vorige wedstrijd kei goed tegen atletico ze verloren uiteindelijk maar jah zijn medespelers niet dus dan kun je hem niks kwalijk nemen

Jaaaaa afellya is gewoon marokkaan



Alleen jij ziet hem als Marokkaan

02-10-2008, 00:09

Citaat door rette177:
mede door raja en al ain

je kan lachen maar is wel waar.


Klopt niks van, europese clubs scouten gewoon niet in het midden oosten, daar is geen reet te halen die jongen moest in Marokko blijven of hij moest vluchten naar europa net als ijaour (7arraga)

02-10-2008, 00:10

Citaat door amstermoro:
Alleen jij ziet hem als Marokkaan


Eenmaal Marokkaan altijd Marokkaan

02-10-2008, 00:11

Citaat door Mister_Riffi_:
Eenmaal Marokkaan altijd Marokkaan



hij is nooit Marokkaan geweest

02-10-2008, 00:13

Citaat door amstermoro:
hij is nooit Marokkaan geweest


Doe niet zo koppig, afellay heeft netals jij een la carte national

02-10-2008, 00:15

Citaat door Mister_Riffi_:
Doe niet zo koppig, afellay heeft netals jij een la carte national



Dat weet je toch niet? Het zou me niet verbazen als hij die niet had. Of heeft verbrand

02-10-2008, 00:31



Citaat door amstermoro:
Dat weet je toch niet? Het zou me niet verbazen als hij die niet had. Of heeft verbrand


Huh hij is afgelopen zomer naar Marokko geweest en zonder die kom je Marokko niet in, zelfs met een nederlandse paspoort erbij doen ze moeilijk, hij is geen toerist ofzo

En dat laatste is crap

02-10-2008, 00:33

Citaat door Mister_Riffi_:
Huh hij is afgelopen zomer naar Marokko geweest en zonder die kom je Marokko niet in, zelfs met een nederlandse paspoort erbij doen ze moeilijk, hij is geen toerist ofzo

En dat laatste is crap



Wie heeft je dat verteld? Ik ging jarenlang zonder, en dat geldt voor meer mensen die ik ken. Nederlandse paspoort is genoeg om binnen te komen.

02-10-2008, 00:37

Citaat door amstermoro:
Wie heeft je dat verteld? Ik ging jarenlang zonder, en dat geldt voor meer mensen die ik ken. Nederlandse paspoort is genoeg om binnen te komen.


Ik zeg niet dat het onmogelijk is maar ze doen wel moeilijk en ze vragen ernaar, laat zien dat je marokkaan bent

Marokkaanse nationaliteit kun je trouwens niet opgeven, dus eenmaal marokkaan altijd marokkaan geld voor iedereen en ook voor afellay

Pagina's : [1] 2