Bekijk volle/desktop versie : Mustapha in Zwakste Schakel?

Pagina's : [1] 2 3

11-10-2002, 14:04
Moes is vanavond aanwezig bij het programma Zwakste Schakel.
De uitslag is al bekend.
En het is zelfs zo dat moes door andere bewoners weggestemd is vanwege zijn gedrag in het huis en niet vanwege de antwoorden die hij gaf.(volgens een aantal werknemers bij zwakste Schakel)

Moes trok dit niet, en er is na de uitzending een grote scheldpartij ontstaan.
Hij heeft een aantal bewoners uitgemaakt voor snollen enz.
De BB gaat dit niet uitzenden en Zwakste Schakel ook niet.

Maar de vraag aan jullie is , Moet Moes er nog in blijven of eruit gaan.
Want hij heeft na de Zwakste Schakel erover nagedacht om het Huis te verlaten.Maar BB heeft met hem gepraat en hij is er toch in gebleven.

Hij is populair bij het publiek maar in het huis wordt hij door andere bewoners zwartgemaakt.
Ze roddelen de hele dag over hem en willen hem zo snel mogelijk het huis uit hebben.Alleen omdat hij een bedreiging vormt voor een aantal bewoners omdat hij eerlijk, direkt en schijt heeft aan een aantal bewoners.

En als het aan hem ligt , dan wil hij de ramadan in het BB huis doorbrengen.

ik wil even weten wat jullie er allemaal van vinden?

Hij is vanavond op tv bij Zwakste Schakel met zijn Djelleba en muts.
I

11-10-2002, 14:09

ik vind hem een zeer toffe peer en hij MOET er in blijven wat die truttemutsen ook zeggen!!

Ik kijk alleen omdat hij meespeelt die domme malotten bij elkaar!!

Moesje zet hem op jongen!!

11-10-2002, 14:10
Die zammels in dat huis gunnen het geen ene buitenlander! Maar als het aan publiek ligt blijft hij erin!!!! HIj is de slimste daar + hij zegt waar het op staat! de rest zijn allemaal meelopers.... jammer dat Bo eruit is dat was een jongen met ballen. Maar om een lang schaap kort te maken....mmmm..... Moussie Gaat er vandoor met de buit let maar op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11-10-2002, 14:31
mustapha is wel een van de beste daar.
dus go moessie.
hij moet zeker doorgaan dan word hij de winnaar.
groetjes samira

11-10-2002, 14:33

Citaat:
Origineel gepost door ibouwen
Die zammels in dat huis gunnen het geen ene buitenlander! Maar als het aan publiek ligt blijft hij erin!!!! HIj is de slimste daar + hij zegt waar het op staat! de rest zijn allemaal meelopers.... jammer dat Bo eruit is dat was een jongen met ballen. Maar om een lang schaap kort te maken....mmmm..... Moussie Gaat er vandoor met de buit let maar op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee mensen vinden hem wel apart maar als puntje bij paaltje komt.
dan kiezen ze voor een standaard nederlander.

Dus de finale is tussen Margriet en moes.
En let maar op Margriet wint het.

11-10-2002, 14:35
Maar jullie moeten vanavond even kijken naar Zwakste Schakel en zeggen wat jullie er van vonden.

Want volgens een vriend van mij die daar werkt achter de schermen, is hij gewoon genaaid door die andere bewoners(behalve stefan dan).

Het is echt tot een grote ruzie gekomen.

11-10-2002, 15:22
redouan wat je zegt dat hij genaaid is door de andere bewoners geloof ik graag ze mogen hem niet omdat hij eerlijk en direct is

moes MOET zeker blijven

en ga zeker kijken de zwakste schakel 21.30 uur toch of niet

11-10-2002, 15:39

Citaat:
Origineel gepost door naomi23
redouan wat je zegt dat hij genaaid is door de andere bewoners geloof ik graag ze mogen hem niet omdat hij eerlijk en direct is

moes MOET zeker blijven

en ga zeker kijken de zwakste schakel 21.30 uur toch of niet
Ik dacht het wel

11-10-2002, 16:06
MOES MOET BLIJVEN!!! KOM WE GAAN MET ZN ALLE STEMMEN!!! :d :P :P

11-10-2002, 16:18
Redouan....je bent de zwakste schakel.
Tot ziens!

11-10-2002, 17:34

Citaat:
Origineel gepost door JunkieXL
Redouan....je bent de zwakste schakel.
Tot ziens!
en nu?

11-10-2002, 22:22
VET MOESIE MOET ERIN BLIJVEN!!!!

HIJ IS GEWOON ZICHZELF DOET ZICH NIET ANDERS VOOR......in mijn ogen dan. DE ANDEREN IRRITEREN ZICH AAN HEM OMDAT ZIJ ZICH NIET WETEN TE GEDRAGEN EN MOES WEL. ZE WETEN DAT HIJ HET ZAL REDDEN TOT HET EIND.......

ZE ZIJN JALOERS EN DIE GARE SNOL VAN EEN JUDITH EN DIE WIJSNEUS LAURENS KUNNEN HET AL HELEMAAL NIET HEBBEN EN ZIJN HUN TERRETORIUM AAN HET AFBEKENEN!!!!!! HAHAHAHHAAHHAHHA
GO MOESIE GOE MOESIE GO!!!

11-10-2002, 23:31

Judith heeft lopen janken nadat ze te zien heeft gekregen wat moes over haar heeft gezegd.(tijdens zwakste schakel)
Ze zegt dat nu de hele marokaanse gemeenschap achter haar aankomt.
Dommer kan niet!

11-10-2002, 23:33
judith denkt zema dat ze kan uitmaken hoe iedereen zich moet gedragen in BB..........laat haar maar lekker huilen en denken dat alle Marokkanen achter haar aankomen. Ze lokt het zelf uit met deze opmerking. Dat wil niet zeggen dat de Marokkanen zich tot haar verlagen!!

12-10-2002, 20:04
hij wint tog niet!!!! nu stemmen de meeste marocs op hem maar op een gegeven moment moeten de bewoners zelf iemand weg stemmen en zullen we dan is gaan wedden dat dat mussie zal zijn (jammer genoeg)

Pagina's : [1] 2 3