Bekijk volle/desktop versie : Ik wil geen relatie, maar iemand leren kennen met als doel om te trouwen.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

27-09-2008, 22:59
Wie wilt dit ook op deze manier?

27-09-2008, 23:01


Ik ook denk er altijd zo over na

27-09-2008, 23:02
dat zoiezo zou nietss anders willen

27-09-2008, 23:03

Citaat door misZ_boObies:
Ik ook denk er altijd zo over na



Relaties lopen vaak stuk. Vandaar dat relaties voor het huwelijk ook afgeraden zijn, sterker nog verboden is. Je leert uiteindelijk toch pas iemand echt kennen als je met hem onder een dak woont,dus wat voor toegewaarde waarde heeft een relatie dan.

27-09-2008, 23:03


Leren kennen is toch gewoon een ander woord voor relatie, of hoe defineer je dat?

27-09-2008, 23:04
Dat is de beste manier hmdl, als je een relatie neemt en word toch niks zal je zeker spijt krijgen van je tijd met hem. Dus ik ben het er ook mee akkoord, liever iemand leren kennen zonder een relatie te nemen met hem. Inshallah x

27-09-2008, 23:05
ja zo moet dat..als een jongen jou wilt komt hij naar je vader man tegen man..hij moet niet de flikker gaat uithangen met zijn praatjes ik wil je eerst leren kennen bla bla bla..dat zijn allemaal trucjes om jullie meisjes in de put te laten vallen.

de waarde van een meisje is belangrijker dan het trouwen zelf

27-09-2008, 23:06
julllie hebben wel gelijk

eeen relatiee is een en al onzin hoofpijn en tijd verspilling

w8 gwn tot dt je dg komt en je lekker kan trouwen

27-09-2008, 23:07

Citaat door RoddelTante:
Leren kennen is toch gewoon een ander woord voor relatie, of hoe defineer je dat?

Nee hoor, ik vind het iets anders hebben. Bij een relatie hoort denk ik handje vasthouden, zoenen of what so ever. Elkaar leren kennen zonder relatie houd in dat je elkaar leert kennen maar zonder intiem te zijn enzo. Hier zit zeker een verschil in meid.

27-09-2008, 23:07

Citaat door GroenOog20:
Relaties lopen vaak stuk. Vandaar dat relaties voor het huwelijk ook afgeraden zijn, sterker nog verboden is. Je leert uiteindelijk toch pas iemand echt kennen als je met hem onder een dak woont,dus wat voor toegewaarde waarde heeft een relatie dan.



Precies ik wil het ook niets anders zoveel jongens die iets willen beginnen met me maar dan zeg ik altijd als je me echt wilt dan moet je maar naar mijn moeder bellen en dan knappen ze meteen af.
Beter op zo'n manier,
Dan gekwetst worden of gebruikt worden

27-09-2008, 23:08
Sowieso geen relatie. Inschallah op een normale neutrale manier iemand leren kennen die de moeite waard is om mijn leven mee te delen. Relatie is een grote tijdverspilling.

27-09-2008, 23:08

Citaat door appie.18:
ja zo moet dat..als een jongen jou wilt komt hij naar je vader man tegen man..hij moet niet de flikker gaat uithangen met zijn praatjes ik wil je eerst leren kennen bla bla bla..dat zijn allemaal trucjes om jullie meisjes in de put te laten vallen.

de waarde van een meisje is belangrijker dan het trouwen zelf



Precies Tbarkelah hliek

27-09-2008, 23:09


Zo denk ik ook erover, daarom wil ik ook geen relatie.. VOoral als je nog jong bent, Wat is een meisje nog waard, als ze allemaal vieze handen aan hebben gezeten.

27-09-2008, 23:09

Citaat door ahloe_soenah:
Nee hoor, ik vind het iets anders hebben. Bij een relatie hoort denk ik handje vasthouden, zoenen of what so ever. Elkaar leren kennen zonder relatie houd in dat je elkaar leert kennen maar zonder intiem te zijn enzo. Hier zit zeker een verschil in meid.

goed uitgelegd you go girl

27-09-2008, 23:09

Citaat door GroenOog20:
Wie wilt dit ook op deze manier?




Je kan toch iemand leren, zonder een relatie met degene te nemen?
Zorg ervoor dat jij de touwtjes in handen heb en stel voor JEZELF een ultimatum qua tijdsduur

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8