Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk De pil, Diana35?



Pagina's : [1] 2

29-09-2008, 18:32
Ik hoor alleen slechte dingen over dina35 gebruikt iemand die?

30-09-2008, 13:21


ken iemand die het heeft gebruikt, maar alleen maar om af te vallen.
maar heb ook indd gehoord dat de pil schadelijk kan zijn voor de baby als je toch per ongeluk zwanger raakt.

er zijn ook sterfgevallen gemeld ofzoiets, maar hiervan heb ik de bron niet.

30-09-2008, 13:34
check anders google even of bel je huisarts op.

want dit wat ik heb getypt, is slechts iets wat ik gehoord heb.

30-09-2008, 13:40
Heb gehoord dat je vet veel aankomt.

30-09-2008, 13:41



Citaat door Oumaira.:
Heb gehoord dat je vet veel aankomt.

huh, mijn vriendin heeft het een tijdje gebruikt om af te vallen en zij is zo dun als een stokje geworden.

verschilt blijkbaar weer

30-09-2008, 13:45
ik ga het na vragen bij de dokter.

30-09-2008, 20:34
ik gebruik het. Ik had puisten op mijn rug. Dat is na 3 weken weggegaan en sindsdien is het nooit teruggekomen. Ik ben niet aangekomen, alleen had in het begin wel grotere borsten. Maar dat ging na een maand weg(was er wel blij mee ) En verder heb ik nu minder haargroei merk ik. Ik heb al een maand niet geschoren en heb nog steeds gladde benen.
Verder geen nare bijwerkingen. Bij ieder persoon is het anders en wat betreft dat verhaal over dat je een baby in je buik hebt en dat dan schadelijk is voor de baby is onzin. Ten eerste als je de pil gebruikt wordt je niet zwanger en ten tweede dit soort bijwerkingen heeft de diane pil niet. Als laatst wil ik zeggen dat je van de pil JUIST AANKOMT en niet afvalt.

Hopelijk weet je nu meer! Vraag me alleen af waarom je het wil gaan gebruiken. Als je het voor anti conceptie wilt gebruiken, dan kan je liever een wat minder zware pil gebruiken.

30-09-2008, 22:29

Citaat door Nadeeny:
ik gebruik het. Ik had puisten op mijn rug. Dat is na 3 weken weggegaan en sindsdien is het nooit teruggekomen. Ik ben niet aangekomen, alleen had in het begin wel grotere borsten. Maar dat ging na een maand weg(was er wel blij mee ) En verder heb ik nu minder haargroei merk ik. Ik heb al een maand niet geschoren en heb nog steeds gladde benen.
Verder geen nare bijwerkingen. Bij ieder persoon is het anders en wat betreft dat verhaal over dat je een baby in je buik hebt en dat dan schadelijk is voor de baby is onzin. Ten eerste als je de pil gebruikt wordt je niet zwanger en ten tweede dit soort bijwerkingen heeft de diane pil niet. Als laatst wil ik zeggen dat je van de pil JUIST AANKOMT en niet afvalt.

Hopelijk weet je nu meer! Vraag me alleen af waarom je het wil gaan gebruiken. Als je het voor anti conceptie wilt gebruiken, dan kan je liever een wat minder zware pil gebruiken.



Dit hoor ik dus ook. ik wil aankomen

30-09-2008, 22:33
Ik moet kotsen als ik het slik, elke x maar weer..

I wollah ik denker nu aan ik heb so een gevoel haha subhannalah

tfoeee. walgelijk en je krijgt VREEETKICK

30-09-2008, 22:34

Citaat door Kaps0nesZ:
Ik moet kotsen als ik het slik, elke x maar weer..

I wollah ik denker nu aan ik heb so een gevoel haha subhannalah

tfoeee. walgelijk en je krijgt VREEETKICK



waarom slikte jij het?

30-09-2008, 22:42
Ik denk er ook aan om met deze pil te beginnen. Ga deze week langs bij de dokter hierover.

30-09-2008, 22:46

Citaat door Mysterious_M:
Ik denk er ook aan om met deze pil te beginnen. Ga deze week langs bij de dokter hierover.



waarom wil je deraan beginnen? heb begrepen dat je een hele goede reden moet hebben om het te krijgen.

30-09-2008, 22:49


Owja? Nou, heb last van overbeharing plus wil een beetje aankomen op de plekken waar het moet. Ook tegen menstruatiepijn. Dit zijn mijn 3 redenen/

30-09-2008, 22:51
Ik dacht ook dat het werd gebruikt om aan te komen, een vriendin van mij slikt het daarvoor. Ze heeft ook grotere boopies gekregen en minder haargroei.

Ik had het ook van de arts gekregen, tegen haaruitval. Ik had het 2 dagen ingenomen en het ging heel slecht. Ik begon heel wazig te zien met mijn linkeroog en had echt heel veel pijn in mijn oogkas en mirgaine waar je U tegen zegt. Drie dagen lang. Dus ben ik ermee gekapt. Er stond in de bijsluiter dat dit een teken kan zijn van trombose.

Dat de Diane35 schadelijk is voor de zwangerschap, is wel waar. Dat is overigens met elke anticonceptiepil zo.

30-09-2008, 22:52
Ow maar wat kan er dan gebeuren?

Pagina's : [1] 2