Bekijk volle/desktop versie : alleen echte vrienden mogen reageren



Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9

16-01-2002, 23:53
????? ongelovelijk zeg .....is dit een soort chat ofzo ?? ennuh waar hebben jullie het allemaal over ??


17-01-2002, 08:22


He Hideki nummer 17, je had wel even mogen kloppen, iedereen slaap hier nog namelijk. Nou ja ga jij maar wat verse jus uitpersen dan krijgt iedereen weerwat vitamientjes binnen

17-01-2002, 11:57
SALAAMOE ALAIKOEM



sissi

17-01-2002, 12:25
Sisi en Sabrinah, 18 en 19. Ik denk dat ik de muur tussen de hal en de woonkamer eruit sloop dan hebben we weer wat meer ruimte.

Vanavond maak ik Gamba's met lots of Garlic

17-01-2002, 13:49


Zeg Roy, jij bent geen goede gastheer want ik ben nog steeds aan het wachten op mijn Royco Minute Soupje met kervel, wanneer komt die nu eindelijk?

Mmm, Gamba's ik kan al bijna niet wachten tot vanavond!

See ya!

17-01-2002, 14:34
Ja Wzzzup, de bediening laat hier te wensen over, zehma Roy de gastheer ...

Ik eis mijn Roycotje nu of anders ben ik ermee weg, verstaan Roy!


17-01-2002, 14:47
Roy...lieve schat, ....wat is dit voor actie? Op zoek naar een bevestiging van...??? Come one..........!

Alabama

P.S You know you don't need it, so why trying so hard? Of zie ik het helemaal verkeerd?

17-01-2002, 16:03
Auwwwwwwwww
die hond kan bijten
Royyyyy ik wil niet meer in dezelfde kamer slapen als die vieze hond youness
grrrrrrrrrrr rot op!

17-01-2002, 16:12
roy , verse jus ??
wat dacht je van marokkaanse thee met nanah is veeeel lekkerder
en trouwens roy weet je zeker dat je zoveel marokkanen in huis neemt ?? je weet dat als wij ergens te gast zijn gaan we noooit weg , de nederlandse staat kan er over mee praten hahaha ..

bye bye ..

17-01-2002, 16:20
He Alabama, toch leuk dat je er bent. Als het maar gezellig is. NR

Sorry dat het wat langer duurt met de jus, maar mijn sinaasappelboom is dood, ja dat wil niet groeien he in dit kikkerlandje. nr 20 ben je als ik me niet vergis.

Hanan, bereid je voor op de gamba's want ik maak ze het best. Veel knoflook en olijfolie. Een garnalencocktailtje vooraf en ik gooi ook wat sardines onder de gril.

Iemand verder nog trek in een zalmmoot??

Enne Hideki als ik er genoeg van heb dan trap ik jullie er keihard uit, net als JanMaat. Dat weet je toch.

Als iemand verder nog honger heb kan ik trouwens ook de hond in de olie bakken hoor. Hij ligt hier toch alleen maar in de weg en hij stinkt ook een beetje.


17-01-2002, 16:22
He Younes, wat heb ik je nou gezegd!!!!!!!!!!!

Niet aan je ballen likken als we bezoek hebben!!!!!!!

17-01-2002, 20:38
mmmmmmm...heeft er iemand zalm gezegd??..wel liefst gerookte zalm dan..lekker..okee ..Roy..kom langs he..hihi..maar doe eerst het hondje weg anders is mijne eetlust snel over hoorrrrrr!

17-01-2002, 20:56


Nadia,

lekker gerookte zalm maak ik voor je en ik snij er een uitje op.

Ik zal even een ceedeetje opzetten zal Leila haar beruchte Kempoedans uit gaan voeren. Ik zou niet weten wat het is, maar ik geloof dat ze dan langzaam haar kleren uit gaat trekken of zo.


17-01-2002, 22:09
He Roy....ja inderdaad gezellig....kan me lol niet op! Maar ehh...wordt dit een chick-party met een hitsige kok? Of komen er ook nog leuke jongens? Als Hamza21 langskomt...dan wil ik nog wel ff blijven!!!

Leila...pas je op dat je geen gevaarlijke stunts uithaalt? Ik geloof dat ik je liever.... life and kicking heb!!!

Alabama

17-01-2002, 22:12
he leila!!! niks salto, terug naar de keuken!!!!!!!!!!!!!!

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9