Bekijk volle/desktop versie : best wel snel *foto*



Pagina's : [1] 2

27-09-2008, 22:37




27-09-2008, 22:37


Wie Is Dat

Ik Nak M

27-09-2008, 22:43
die man is een moordenaar.. dodelijk..

fedor emelianenko..



won zelfs van semmy schilt..

27-09-2008, 22:47

Citaat door hivisu:
die man is een moordenaar.. dodelijk..

fedor emelianenko..




27-09-2008, 22:54


HIJ lust iedereen rauw zie ik...


28-09-2008, 03:33

Citaat door RYUK:



Ey, wie of welke film is dat in je ot? Toch geen Dark knight, of wel??

28-09-2008, 04:15

Citaat door Freshnesz:
Ey, wie of welke film is dat in je ot? Toch geen Dark knight, of wel??



een japanse animatie serie.. Death Note..

een aanrader moet je bekijken..



werd verfilmd maar de serie is veel mooier..

28-09-2008, 23:21

Citaat door hivisu:
een japanse animatie serie.. Death Note..

een aanrader moet je bekijken..



werd verfilmd maar de serie is veel mooier..



Hmm, ik heb zo'n matti van mij die anime freak is. Die had me volgens mij die serie of film gegeven. Maar nooit gekeken, vind die dingen niet zo grappig.

Ik dacht dat het the joker van batman was, maar dacht al dat stukje kwam niet voor in de film..

28-09-2008, 23:37

Citaat door RYUK:




Levensgevaarlijke Rus.

28-09-2008, 23:45

Citaat door hivisu:
die man is een moordenaar.. dodelijk..

fedor emelianenko..



won zelfs van semmy schilt..


Je doet overkomen alsof het heel moeilijk was om van Schilt te winnen op MMA regels. Ik heb Schilt menig afranseling zien krijgen

28-09-2008, 23:52

Citaat door Elcabron:
Je doet overkomen alsof het heel moeilijk was om van Schilt te winnen op MMA regels. Ik heb Schilt menig afranseling zien krijgen

Van Gilbert zeker, die man is beest!

28-09-2008, 23:56

Citaat door Nouafalicious:
Van Gilbert zeker, die man is beest!


Ja Gilbert is zeker een beest, alleen jammer dat ie niet meer op zijn oude niveau zit.

28-09-2008, 23:58



Citaat door Freshnesz:

Hmm, ik heb zo'n matti van mij die anime freak is. Die had me volgens mij die serie of film gegeven. Maar nooit gekeken, vind die dingen niet zo grappig.

Ik dacht dat het the joker van batman was, maar dacht al dat stukje kwam niet voor in de film..


Vriend luister..

Death note is serieus de AANRADER VAN ALLE ANIME die er bestaan heeft.. Volgens mij beter dan heeeeel veel topseries op tv.

Death note is serieus goed.

Kijk eerste aflevering dan ga je serieus helemaal kapot. jij gaat denken waarom heb ik deze nooit eerder gekeken.. Deze serie killt. Er zijn daarna 2 films uitgekomen daarover.. ik heb ze nog niet afgekeken.. maar wel al een stuk gekeken... Serieus de bOMMM..

Een meesterwerk.. alleen jammer dat het heel kort is.

29-09-2008, 00:20

Citaat door MarocinoRifino:
Vriend luister..

Death note is serieus de AANRADER VAN ALLE ANIME die er bestaan heeft.. Volgens mij beter dan heeeeel veel topseries op tv.

Death note is serieus goed.

Kijk eerste aflevering dan ga je serieus helemaal kapot. jij gaat denken waarom heb ik deze nooit eerder gekeken.. Deze serie killt. Er zijn daarna 2 films uitgekomen daarover.. ik heb ze nog niet afgekeken.. maar wel al een stuk gekeken... Serieus de bOMMM..

Een meesterwerk.. alleen jammer dat het heel kort is.




vind ik ook echt heel erg

29-09-2008, 00:24

Citaat door Freshnesz:

Hmm, ik heb zo'n matti van mij die anime freak is. Die had me volgens mij die serie of film gegeven. Maar nooit gekeken, vind die dingen niet zo grappig.

Ik dacht dat het the joker van batman was, maar dacht al dat stukje kwam niet voor in de film..




als je eenmaal met anime series begint dan kan je niet meer stoppen..


ik volg ze al jaren..

Pagina's : [1] 2