Bekijk volle/desktop versie : Blunders!



Pagina's : [1] 2 3

28-09-2008, 13:47
Plaats hier al jullie komische blunders

28-09-2008, 13:51


Een paar weken geleden ging ik met mijn fietsje richting school.Opeens kwam er een MashaAllah broeder naast me fietsen(met baardje en al) en hij zei telkens;''MashAllah meisje!''....Ik dacht ''Okeeeeeeeeeeeeeeeeey dan'' en fietsen snel door.Maar meneer bleef als maar kijken en kijken naar me en opeens BOEM! knalde hij tegen een paal aan....Damn wat heb ik zo gelachen die dag.

28-09-2008, 13:54
Yellah plaats blunders!
Ik wil lachen,gieren,brullen

28-09-2008, 13:57
Bij me ouderlijke huis, was er een man aan het fietsen maar hij keek de verkeerde kant op versierde een meisje maar keek niet voor hem, totdat ie bij de fietsenrek valde, en ik maar uit het raam kijken heb me echt stuk gelachen, hij schaamde zich kapot.

28-09-2008, 13:58



Citaat door IslamiaWoman:
Een paar weken geleden ging ik met mijn fietsje richting school.Opeens kwam er een MashaAllah broeder naast me fietsen(met baardje en al) en hij zei telkens;''MashAllah meisje!''....Ik dacht ''Okeeeeeeeeeeeeeeeeey dan'' en fietsen snel door.Maar meneer bleef als maar kijken en kijken naar me en opeens BOEM! knalde hij tegen een paal aan....Damn wat heb ik zo gelachen die dag.



:hih: dit was mij ook ooit overkomen, ik was bij me meoder op der werk, en toen ging ik naar mijn oma en moest ik dus met de tram, ik ahd die dag een blauwe lange gimaar aan, en ik zo w8en. was er een broeder, ik denk ook van antiliaanswe afkomst, een beetje getint ensow, hij reed zo op zn fiets in zijn ja, donkerblauwe qamis en zn hoedje, hij zo de hele tijd kijken, knalde hij tegen een paal op, ik ging helemaal stuk, voor zn neus, ik kon het niet inhouden, hij ook lachen zegtie: Allah straft gelijk, ki7ki7 salaam alikum en weg wassie.

28-09-2008, 14:01
Ik liep een x met me zus en vriendin en zag niet voor me dat er een paal stond, poets batsh boem tegen die paal, gelijk blauwe plek op me voorhoofd

28-09-2008, 14:06
Oh deze is ook FUNNY!


Vorige vakantie gingen mijn ouders,zusjes en ik richting souk.Ik was een beetje ziekjes en bleef in de auto zitten.Nou ik zat daar aan het relaxen,muziekje aan en dacht;Hé 'hé,eindelijk vakantie.Opeens hoor ik ''psst psst a zwiwna''.Ik keek om me heen en zag wa7ed klerenmaker rond de 20 naar me loeren en knip ogen.Ik gaf hem geen aandacht en zette de muziek wat harder en keek de andere kant op.5 min later komt er een kindje naar me toe en gaf me een briefje.Ik dacht huh een briefje voor mij?
Nou ik maakte em gauw open en er stond;Salaam meisje uit Nederland,ik vind jou heel lief en knap....zou je met me willen trouwen? Groetjes a7med l gayat.
Ik pakte het briefje en scheurde het in stukjes,ik riep het meisje weer en zei;Geef dit maar aan die vent daar''.Meskien die jongen wordt rood be7al sie matisha.

28-09-2008, 14:40

Citaat door IslamiaWoman:
Een paar weken geleden ging ik met mijn fietsje richting school.Opeens kwam er een MashaAllah broeder naast me fietsen(met baardje en al) en hij zei telkens;''MashAllah meisje!''....Ik dacht ''Okeeeeeeeeeeeeeeeeey dan'' en fietsen snel door.Maar meneer bleef als maar kijken en kijken naar me en opeens BOEM! knalde hij tegen een paal aan....Damn wat heb ik zo gelachen die dag.


28-09-2008, 14:41
Hahaha zoveel verhaaltjes over ''botsen tegen een paal aan.'' Ik heb ook een verhaaltje daarover.

Het was afgelopen vakantie in Marokko gebeurd.
Ik mijn zus en nicht liepen in de stad. Dus opeens komen er 2 mannen met een klein jongetje tussen hun. Dus ze hielden elkaars handjes vast. En die 2 mannen ze3ma versieren en naar ons staren. Opeens ze zien de paal voor hun niet, en wie word er de dupe van: Dat kleine jongetje tussen hun.
Meskien hun gingen hem nog uitlachen. En dat jongetje huilen.

28-09-2008, 14:43

Citaat door IslamiaWoman:
Oh deze is ook FUNNY!


Vorige vakantie gingen mijn ouders,zusjes en ik richting souk.Ik was een beetje ziekjes en bleef in de auto zitten.Nou ik zat daar aan het relaxen,muziekje aan en dacht;Hé 'hé,eindelijk vakantie.Opeens hoor ik ''psst psst a zwiwna''.Ik keek om me heen en zag wa7ed klerenmaker rond de 20 naar me loeren en knip ogen.Ik gaf hem geen aandacht en zette de muziek wat harder en keek de andere kant op.5 min later komt er een kindje naar me toe en gaf me een briefje.Ik dacht huh een briefje voor mij?
Nou ik maakte em gauw open en er stond;Salaam meisje uit Nederland,ik vind jou heel lief en knap....zou je met me willen trouwen? Groetjes a7med l gayat.
Ik pakte het briefje en scheurde het in stukjes,ik riep het meisje weer en zei;Geef dit maar aan die vent daar''.Meskien die jongen wordt rood be7al sie matisha.

Heksje

28-09-2008, 14:45

Citaat door alhoceima_queen:
Hahaha zoveel verhaaltjes over ''botsen tegen een paal aan.'' Ik heb ook een verhaaltje daarover.

Het was afgelopen vakantie in Marokko gebeurd.
Ik mijn zus en nicht liepen in de stad. Dus opeens komen er 2 mannen met een klein jongetje tussen hun. Dus ze hielden elkaars handjes vast. En die 2 mannen ze3ma versieren en naar ons staren. Opeens ze zien de paal voor hun niet, en wie word er de dupe van: Dat kleine jongetje tussen hun.
Meskien hun gingen hem nog uitlachen. En dat jongetje huilen.



meskien.......

28-09-2008, 14:51

Citaat door ouasimagirl:


meskien.......

Jazeker een meskien. Die mongooltjes bleven nog lachen ook.

28-09-2008, 16:38


Pff...

zo ken ik er wel 10000

ik was een keer in marokko.. mijn vader had een grote plastic zak nodig. dus zegt ie ga naar de winkel en haal een plastic zak.. wel een GROTE he..
dus ik okie..ik loop de winkel in en zeg: Ara wa7de plastica, walakien gesa dkoen kbiera(mag ik een plasticzak, maar het moet wel een grote zijn)
dus die man keek me zo aan
ik d8 echt oke.. wat heeft hij nou?? dus ik herhaalde het nog een keer.. die man zei ga weg je krijgt het niet.. ik zo van sorry? waarom niet?
zegt ie: ga nou maar weg.. ik verkoop dat niet.. ik d8 echt wat een malloot..
Dus ik naar huis en zegge dat die man mij geen zak wil geven..maar mijn nichtje die daar in marokko woont, ging maar met me mee.. de weg naar dat winkeltje toe zei ze tegen me: Hoe heb je het gesegd? misschien verstond hij je niet??
dus ik zei : ik zei PLASTICA???
keek ze me zo aan
dus ik: wat is er met jullie????
zegt ze: dat betekent CONDOOM bij ons, je moet elmieka zeggen

wa7de fdi7aaaaaaaa.. echt eeen grote grote schande


28-09-2008, 17:00
[QUOTE=mama_lief;54444215]Pff...

zo ken ik er wel 10000

ik was een keer in marokko.. mijn vader had een grote plastic zak nodig. dus zegt ie ga naar de winkel en haal een plastic zak.. wel een GROTE he..
dus ik okie..ik loop de winkel in en zeg: Ara wa7de plastica, walakien gesa dkoen kbiera(mag ik een plasticzak, maar het moet wel een grote zijn)
dus die man keek me zo aan
ik d8 echt oke.. wat heeft hij nou?? dus ik herhaalde het nog een keer.. die man zei ga weg je krijgt het niet.. ik zo van sorry? waarom niet?
zegt ie: ga nou maar weg.. ik verkoop dat niet.. ik d8 echt wat een malloot..
Dus ik naar huis en zegge dat die man mij geen zak wil geven..maar mijn nichtje die daar in marokko woont, ging maar met me mee.. de weg naar dat winkeltje toe zei ze tegen me: Hoe heb je het gesegd? misschien verstond hij je niet??
dus ik zei : ik zei PLASTICA???
keek ze me zo aan
dus ik: wat is er met jullie????
zegt ze: dat betekent CONDOOM bij ons, je moet elmieka zeggen







ik ga hier stuk!

28-09-2008, 17:03

Citaat door manxxxxxxx:
[QUOTE=mama_lief;54444215]Pff...

zo ken ik er wel 10000

ik was een keer in marokko.. mijn vader had een grote plastic zak nodig. dus zegt ie ga naar de winkel en haal een plastic zak.. wel een GROTE he..
dus ik okie..ik loop de winkel in en zeg: Ara wa7de plastica, walakien gesa dkoen kbiera(mag ik een plasticzak, maar het moet wel een grote zijn)
dus die man keek me zo aan
ik d8 echt oke.. wat heeft hij nou?? dus ik herhaalde het nog een keer.. die man zei ga weg je krijgt het niet.. ik zo van sorry? waarom niet?
zegt ie: ga nou maar weg.. ik verkoop dat niet.. ik d8 echt wat een malloot..
Dus ik naar huis en zegge dat die man mij geen zak wil geven..maar mijn nichtje die daar in marokko woont, ging maar met me mee.. de weg naar dat winkeltje toe zei ze tegen me: Hoe heb je het gesegd? misschien verstond hij je niet??
dus ik zei : ik zei PLASTICA???
keek ze me zo aan
dus ik: wat is er met jullie????
zegt ze: dat betekent CONDOOM bij ons, je moet elmieka zeggen







ik ga hier stuk!



dat was wollah niet grappig
die hele vakantie en nu nog steeds.. ga ik nooooooit meer naar dat winkeltje.. en ook niet erlangs lopen.. ik neem vaak een omweg

Pagina's : [1] 2 3