Bekijk volle/desktop versie : Ik heb geen administrator rechten meer!



29-09-2008, 23:55
Hallo,

Door een domme fout van mezelf heb ik aangegeven dat ik tot de groep gasten hoor, en dus zeer beperkte rechten heb. Nadat ik dat had gedaan dacht ik dat ik het wel terug kon zetten naar Administator rechten, maar tevergeefs, het lukt niet. Op mijn eigen account heb ik totaal geen rechten. Ik kan me niet inloggen als administator op de pc.

Maar toch ben ik via het account van mijn broertje, die wel administrator rechten heeft, in het menu gekomen waar je dit normaal kan wijzigen. Maar NEE hoor, mijn account staat niet in de lijst, ik snap echt niet wat voor rare bullshit dat dit is. Ik kan me wel gewoon inloggen in de computer maar ik sta daar niet in de lijst met gebruikers.

P.S. Mijn PC was getroffen door een zwaar virus, dat probleem is inmiddels wel verholpen maar nu beginnen de volgende problemen weer. En volgens mij staan er nog wel wat virussen op.



Mijn account staat niet in de lijst zoals je kunt zien. Kan iemand mij misschien helpen, bijvoorbeeld dat ik via het opdrachtpromt weer gewone rechten kan krijgen of iets dergelijks. Of dat mijn accountnaam uberhaupt weer in die lijst komt te staan.

Een groen puntje voor degene met de gouden tip is uiteraard vanzelfsprekend.

Met vriendelijke groet,

30-09-2008, 17:27


LOL @ belastingdienst 2007

Maar ontopic... misschien dat je je wachtwoord kan resetten en daarna je instellingen wijzigen?

Programma Hiren v.9.5 is zeer geschikt ervoor, al is het illegaal...