Bekijk volle/desktop versie : advies Nodig!!!



29-09-2008, 17:41
ik heb een vriendin...die helemaal gekk is op een jongen, ze verteld mij dan ook vaak over hem, alleen het ergste is dat hij mij wil....hij heeft zelfs aan mij gezegd of ik mijn vriendin bij hem uit de buurt wil houden.. en dat hij iest met me wil beginnen, eerlijk gezegd vind ik hem ook leuk maar ik kan het haar niet zeggen...en ik kan het haar niet aandoen om wat met hem te beginnen, dus ik denk dat ik hem zal moeten laten gaan , wat vinden julliee???

steeds wil ik het wel zeggen maar ik kan het niett...

29-09-2008, 17:42


watvoor vriendin ben je als je niet eerlijk tegen haar kunt zijn?

29-09-2008, 17:43
eerlijkheid duurt het langs.

29-09-2008, 17:45

Citaat door 3ir_ana:
watvoor vriendin ben je als je niet eerlijk tegen haar kunt zijn?


Citaat door gabriel1890:
eerlijkheid duurt het langs.



wollah steeds wil ik het haar zeggen maar dan begint ze zelf over hem, 'hij is geweldig, hij is zo mooi' blabla.. als ik het haar zeg ben ik haar misschien wel kwijt en ik wil haar zowiezo geen pijn doen

29-09-2008, 17:46



Citaat door marocheartje:
Ik begrijp dat je haar niet wilt kwetsen, maar ze kan het beter van jou horen dan van iemand anders. Wees gewoon eerlijk, daar kom je het verst mee



ja dat zal ook het beste zijn dat weet ik, maar daarna?

ik kan het toch niet maken om iets met hem te beginnen

29-09-2008, 17:46
Ik denk dat je vriendin het wel zal waarderen als je haar de waarheid verteld. En het zou wel erg gemeen zijn als je nu iets met die jongen zou gaan beginnen, dus dat zou ik beter niet doen. Eerlijk zijn is het beste.

Succes!

29-09-2008, 17:47

Citaat door Sgatjee:
wollah steeds wil ik het haar zeggen maar dan begint ze zelf over hem, 'hij is geweldig, hij is zo mooi' blabla.. als ik het haar zeg ben ik haar misschien wel kwijt en ik wil haar zowiezo geen pijn doen




Je raakt haar dan misschien wel kwijt, maar je bent dan wel eerlijk tegen haar geweest. Dit wil niet zeggen dat je dan ook maar gelijk wat met die jongen moet beginnen. Sowiezo zou een jongen niet tussen een vriendschap moeten komen..

Het is maar net hoeveel waarde je aan haar vriendschap hecht.

29-09-2008, 17:49

Citaat door xDinaliCiOusx:
Ik denk dat je vriendin het wel zal waarderen als je haar de waarheid verteld. En het zou wel erg gemeen zijn als je nu iets met die jongen zou gaan beginnen, dus dat zou ik beter niet doen. Eerlijk zijn is het beste.

Succes!



ik denk dat dat het beste is ja, maar ik begin hem ook steeds leuker te vinden, toen we hem ontmoeten(hij zit bij ons op school) vond ik hem al leuk, alleen zij begon er eerder over, toen d8 ik"laat maar gaan"... alleen dat kan ik niet...

29-09-2008, 17:53

Citaat door Sgatjee:
ik denk dat dat het beste is ja, maar ik begin hem ook steeds leuker te vinden, toen we hem ontmoeten(hij zit bij ons op school) vond ik hem al leuk, alleen zij begon er eerder over, toen d8 ik"laat maar gaan"... alleen dat kan ik niet...



Meid je moet gewoon eerlijk tegen haar zijn, maar als jij hem leuk vind. Moet je er gewoon voor gaan. Vertel haar dat hij jou op het oog heeft, en kijk hoe ze daar op zal reageren. Een echte vriendin zal hoe dan ook willen dat jij gelukkig word. En ja hij wil haar niet dus waarom moeilijk doen.....

29-09-2008, 18:07
Is die jongen het waard dat jij je vriendschap risceert ? Ik denk niet dat je vriendin het fijn zal gaan vinden. Je bent verliefd, dat blijft heus niet voor altijd.