Bekijk volle/desktop versie : mijn ex



Pagina's : [1] 2

10-02-2004, 12:37

Citaat door nestaboy:
Ik heb jarenlang een relatie gehad met een meid en haar heb ik ook tenhuwelijk gevraagd. echter is het huwelijk niet doorgegaan en ten tijde van dit had ik het er erg moeilijk mee en was ik er best kapot van.
Op een gegeven moment accepteer je dit en pak je de draad weer op van je dagelijkse leven.
Maanden later ben ik een meid tegengekomen en tussen ons klikte het meteen, er was een chemie, waarvan ik dacht die nooit meer te voelen. Deze dam eheeft me enorm geholpen en is mijn steun en toeverlaat geweest in een moeilijke tijd. Ook heeft ze enorm veel geduld gehad met me en nog steeds vraag ik me af waarom ik haar verdien.
Toen ik deze dame namelijk tegenkwam, nam mijn ex weer contact met me op. dat ze me terug wilde (zij was niet op de hoogte van de nieuwe meid in mijn leven). Dit zet je natuurlijk weer aan het twijfelen. Ik heb immers van die meid gehouden en og steeds houd ik van haar, maar ze heeft me enorm veel pijn gedaan en door de nieuwe meid die ik ben tegengekomen zag ik in dat mijn ex helemaal niet de ware was voor me en heel veel negatieve dingen van haar kwamen aan het licht en de nieuwe meid die ik heb ontmoet bezit zoveel meer betere en mooiere eigenschappen dan mijn ex en met haar kan ik over alle spraten, bij haar voel ik m eop mijn gemak, zij is mijn meid.
Nog steeds probeert mijn ex contact te zoeken met me en ik heb het gevoel dat ze me heel graag terug wil.
Ik durf niet tegen haar te zeggen dat ze geen contact meer moet opzoeken met me.
Mijn meid is er van op de hoogte, behalve dat ze keer op keer contact probeert te zoeken. Ik wil haar die pijn niet aandoen.
.

10-02-2004, 12:40


Dan moet je gewoon eerlijk zijn en tegen je huisige vriendin en
je ex zeggen hoe het zit.
Dit kan je je huisige relatie kosten en dan heb je straks helemaal
niemand meer! Omdat je niet eerlijk bent geweest. Je moet kiezen en
durven te zeggen dat je haar niet meer wil!

10-02-2004, 12:46
En begin tegen je ex te zeggen dat je een vriendin hebt,
Ik heb ditzelfde meegemaakt en vind het belachelijk dat
je rekening houdt met je ex!

10-02-2004, 12:53
ik vind het heel goed van je dat je de draad weer hebt opgepakt en een ander leuke vriendin heb je hebt het gewoon verdient .je moet je ex goed wijs maken en zeggen dat je een ander heb zij heeft jou ook heel veeel pijn gedaan dat moet je niet vergeten en jij hebt het later ook geacepteerd en ik vind dat zij dat ook moet kunnen. en ga gewoon veder met je nieuwe leuke vriendin jongen want die heb je echt verdient en je moet je ex ook zeggen dat ze jou met rust moet laten en niet meer bellen want zo te horen hoef jij haar ook niet als al die negatieve dingen omhoog komen ik wens je heel veel sterkte met je keuze liefst sweetsorya

10-02-2004, 12:55


Ja, ik begrijp je helemaal, maar je moet afwegen wie je pijn doet.
Die afweging moet je niet baseren op je ex maar op je huidige vriendin, snappie. Want je moet denken doe ik mijn huisige vriendin hier pijn mee.
Neem een nieuw nummer, eeuuuh niet opnemen
haar wegdrukken en op een gegeven moment toch zeggen!

Enne haar verassen, verras haar door haar een keer op te halen van werk/ school, sta haar daar op te wachten en neem haar mee, naar een strandboulevard, lekker wandelen en iets eten, en een mooie roos voor een mooie meid. Want je mag blij zijn dat ze begripvol is, ik zou allang over de rooie zijn. Maar weet zij wat jij nog voelt voor haar en
dat je regelmatig contact met haar hebt? Praten jij en je ex veel met elkaar?

10-02-2004, 12:57

Citaat:
Origineel gepost door nestaboy
Mijn huidige vriendin wil ik voor geen geld kwijt. Zij wordt mijn vrouwtje en ik ben zelfs blij dat mijn voorgenomen huwelijk met mijn ex niet is doorgegaan en dat heeft mijn huidige vriendin mij in laten zien. Dankzij haar ben ik erachtergekomen dat er zoveel meer is en dat ik volgens mij ben gedrogeerd of zo ten tijd evanm ijn realtie met mn ex.
Mijn ex weet nu inmiddels ook dat ik een vriendin heb en sinds ze dit weet probeert ze meer toenadering te zoeken.
Ik geef nog steeds veel om mijn ex, maar niet meer zolas ik dat heb gedaan. Ik wil haar geen pijn doen en daarom durf ik haar niet te vertellen dat ze me met rust moet laten.
Ja en mijn huidige vriendin weet van mijn relatie met mijn ex en het geweldige aan haar is dat ze er gelukkig niet zo moeilijk over doet en me volledig vertrouwt.
Voor al haar hulp en steun en voor het feit dat ze in mijn leven is gekomen, wil ik haar bedanken. weet iemand een leuke, originele manier hoe ik haar kan verrassen??
ja dat weet ik ook neem haar met valentijn een dagje mee uit ga uit eten neem er mee naar de bios verwen haar maar lekker jongen ga zwemmen mischien kunnen jullie dan lekker samen ontspannen veel plezier jongen

10-02-2004, 13:07
Het verleden is het verleden en dat jij en zij achter jullie laten.
Als je je ex spreekt praat over je huidige vriendin, hoe leuk ze wel is en h9oe goed het tussen jullie gaat. Want geloof me ze zal gauw ophangen en niet meer zo vaak terugbellen.
Zij denkt toch ook niet aan jou! Jij bent nu gelukkig, had ze gelukkig met jou willen zijn dan had je maar geen pijn moeten doen. En eerst uitmaken en dan terug willen, daar geloof ik niet in. Concentreer je op je vriendin en negeer je ex, is het beste.
Staks heb je door je gedoe met je ex ook geen vriendin meer!

10-02-2004, 13:09
Als je je ex blijft spreken belt ze straks een keer op
waar je vriendin bij is.
Dan heb je de poppen aan het dansen!

10-02-2004, 14:20
doe je best en maak er wat van!

10-02-2004, 16:02

Citaat:
Origineel gepost door nestaboy
Ik heb jarenlang een relatie gehad met een meid en haar heb ik ook tenhuwelijk gevraagd. echter is het huwelijk niet doorgegaan en ten tijde van dit had ik het er erg moeilijk mee en was ik er best kapot van.
Op een gegeven moment accepteer je dit en pak je de draad weer op van je dagelijkse leven.
Maanden later ben ik een meid tegengekomen en tussen ons klikte het meteen, er was een chemie, waarvan ik dacht die nooit meer te voelen. Deze dam eheeft me enorm geholpen en is mijn steun en toeverlaat geweest in een moeilijke tijd. Ook heeft ze enorm veel geduld gehad met me en nog steeds vraag ik me af waarom ik haar verdien.
Toen ik deze dame namelijk tegenkwam, nam mijn ex weer contact met me op. dat ze me terug wilde (zij was niet op de hoogte van de nieuwe meid in mijn leven). Dit zet je natuurlijk weer aan het twijfelen. Ik heb immers van die meid gehouden en og steeds houd ik van haar, maar ze heeft me enorm veel pijn gedaan en door de nieuwe meid die ik ben tegengekomen zag ik in dat mijn ex helemaal niet de ware was voor me en heel veel negatieve dingen van haar kwamen aan het licht en de nieuwe meid die ik heb ontmoet bezit zoveel meer betere en mooiere eigenschappen dan mijn ex en met haar kan ik over alle spraten, bij haar voel ik m eop mijn gemak, zij is mijn meid.
Nog steeds probeert mijn ex contact te zoeken met me en ik heb het gevoel dat ze me heel graag terug wil.
Ik durf niet tegen haar te zeggen dat ze geen contact meer moet opzoeken met me.
Mijn meid is er van op de hoogte, behalve dat ze keer op keer contact probeert te zoeken. Ik wil haar die pijn niet aandoen.
Hey jongen,
Als eerst wil ik ff zegge dat ht goed van je is dat je er toch uit eindelijk bovenop gekomen bent. Je kan moeilijk je hele leve treuren om haar.
Dat jij en je ex jarenlang een relatie hebbe gehad is lang, maar als ht haar egt wat deed, had ze allang 'jah' gezegd, toen je een huwelijksaanzoek deed. Ze heeft je pijn gedaan en nu wilt ze je trug. Saffi, ze is te laat. Je moet der gewoon de waarheid vertelle. Want je kan wel aardig tege der gaan doen enso, maar uiteindelijk zal ze jou en je huidige vriendin niet alleen laten. Ze zal je blijven lastig vallen.
En jah, soms moet je gewoon de waarheid vertellen, hoe pijnlijk het ook zal zijn voor der.
Hoe zal je nieuwe vriendin zich nu wel niet voelen? Ze begrijpt je wel, doet niet moeilijk enso, maar zij heeft ook gevoelens en zal cker ook pijn in der hart hebben. Concentreer je nu op je huidige vriendin..
Wat jij en je ex gehad hebbe, is ht verlede, en laat dat achter je!!!
Zoals ik altijd zeg: 'Allah haalt nooit iemand bij je weg en doet je pijn zonder je een betere in plaats te geven.Allah zal je nooit pijn doen voor nix'

10-02-2004, 16:15
goedzo jongens want als je ex een serieuze vriend had dan had ze allang een nieuw nummer genomen, oftwel gezegd dat je haar niet meer moest bellen, want stel je voor dat haar vriend het hoort.
En trouwens, ex is ex waarom houden ex nog steeds contact
Vind het niet kunnen!

29-02-2004, 14:03
wees een man en zeg waar het op staat.
want zo is het nie eerlijk tegenover jouw meid.
en denk na: als je ex zo iets moois (volgens jou) kon weggooien wat maakt et dit keer dan zo speciaal??
deze keuze moet jij zelf maken,wij kunnen dat nie voor je doen!
kijk bij wie je hart ligt en gebruik je hersens want je hart kan verblind zijn door liefde

sterkte

kisses

29-02-2004, 14:04


oew je laatste berichtje las ik net pas:
wat je moet doen?!
als je echt van haar houd vecht je voor haar en zeg je nu tegen je ex dat ze jou met rust moet laten

29-02-2004, 14:19
Jongen waarom heb je gewoon geen nieuw nummer genomen en het haar duidelijk gemaakt. Waar mensen hier jou voor waarschuwde dat je je vriendin zal verliezen is nu gebeurd.
Zij kon het niet meer aan en begrijp het ook van haar kant.
Je moet(st) je ex duidelijk maken dat je voor iemand anders hebt gekozen en dat je daarmee je leven wilt delen. En dan een nieuw nummer nemen. Oke het kan zijn dat je ex zoveel om je geeft dat zij jou niet los kan laten, maar op een gegeven moment moet ze het toch doen.
Je hebt je vriendin heel veel pijn gedaan. Ze had sbar en heeft het geprobeerd bij je volgehouden in de hoop dat je ex je niet meer lastigvalt maar nu meskiena kan ze het niet meer aan.
Als ik jou was zou ik alsnog jou eerste ex alles duidelijk maken en een nieuw nummer nemen. En dan vechten voor je vriendin.
Maar alleen als je weet dat je haar geen pijn meer kunt doen.
Nog veel sterkte
Ik geloof er wel in dat alles goed kunt.

29-02-2004, 14:20
Is het zo moeilijk om een nieuw nummer te nemen?

Veel sterkte!!!

Pagina's : [1] 2