Bekijk volle/desktop versie : maroc meiden op kamers



Pagina's : [1] 2 3

09-02-2004, 14:37

Citaat door karimafly:
[Op kamers?

Ik vroeg me af wat er in het algemeen word gedacht over marokaanse meiden die op hun zelf wonen, bijv. op kamers

Ik zelf vind het absoluut geen probleem, en ik vind het een beetje jammer dat meiden die op zich zelf wonen als hoertjes worden gezien, want die meeste meiden die ik ken en die op hun zelf wonen zijn alles behalve dat, juist door hun enorme vrijheid hebben ze absoluut geen behoefte aan alle dingen zoals jongens, uitgaan, siggaretten enz enz....in tegenstelling tot heel veel maroc meiden die gewoon thuis wonen. Omdat stiekem doen heel erg leuk is....

ik ben heel erg benieuwd wat jullie er van vindden


ik hooor het wel

doei doei
.

09-02-2004, 14:59



Citaat:
Origineel gepost door karimafly
[Op kamers?

Ik vroeg me af wat er in het algemeen word gedacht over marokaanse meiden die op hun zelf wonen, bijv. op kamers

Ik zelf vind het absoluut geen probleem, en ik vind het een beetje jammer dat meiden die op zich zelf wonen als hoertjes worden gezien, want die meeste meiden die ik ken en die op hun zelf wonen zijn alles behalve dat, juist door hun enorme vrijheid hebben ze absoluut geen behoefte aan alle dingen zoals jongens, uitgaan, siggaretten enz enz....in tegenstelling tot heel veel maroc meiden die gewoon thuis wonen. Omdat stiekem doen heel erg leuk is....

ik ben heel erg benieuwd wat jullie er van vindden


ik hooor het wel

doei doei
Jaa ik vind dat je gelijk hebt..Een meid die op kamers woont vanwege haar school/opleiding vind ik echt geen opstandige meid of een hxer. En zoals je al zegt, een meid die alle vrijheid heeft heeft er geen behoefte aan om slechte dingen of wat dan ook te doen..

Dus ik vind het knap als een moslimmeisje op kamers woont voor school etc.


09-02-2004, 15:48
wie noemt een meisje nou een xxxx als ze op kamers woont ?
dat kan alleen een marokkaan zijn .


het kan zijn dat het meisje op kamers gaat wonen omdat haar opleiding in amsterdam is, terwijl haar ouders in groningen wonen.


09-02-2004, 15:57

Citaat:
Origineel gepost door durex
wie noemt een meisje nou een xxxx als ze op kamers woont ?
dat kan alleen een marokkaan zijn .


het kan zijn dat het meisje op kamers gaat wonen omdat haar opleiding in amsterdam is, terwijl haar ouders in groningen wonen.

marokkanen in groningen get real!

09-02-2004, 16:05


nee sorry. maar ik zou het NOOIT accepteren dat mijn dochter op kamers gaat. Dat hoort gewoon niet.
Nu gaan ze op kamers vanwege opleiding, over een paar jaar gaan ze op kamers om "te leren zelfstandig te zijn"

bullchit, gewoon flauwe kul. Als ze perse een opleiding wilt volgen die in een andere stad is, dan gaat ze maar elke ochtend vroeg haar nest uit. Graag of niet.

10-02-2004, 12:49
Als mijn dochter ergens ver weg moet studeren dan verhuis ik wel met dr mee Ookal zou ze een goede meid zijn, je weet nooit wat voor halve gare debielen daar in de buurt lopen dus ik zou niet akkoord gaan

14-02-2004, 14:29

Citaat:
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
Als mijn dochter ergens ver weg moet studeren dan verhuis ik wel met dr mee Ookal zou ze een goede meid zijn, je weet nooit wat voor halve gare debielen daar in de buurt lopen dus ik zou niet akkoord gaan

14-02-2004, 14:31
Das toch nie erg als ge nix verkeerd doet? Alst voor u school is dan vind ik da nog kunnen. Ik zie da wel zitten om binnen enkele jaartje 'op kot' te gaan

14-02-2004, 14:37
Als het voor studie, moet het gewoon kunnen. Als ouder zou ik zelfs mee helepn zoeken naar goede woonruimte. Als je ziet waar studenten tegenwoordig wonen, dat zou ik haar nooit aandoen

14-02-2004, 14:50

Citaat:
Origineel gepost door Tamoedje
nee sorry. maar ik zou het NOOIT accepteren dat mijn dochter op kamers gaat. Dat hoort gewoon niet.
Nu gaan ze op kamers vanwege opleiding, over een paar jaar gaan ze op kamers om "te leren zelfstandig te zijn"

bullchit, gewoon flauwe kul. Als ze perse een opleiding wilt volgen die in een andere stad is, dan gaat ze maar elke ochtend vroeg haar nest uit. Graag of niet.
wollahillah! je hebt gelijk!!!!!!!!!

14-02-2004, 14:51



Citaat:
Origineel gepost door rebel
Wat is me afvraag is of het islamitisch wel toegestaan is voor een Moslim(a) om te oordelen over andere mensen.

14-02-2004, 16:12
Niks mee op kamers..
Ik ben zelfs op mijn 18e op kamers gegaan (amsterdam)
vanwege studie. Mijn ouders waren erg betrokken en steunden mij
hierin, neemt niet weg dat ze Amsterdam en ongelukkige keuze vonden.
Wanneer je als ouder een vertrouwelijke relatie hebt met je kind en
je je kind genoeg verantwoordelijkheid hebt bijgebracht, dan hoef
je je voor de rest weinig zorgen te maken. Het is belangrijk dat je kind
weet dat ze ten allen tijde bij haar ouders terecht kan mocht er
eventueel iets gebeuren .


Groet Rita (Maria)

14-02-2004, 16:54



Citaat:
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
Als mijn dochter ergens ver weg moet studeren dan verhuis ik wel met dr mee Ookal zou ze een goede meid zijn, je weet nooit wat voor halve gare debielen daar in de buurt lopen dus ik zou niet akkoord gaan
wallahila, ik zou het ook op die manier doen.

14-02-2004, 18:46
Ik heb er totaal niks tegen,hoe meer meisjes op kamer hoe beter zou ik zeggen.De jongens op kamers doen het niet al te best.
IK heb veel vrienden die op kamers zitten in brussel en die spreken altijd respect vol over deze meisjes.Deze meisjes volgen islamopleiding.
Ik weet niet of de andere meisjes zich anders gedragen,persoonlijk heb ik er geen ervaring mee.Maar ik denk dat over het algemeen het best meevalt.

Bij mij op universiteit weten de meisjes ook op een aangename manier met marokaanse jongens om te gaan.We praten als vrienden tegen elkaar,echt geen probleem dus.Zolang dat de ingesteldheid goed zit is er totaal geen probleem.

groeten fouad

14-02-2004, 19:01
Helemaal niks mis mee. Als die meid weet waar haar grenzen liggen en haar ouders vertrouwen haar, moet ze zich niks van andere mensen aantrekken.

Pagina's : [1] 2 3