Bekijk volle/desktop versie : Overgewicht versus Honger



27-09-2008, 21:40
[Meer mensen gaan dood aan overgewicht dan aan honger. Het moet niet veel gekker worden. Waar gaat het in deze wereld heen...Ik vind dat ze echt deze mensen moeten verplichten om af te vallen, als ze dat niet doen, moeten ze extra geld betalen, ze doen de ziektekosten stijgen]

27-09-2008, 21:45


Ja dat is idd

27-09-2008, 21:48
Als je niet te dik ben door ziekte, dan moet je gewoon leren afvallen, net zoals mensen die ondervoed zijn gewoon eten moeten krijgen!

27-09-2008, 21:50

Citaat door funky_fatiha:
[Meer mensen gaan dood aan overgewicht dan aan honger. Het moet niet veel gekker worden. Waar gaat het in deze wereld heen...Ik vind dat ze echt deze mensen moeten verplichten om af te vallen, als ze dat niet doen, moeten ze extra geld betalen, ze doen de ziektekosten stijgen]


nee hoor dat is niet waar, door alle klachten gaan ze juist eerder dood ,
en dat is voordelig want de ziektekosten zijn het hoogst na 80 jaar, dan takelen mensen steeds verder af en hebben zulke intensieve zorg nodig en die is heel duur, zelfde geldt voor rokers, per saldo ook goedkoper, gaan ook eerder dood.

27-09-2008, 21:52


rondom 10 hadden het er net over...

27-09-2008, 21:54

Citaat door tuinboon:
nee hoor dat is niet waar, door alle klachten gaan ze juist eerder dood ,
en dat is voordelig want de ziektekosten zijn het hoogst na 80 jaar, dan takelen mensen steeds verder af en hebben zulke intensieve zorg nodig en die is heel duur, zelfde geldt voor rokers, per saldo ook goedkoper, gaan ook eerder dood.


Nee, maar ik bedoel, ze proberen steeds meer dingen te vinden om deze mensen te vergemakkelijken. Grotere stoelen, grotere kleding, grotere maaltijden, dingen vergoeden die normaal niet in een basisverzekering zou zitten. Je zegt wel, ze gaan sneller dood, maar ik 'geef' mijn geld liever aan een kankerpatient, die er echt niets aan kan doen of een diabetespatient. Al gaan ze eerder dood, het aantal obesitas patienten neemt zo erg toe, dat wanneer de ene groep alweer 'weg' is, er misschien een nog grotere groep te wachten staat op hun zorg!

27-09-2008, 21:54

Citaat door mama_lief:
rondom 10 hadden het er net over...