Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Heb jij mijn haartype?



27-09-2008, 22:51
Klik!

[Ik weet het allemaal niet meer met mijn haar. De ene keer is het aan de stijle kant en de andere keer heb ik lichte krullen. Wanneer het krult, heb ik ook last van pluis. Mijn haar ziet er op zijn best uit een aantal dagen nadat ik het met shampoo heb gewassen: zacht, golvend en gezond. Van boven wat stijler en onder golvend tot lichte krullen. Maar wanneer ik het pas gewassen heb, gaat het een beetje pluizen, dus bind ik het gelijk vast.

Ik was mijn haar maar één keer per week en gebruik dan een shampoo en masker. Ik gebruik verder geen ander product. Mocht het zo zijn dat ik het weer moet wassen, dan was ik het alleen met water. Wanneer ik dan na het douchen slaap dan wordt ik wakker met rasta-pluis krullen.

Oké, een heel verhaal, ik weet, maar ik vroeg me af of er ook meiden zijn die ongeveer of precies hetzelfde haar als mij hebben en wat zij dan gebruikt voor je haar en hoe je het verzorgt. Ik zou graag de zogenaamde krullen die ik heb willen definiëren, maar weet niet hoe ik dat het beste kan doen. Heeft iemand van jullie tips?]

27-09-2008, 22:52


Komt misschien omdat je zwanger bent??

Veel succes met de bevallig meid!!

27-09-2008, 22:59
Haha, nee joh, mijn haar is altijd al zo geweest. Ik wil nu gewoon de perfecte verzorging en vroeg me af wat andere meiden met mijn haartype gebruiken.

Dank je wel!

27-09-2008, 23:03


Dat heb ik ook! Na het douchen is mijn haar een beetje pluizig, maar ongeveer twee daagjes erna is het prachtig: glanzend, golvend en veel volume.. Dan is het stijl, dan heb ik krullen, dan zit het ergens tussen deze twee in! Ik snap het niet

Ik was mijn haar twee tot drie keer per week. Gebruik dan shampoo en een masker dat je meteen dient uit te spoelen. Soms denk ik dat het daardoor komt, maar dat lijkt me stug. Of niet?

27-09-2008, 23:07


Je moet als je haar nog nat is, serum of silk creme gebruiken. Ik zelf gebruik die van gliss kurr. En ligt ook aan het soort shampoo dat je gebruikt.
En aanradertje is shampoo&conditioner van Elvive royal jelly..
En natuurlijk veel water drinken. Dan is je haar veel gezonder en pluist het minder snel!

10-10-2008, 20:38
precies dat heb ik ook !