Bekijk volle/desktop versie : hamdaoui moet opgeroepen worden naar mountakhab



Pagina's : [1] 2

28-09-2008, 22:08
dan wordt het zo :
zaza.....................................
chahiri...........rabeh..................ben askar.....................mahdoufi

............................kabous..............ah madi..............................

..................................zemmama(mokhtari )...................................

alloudi..............................benjelloune.. ..................mounir elhamdaoui


op de bank : amssif-basser-akchaoui-erbate-hajji-yajour-sektioui-aissati-maaroufi-chihi-boussoufa

weg met die : zerka +safri +kadouri +chamakh

28-09-2008, 22:11


Chamakh weg ???

28-09-2008, 22:14
dat is mijn mening broeder , ik vind dat hij niet meer opschiet , hij was top in 2004 , 4 jaar genoeg .

kans geven aan derden

28-09-2008, 22:23

Citaat door itsmetheone:
dan wordt het zo :
zaza.....................................
chahiri...........rabeh..................ben askar.....................mahdoufi

............................kabous..............ah madi..............................

..................................zemmama(mokhtari )...................................

alloudi..............................benjelloune.. ..................mounir elhamdaoui


op de bank : amssif-basser-akchaoui-erbate-hajji-yajour-sektioui-aissati-maaroufi-chihi-boussoufa

weg met die : zerka +safri +kadouri +chamakh


Ik zag alleen Chahiri, toen nam ik je al niet serieus.

28-09-2008, 22:34



Citaat door atoombom1:
Chamakh weg ???


mee eens weg met die chamakh

28-09-2008, 23:03
Hahahahahha Ben Askar ben je op je achterhoofd gevallen ohla..? Chahiri..? Mahdoufi..?:S:S

29-09-2008, 00:06
Neem deze topic alstublieft niet serieus.. Deze man weet niet wat hij praat.. Kijk alleen al de verdediging.. Ik weet niet wat hij wil bereiken maar volgens mij wil hij letterlijk verliezen van Mauritanie..

Wat betreft Chamakh. Hij is gewoon te goed. Alleen door hem winnen we hele belangrijke wedstrijden. Hij kan het verschil maken. Hij is uitgekozen tot beste speler van Bordeaux in het vorige seizoen. Heeft alle belangstellingen van allerlei Engelse clubs afgeslagen. Heeft Bordeaux naar de Champions League geleid. En is dit seizoen alweer meerdere malen beslissend geweest. Wint met Bordeaux de supercup door een superwedstrijd te spelen en 2 weken terug scoort hij een wereldgoal tegen Olympique Marseille en die woensdag daarna heeft hij het Chelsea verdediging nog knap lastig gemaakt.. Vooral in de 2e helft.

Volgens mij ben jij de type zogenaamd liever Zerka opstellen omdat hij meer scoort of iets dergelijks.. Benjelloun moet nog veel veel veel bewijzen voordat hij in de schoenen kan staan van Chamakh. Weetje hoe je dit nog beter kan benadrukken. Elhamdaoui IS beter dan Benjelloun en Elyounoussi en alle spitsen van Marokko bij elkaarrr.. Dus dat wil ik even tegen je zeggen.

Kijk hoe je ah madi opschrijft. Het is EL AHMADI. Alleen daardoor al nam ik je niet meer serieus... Jij bent zn type die direct aangenomen kan worden bij de marokkaanse bond.

29-09-2008, 01:25
ik mis alleen hdioed op het middenveld en baha in de spitss...............

29-09-2008, 01:27
Hamdaoui gaat voor clubcarriere, hij speelt niet met poesjes

29-09-2008, 07:04
Weg met het hele team

29-09-2008, 12:54
Gaat niet om Berbers , a losers. Ik als Arabier zou ook nooit voor Marokko spelen.

29-09-2008, 12:59
Elhamdaoui moet naast Chamack in de spits.

29-09-2008, 13:21


el 7amdoui moet lekker geduld hebben, blessure vrij blijven dan komt ie van zelf wel bij zn vriendje bij Arsenal en komt het Nederlands elftal ook . In de toekomst hebben we insha ALLAH een stuk of 5 mocro's in oranje. Misschien dat die verrotte Marokkaanse bond dan wel anders gaat handelen.

29-09-2008, 13:30

Citaat door jevriend:
Gaat niet om Berbers , a losers. Ik als Arabier zou ook nooit voor Marokko spelen.



29-09-2008, 13:33

Citaat door jevriend:
Gaat niet om Berbers , a losers. Ik als Arabier zou ook nooit voor Marokko spelen.


Maar dat heeft met je kwaliteiten te maken.

Pagina's : [1] 2