Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk *Ghassoul (de natuurlijk gezichts en haarmasker)*



30-09-2008, 14:37


Hoe gebruiken jullie de ghassoul voor jullie gezicht en haar en hoevaak? Groene punt voor de uppers en de antwoorders


30-09-2008, 15:27


ewa

30-09-2008, 15:40
Ik heb het tot nu toe twee keer gebruikt als een (milde) peeling en ik ben er tevreden over. Mijn huid wordt daar echt zacht van..

Het receptje heb ik van de site van MargaD ( http://www.beautydiscover.nl/beautydiscover_artikelen/aromatherapie/peeling-en-masker-met-behulp-van-groene-leem-en-etherische-olin/ ). Ik gebruik alleen wel ghassoul in plaats van Vertagil en Tea Tree oil in plaats van Salie....

30-09-2008, 16:00
haai meid

ik heb ghassoul uit marokko gehaalt
en doe het 1 keer per week in mijn haren het is echt goed voor je haar,ik merk dat he weer groeit,en dat ik minder haaruitval heb<

de poeder heb ik gemengt met water en het is nu een dikke pap,en dat heb ik in een potje gedaan en elke wat doe ik er wat van op mijn haaar

30-09-2008, 16:08


ik gebruik de ghassoul voor mijn haar, eens in de twee weken.
merk niet echt een effect ofzo

30-09-2008, 16:14
Waar is die te koop?

30-09-2008, 16:29

Citaat door PrinceSs_me:
haai meid

ik heb ghassoul uit marokko gehaalt
en doe het 1 keer per week in mijn haren het is echt goed voor je haar,ik merk dat he weer groeit,en dat ik minder haaruitval heb<

de poeder heb ik gemengt met water en het is nu een dikke pap,en dat heb ik in een potje gedaan en elke wat doe ik er wat van op mijn haaar


Is die ene van jou hetzelfde als deze? Dus ik pak een beetje en meng het met lauw water op mijn hoofdhuid toch? Hoelang laat ik het erin zitten?


Citaat door Roos_vicee:
ik gebruik de ghassoul voor mijn haar, eens in de twee weken.
merk niet echt een effecht ofzo


1 keer in de 2 weken is ook weinig joh . Gebruik het eens elke week 1 keer...


Citaat door MarokkoPuntEnEL:
Waar is die te koop?


Op die site

26-07-2009, 19:22
Ik gebruik het wel eens voor mn haar, maar mn haar wordt er wel stug en droog van. Gebruiken jullie daarna conditioner, of echt alleen de ghassoul?