Bekijk volle/desktop versie : Weird



08-02-2004, 15:17
er klopt hier iets niet
in sommige topics hier(o.a droogneuken enz) word je uitgemaakt voor schijnheilige wijf als je zegt dat je het noooit hebt gedaan of als je je mening er over geeft. Het lijkt wel bijna een omgekeerde wereld.Ik weet dat het voor sommige moeilijk te begrijpen is dat sommige mensen niet aan relaties doen maar het lijkt er wel op of die mensen hierzo worden aangevallen. Het is voor mensen geloofwaardiger dat je Allah niet gehoorzaamt dan wel.Je zou je hier bijna schamen als je geen"dingen" doet.Dat klopt toch niet.??

08-02-2004, 16:42


Tsjah..Gekke Mensen

08-02-2004, 16:43
nix van aantrekken joh...

08-02-2004, 17:28
ja helaas heb je gelijk

Je wordt hier uitgemaakt voor heilig boontje of voor lelijk als je nog nooit een vriendje hebt gehad pech voor ze beter een "heilig boontje" dan geen respect voor Allah en je eigen lichaam.


08-02-2004, 17:30



Citaat:
Origineel gepost door chainreaction
er klopt hier iets niet
in sommige topics hier(o.a droogneuken enz) word je uitgemaakt voor schijnheilige wijf als je zegt dat je het noooit hebt gedaan of als je je mening er over geeft. Het lijkt wel bijna een omgekeerde wereld.Ik weet dat het voor sommige moeilijk te begrijpen is dat sommige mensen niet aan relaties doen maar het lijkt er wel op of die mensen hierzo worden aangevallen. Het is voor mensen geloofwaardiger dat je Allah niet gehoorzaamt dan wel.Je zou je hier bijna schamen als je geen"dingen" doet.Dat klopt toch niet.??
wil je nu een bosje bloemen en applaus ofso?

niet slap lullen aight.. niemand valt je aan, het enige probleem is dat sommige mensen zichzelf veel te serieus nemen in deze gebakken lucht genaamd internet

08-02-2004, 22:55
zo bedoelde ik het helemaal niet
ik zeg niet eens dat het om mij gaat ik zeg gewoon dat het me is opgevallen dat je hierzo word aangevallen als je de waarheid zegt
Dus die lullige opmerking kan je bij je houden want het slaat echt nergens op.

08-02-2004, 22:57
door wat bedoel??

08-02-2004, 23:07
beter lezen mensen

08-02-2004, 23:16
ja inderdaad jij dacht dat dit zo'n slijm berichtje was van ik ben zielig maar zo was het helemaal niet bedoeld.Het was me gewoon opgemerkt
en daarom zei ik er wat van

09-02-2004, 00:21

Citaat:
Origineel gepost door chainreaction
ja inderdaad jij dacht dat dit zo'n slijm berichtje was van ik ben zielig maar zo was het helemaal niet bedoeld.Het was me gewoon opgemerkt
en daarom zei ik er wat van
pffffff tis maar dat ik geen zin heb om een tekening te plaatsen hiero.. maar daarom leg ik t ff uit...

ik zeg tegen jou; niemand valt je aan!

vervolgens; niks serieus nemen!


so what's ya problem?

09-02-2004, 15:29

Citaat:
Origineel gepost door chainreaction
er klopt hier iets niet
in sommige topics hier(o.a droogneuken enz) word je uitgemaakt voor schijnheilige wijf als je zegt dat je het noooit hebt gedaan of als je je mening er over geeft. Het lijkt wel bijna een omgekeerde wereld.Ik weet dat het voor sommige moeilijk te begrijpen is dat sommige mensen niet aan relaties doen maar het lijkt er wel op of die mensen hierzo worden aangevallen. Het is voor mensen geloofwaardiger dat je Allah niet gehoorzaamt dan wel.Je zou je hier bijna schamen als je geen"dingen" doet.Dat klopt toch niet.??
Trek je er niets van aan zou ik zeggen, het klopt inderdaad niet, maae denk je dat zij dat niet weten? Zij hebben ook moeders, zussen en nichten.... . Dus het openen van zulke topics is slechts voor de lol ... Je moest eens weten wat sommige mensen hier voor merkwaardige dingen zeggen en later kom je erachter dat het eeng rap was slechts voor de lol, om mensen die serieus op reageren in de maling nemen, dat noem ik pas zielig.