Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Silk Therapy en CHI Silk Infusion!



Pagina's : [1] 2 3

28-09-2008, 18:53
[ Hoe gebruik ik dat voor me haar?

Gebruik ik de Silk Therapy voor 't stijlen of na 't stijlen?
En de CHI Silk Infusion, hoe gebruik ik die?

Dames, help me! ]

28-09-2008, 19:06


Wil ik ook weten. Up

28-09-2008, 20:17

Citaat door Al3ayla_:
[ Hoe gebruik ik dat voor me haar?

Gebruik ik de Silk Therapy voor 't stijlen of na 't stijlen?
En de CHI Silk Infusion, hoe gebruik ik die?

Dames, help me! ]


Ik weet alleen van die silk therapy, dat je hem voor het stijlen gebruikt op handoekdroog haar.

28-09-2008, 20:18

Citaat door Senna__:
Ik weet alleen van die silk therapy, dat je hem voor het stijlen gebruikt op handoekdroog haar.


En dan kan je daarna gewoon je haar drogen met een Fohn?

28-09-2008, 21:09


Heb je je tang binnen!
Besahha!

Help me ff... welke is welke? Moehim ik heb dus die olie (lang flesje, zwarte dop).

Na het wassen van mijn haar maak ik het EEN BEETJE handdoekdroog... verdeel mijn haar in twee stukken en masseer in elk deel +-2-3 druppeltjes. Gooi dan mijn haar door elkaar en ga er met mijn vingers door en kam het uit zodat die olie een beetje verdeeld wordt.

Heb ik haast of niet? Zoja dan fohn ik het droog en tang het daarna. Zo niet, dan wikkel ik mijn haar in zo een turby towel en laat het gewoon 'zelf' drogen om het later die dag te tangen.

28-09-2008, 21:12

Citaat door sparkles:
Heb je je tang binnen!
Besahha!

Help me ff... welke is welke? Moehim ik heb dus die olie (lang flesje, zwarte dop).

Na het wassen van mijn haar maak ik het EEN BEETJE handdoekdroog... verdeel mijn haar in twee stukken en masseer in elk deel +-2-3 druppeltjes. Gooi dan mijn haar door elkaar en ga er met mijn vingers door en kam het uit zodat die olie een beetje verdeeld wordt.

Heb ik haast of niet? Zoja dan fohn ik het droog en tang het daarna. Zo niet, dan wikkel ik mijn haar in zo een turby towel en laat het gewoon 'zelf' drogen om het later die dag te tangen.



Ik heb me tang nog niet binnen, maar er staat dat er morgen wordt geleverd inshaAllah.

Deze 2 heb ik besteld.




28-09-2008, 21:14
Weten Jullie waar Ik Het kan Bestellen

En Weten Jullie waar In amsterdam Ik dat kan halen (welke Kapper enz)

Want Wil het liever Halen ...

?

28-09-2008, 21:14

Citaat door Al3ayla_:
Ik heb me tang nog niet binnen, maar er staat dat er morgen wordt geleverd inshaAllah.

Deze 2 heb ik besteld.






Ik heb de eerste

28-09-2008, 21:17

Citaat door sparkles:
Ik heb de eerste


Oke, dan doe ik dat gewoon. Dus die Silk Therapy is alleen die soort van 'Conditioner'?


Citaat door love_southside:
Weten Jullie waar Ik Het kan Bestellen

En Weten Jullie waar In amsterdam Ik dat kan halen (welke Kapper enz)

Want Wil het liever Halen ...

?



Je kan het bestellen op http://www.haarshop.nl
Of je kan naar de kapper gaan ( COSMO) maar dan heb je veel duurder uit.

28-09-2008, 21:19

Citaat door Al3ayla_:
Oke, dan doe ik dat gewoon. Dus die Silk Therapy is alleen die soort van 'Conditioner'?




Je kan het bestellen op http://www.haarshop.nl
Of je kan naar de kapper gaan ( COSMO) maar dan heb je veel duurder uit.



- Nee nee die olie is echt ter bescherming voor de tang. Ook bij de Cosmo doen ze die in je haar voordat ze gaan tangen (heb daar x mijn haar laten doen voor ik de tang zelf had).


- Je bent volgens mij niet veeeeeel duurder uit hoor. De tang is 149,- en die silk therapy +-18,-.

28-09-2008, 21:20

Citaat door Al3ayla_:
Oke, dan doe ik dat gewoon. Dus die Silk Therapy is alleen die soort van 'Conditioner'?




Je kan het bestellen op http://www.haarshop.nl
Of je kan naar de kapper gaan ( COSMO) maar dan heb je veel duurder uit.



Oke Shokran Welke Tang Moet Ik Kiezen Welke Is goed.
En Waar is Cosmo Hier In amsterdam ?
Iemand.

28-09-2008, 21:21

Citaat door sparkles:
- Nee nee die olie is echt ter bescherming voor de tang. Ook bij de Cosmo doen ze die in je haar voordat ze gaan tangen (heb daar x mijn haar laten doen voor ik de tang zelf had).


- Je bent volgens mij niet veeeeeel duurder uit hoor. De tang is 149,- en die silk therapy +-18,-.


Oooooow, vandaaaaaaaaaaaar! Oke, dus dan neem ik aan dat die andere ( die rode ) tegen het pluizen is?

Ja, maar als je via de site besteld krijg je de Therapy er gratis bij!

28-09-2008, 21:22



Citaat door love_southside:
Oke Shokran Welke Tang Moet Ik Kiezen Welke Is goed.
En Waar is Cosmo Hier In amsterdam ?
Iemand.



Zoek via de Cosmo site hun 'filialen'
Je moet de standaard zwarte nemen... Ga daar langs en dan laten ze je ze allemaal wel zien en geven ze ook uitleg enz

28-09-2008, 21:24

Citaat door Al3ayla_:
Oooooow, vandaaaaaaaaaaaar! Oke, dus dan neem ik aan dat die andere ( die rode ) tegen het pluizen is?

Ja, maar als je via de site besteld krijg je de Therapy er gratis bij!



Ja maar dan nog zou ik voor de Cosmo kiezen. Geen gedoe met een situatie waarin je tang stuk gaat (opsturen bla bla) maar gewoon bij de Cosmo inleveren en een nieuwe meekrijgen .

Die silk kan je ook na het tangen in je haar doen hoor . Alleen heel weinig ((1 druppeltje in je handpalm wrijven en dan door je haar heen, niet vanaf de hoofdhuid) he want anders wordt het vettig. Ik doe dat eig. haast niet na het tangen... vaak niet nodig.

28-09-2008, 21:25

Citaat door love_southside:
Oke Shokran Welke Tang Moet Ik Kiezen Welke Is goed.
En Waar is Cosmo Hier In amsterdam ?
Iemand.



Ik heb die zwarte besteld. Die is echt goed.

Bij de COSMO in Osdorp.

Pagina's : [1] 2 3