Bekijk volle/desktop versie : Iemand het boek "Heilige Oorlog bv" gelezen? Over Ossama bin laden.



09-02-2004, 09:25

Citaat door Essie_Es:
.

11-02-2004, 16:45


ja dat zou ik ook willen lezen waar is die verkrijgbaar ?????

11-02-2004, 20:17
Wie is de auteur?

Het lijkt mij eerlijk gezegd geen betrouwbaar boek. Maar dat is mijn mening.

11-02-2004, 20:36
ik heb de auteur al gevonden en nog wat andere informatie over dat boek.


Heilige Oorlog bv : de geheime wereld van Osama bin Laden; Bergen, Peter L., Informatief Volw

Materiaal: Informatief Volw
Titel: Heilige Oorlog bv : de geheime wereld van Osama bin Laden / Peter L. Bergen ; [vert. uit het Engels: Studio Imago, Monique Eggermont ... et al.] Auteur: Bergen, Peter L.
Medewerker: Eggermont, Monique
Corporatie: Studio Imago, Amersfoort
Impressum: Naarden : Strengholt, cop. 2002
Onderwerp: Bin Ladin, Usama
Annotatie: Beschrijving van de ideologie, werkwijze en middelen van het terroristische netwerk van de Saudiër Osama bin Laden.
Bibl. annot.: Vert. van: Holy War, Inc. - New York : Free Press, cop. 2001. - Met lit. opg.



Het lijk mij eerlijk gezegd geen betrouwbaar boek zoals ik eerder al zei. Wie zegt dat wat er in dat boek staat ook echt zo is???

12-02-2004, 21:50


Met dat soort boeken willen de auteurs natuurlijk jou als lezer overtuigen van hun gelijk....ik denk dat als je dit toch uitleest je uiteindelijk zelf moet afwegen of het waar is of niet....lees dan meerdere boeken over dat onderwerp...dan zie je vanzelf wel een rode lijn. bepaalde dingen zullen dan ongetwijfeld overeenkomen en dan kun je ook meteen zien wat onwaar is en uit de duim gezogen is maar uiteindelijk...ALLAH WA 3ELEM!!