Bekijk volle/desktop versie : neggafa

Pagina's : [1] 2

11-10-2002, 17:20

Citaat door xxHannanxx:
ik ga ook binnenkort trouwen,en ben per toeval in aanmerking gekomen met ene chahrazad,ze woont in zeist ze is zoooooooo goeddddd ze heeft hele aparte spullen ze heeft dat hele mooie arabische,maar toch ook europese stijl echt het is de moeite waard om een kijkje te nemen

Ze doet henna
Ze heeft heeel veel keuze qua jurken
Ze versiert de zaal top
Ze heeft een soort koets die je als het ware de zaal in trekt
Ze heeft een grote roos waar de bruid in hoort te zitten en die dan midden in de zaal automatisch open gaat,
Het lijkt wel alsof ik reclame voor dr maak ,dat is niet zo ze doet haar werk gewoon erg goed en met opmaak en kapsels is ze ook erg goed.
het is echt de moeite waard om een kijkje te nemen
.

08-11-2002, 21:08

hey hannan, zou je voor mij hetzelfde willen doen, dus iets achter laten waardoor ik haar kan bereiken...

Alvast bedankt,
Xxxx Angel

01-01-2003, 22:36
Hee Hanan,

Ben ook benieuwd geworden. Heb je ook een mailadres voor mij of een telnr. ?

xxx
Saloua

21-01-2003, 14:22
ME TOOOOOOO,

Heb je geen tel nummer of zoiets dergelijks??

LIEFS,
MOI

21-01-2003, 15:19

Hoi hannan,
klinkt erg goed wat je allemaal verteld heb je ook een tel.nr??
je kunt me ook evt mailen jamielboun@yahoo.com

22-01-2003, 15:30
Hoi hannan,
ik wacht nog steeds op haar tel.nr want ik wil zo gauw mogelijk een afspraak maken.............wil je het alstublieft zo snel mogelijk doen voor mij.
alvast bedankt, liefs ook een aanstaande bruidje

22-01-2003, 19:22
Mensen ik heb voor jullie het nummer van Chaima..030 695 1334
Veel succes..
Alleen ik vind haar niet echt denderend maar ieder zn eigen smaak. Ga kijken en dan pas kun je een mening vormen..

Veel liefs,
Saloua

22-01-2003, 20:01
Hoi saloua 1978,
hannan had het over ene charazad jij geeft het nr van chaima zijn dit dezelfde????? als het inderdaad chaima is dan vind ik haar ook niet echt denderend....maar goed smaken verschillen. Trouwens saloua ik ga inshaallah 2 maanden na jou trouwen weet ie al welke negaffa je neemt? ik ben er nog steeds niet uit......ik hoor het wel van je veel liefs jamila

22-01-2003, 20:58
Hmm oh je klopt das waar ook. Ik dacht dat je Chaima bedoelde ik vind sahrazaad ook niet zo. Ik neem Touria uit adam Haar nummer heb ik niet meer maar ik ga voor je navragen.. Je hoort nog van mij ok..

22-01-2003, 21:08
hey hanane...ik ben wel benieuwd naar deze charazad..ik ken er ook eentje die zo heet, maar die woont in a'dam noord...en die is niet zo.....maar kun je me wel de nummer geven van deze charazad in zeist?????

alvast bedankt......

ciaoooo

22-01-2003, 21:11
Sorry mesen dat nummer wat ik hierboven had geplaatst was van Chaima in zeist. Communicatiefout. Sahrazaad woont inderdaad in noord. Ik ga het nummer nog opzoeken tenzij jij het hebt dan kun je het hier plaatsen dan heeft Jamila het ook meteen.

22-01-2003, 21:18
Bijna iedereen die gaat trouwen die huurt een negafa.... nou sorry meiden ik doe daar niet aan.
Ik kan mij eigen ook wel aankleden en optutten en weet ik het allemaal wel niet.
Met die 1000 euro of weet ik veel wat die negafa kost, ga ik echt niet doen. HA!
Een trouwfeest kan ook heel mooi zijn zonder negafa.... zelf gezien met mij eigen ogen.

22-01-2003, 21:19

Nou meid als jij dat vindt moet je dat vooral doen.. Ik hoop voor je dat je er een beetje leuk uit zal zien die dag.. Succes!

22-01-2003, 21:28
Ja zeker!!!! dame, dat weet ik wel zeker, dus jij wil zeggen dat alleen negafa je leuk kan maken. HA!
Dacht toch van niet.

22-01-2003, 21:29
Ik wil er op mn bruiloft bijzondfer uitzien en als ik me zelf opmaak zie ik er uit als elke dag dus geen verschil. Ik wil alles profesioneel.. maar als jij denkt dat het je zal lukken om meerder dingen tegelijk te doen dan wens ik je veel succes.. Ik hoop voor je dat er niets mis zal gaan..

Pagina's : [1] 2