Bekijk volle/desktop versie : teveel ruzie's in een relatie



Pagina's : [1] 2 3 4

01-10-2008, 11:43
ik ben pas verloofd maar ik heb zovaak ruzie met me verloofde ik heb ook het gevoel dat hij andere meisjes spreekt nu hebben we ruzie gekregen en het is zo ver gekomen dat we alles willen afblazen..

01-10-2008, 11:45



Citaat door BETTER_DAYZ:
ik ben pas verloofd maar ik heb zovaak ruzie met me verloofde ik heb ook het gevoel dat hij andere meisjes spreekt nu hebben we ruzie gekregen en het is zo ver gekomen dat we alles willen afblazen..

bij twijfel niet doorgaan

01-10-2008, 11:46

Citaat door ADHDtje:
bij twijfel niet doorgaan



Ik weet het..maar ik vind het zo moeilijk om hem te laten gaan. Ik hou veel van hem en moet er niet aan denken om zonder hem verder te moeten. Me hart is echt gebroken ik voel me zo klote eh sahbie

01-10-2008, 11:47

Citaat door BETTER_DAYZ:
ik ben pas verloofd maar ik heb zovaak ruzie met me verloofde ik heb ook het gevoel dat hij andere meisjes spreekt nu hebben we ruzie gekregen en het is zo ver gekomen dat we alles willen afblazen..

Geen vertrouwen?

01-10-2008, 11:48



Citaat door seniorita1988:
Geen vertrouwen?



ik heb hem altijd vertrouwd maar er zijn bepaalde dingen gebeurt waar door ik hem niet meer vertrouw

01-10-2008, 11:49

Citaat door BETTER_DAYZ:
ik heb hem altijd vertrouwd maar er zijn bepaalde dingen gebeurt waar door ik hem niet meer vertrouw



Dus je vertrouwt hem niet?

01-10-2008, 11:49
Uitpraten?

Maar als er nu al geen vertrouwen is, dan heb je ook geen fijne toekomst samen

01-10-2008, 11:50
zelfde situatie gezeten...en ik kan je vertellen...Als je het niet zeker weet, niet doen!!!!

Ik snap dat het makkelijker gezegt dan gedaan is want alles is al geregeld en veel borg betaald en familie/vrienden zijn al uitgenodigd etc...
Maar je moet je echt even goed concentreren op je eigen relatie! Heb even lak aan de buitenwereld en neem samen de relatie onder de loep.
Want met een ruzie een huwelijk ingaan om het maar niet af te hoeven zeggen....dat is niet goed!

Ook zou ik niet zomaar toegeven op wat je partner wilt!!
Want dan heb je eigenlijk mee ingestemt en kan je na het huwelijk niet erop terug komen. Je partner kan dan zeggen: Je wist het voordat we getrouwd waren dus niet zeiken!!

Succes!

01-10-2008, 11:51
Ruzie's horen erbij, maar het moet geen dagelijkse routine worden.

01-10-2008, 11:51

Citaat door Al3ayla_:
Dus je vertrouwt hem niet?


Jep daar komt het op neer


Citaat door Chanelle:
Uitpraten?





Maar als er nu al geen vertrouwen is, dan heb je ook geen fijne toekomst samen



ik probeer het zovaak maar hij wilt alleen ze eigen woorden horen

01-10-2008, 11:51

Citaat door BETTER_DAYZ:
ik heb hem altijd vertrouwd maar er zijn bepaalde dingen gebeurt waar door ik hem niet meer vertrouw

Ik ben van mening dat je elkaar dient te vertrouwen.
Als er geen vertrouwen is, dan is er niets.

01-10-2008, 11:52

Citaat door MmmmmarinaSmer:
zelfde situatie gezeten...en ik kan je vertellen...Als je het niet zeker weet, niet doen!!!!

Ik snap dat het makkelijker gezegt dan gedaan is want alles is al geregeld en veel borg betaald en familie/vrienden zijn al uitgenodigd etc...
Maar je moet je echt even goed concentreren op je eigen relatie! Heb even lak aan de buitenwereld en neem samen de relatie onder de loep.
Want met een ruzie een huwelijk ingaan om het maar niet af te hoeven zeggen....dat is niet goed!

Ook zou ik niet zomaar toegeven op wat je partner wilt!!
Want dan heb je eigenlijk mee ingestemt en kan je na het huwelijk niet erop terug komen. Je partner kan dan zeggen: Je wist het voordat we getrouwd waren dus niet zeiken!!

Succes!


Goed gezegd! Groot gelijk!


@ topicstarter: Niet doen meis!! Er komt hier niks goeds van. Ik had dat ook met me ex...altijd ruzie alleen maar. Uiteindelijk uit elkaar gegaan na iedere keer weer proberen

01-10-2008, 11:52


probleem van marokkanen zowel jongens als meiden is dat ze er nooit voor de volle 100% voor gaan. Met uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.
Jammer!!!

01-10-2008, 11:52

Citaat door BETTER_DAYZ:
Jep daar komt het op neer



Als ik jou was, zou ik heel goed nadenken wat je nu precies wilt. Je gaat kapotgemaakt worden en dat niet door hem maar door jezelf. Je weet dat hij afspreekt met andere meiden, maar je doet er niets aan? Waarom niet? Ben je bang dat je hem kwijtraakt? Zo iemand verdient jou niet meid, echt niet.

01-10-2008, 11:53

Citaat door MmmmmarinaSmer:
zelfde situatie gezeten...en ik kan je vertellen...Als je het niet zeker weet, niet doen!!!!

Ik snap dat het makkelijker gezegt dan gedaan is want alles is al geregeld en veel borg betaald en familie/vrienden zijn al uitgenodigd etc...
Maar je moet je echt even goed concentreren op je eigen relatie! Heb even lak aan de buitenwereld en neem samen de relatie onder de loep.
Want met een ruzie een huwelijk ingaan om het maar niet af te hoeven zeggen....dat is niet goed!

Ook zou ik niet zomaar toegeven op wat je partner wilt!!
Want dan heb je eigenlijk mee ingestemt en kan je na het huwelijk niet erop terug komen. Je partner kan dan zeggen: Je wist het voordat we getrouwd waren dus niet zeiken!!

Succes!



ja dat is waar ik kijk echt niet naar de buiten wereld want ik bedoel als het niet gaat dan gaat het gewoon niet. ik heb hem zovaak er op aangesproken maar hij veranderd niet, ik heb nu lang genoeg geduld met hem gehad. ik wil hem echt gewoon laten gaan en alles verbreken maar ik weet niet of ik zonder hem kan

Pagina's : [1] 2 3 4