Bekijk volle/desktop versie : Huwelijksnacht.



Pagina's : [1] 2 3

27-09-2008, 21:31
Salaam people,



Huwelijksnacht, als ik daaraan denk gaan de trillingen door me rug. Ik ben niet getrouwd, heb het nog niet meegemaakt maar de gedachte daaraan maakt me droevig. Ik wil het niet en misschien klinkt dat gek of vreemd. Maar ik zit er tegenop. Ik word ouder en er komt een moment dat ik mijn eigen leventje ga leiden, huisje boompje beestje etc.

Herkent iemand dit ook? Eerlijk gezegd, ik vind het eng zo een huwelijksnacht. Is dat gek? En daarnaast het idee al, als het aan mij ligt hoeft het niet. Volgens mij ben ik één of andere rare wezen. Huwelijksnacht hoort erbij. Ik heb zo vaak discussies met mijn vriendinnen, dat hoe je het wendt of keert het toch een keer van pas gaat komen. Dat ik me geen zorgen hoef te maken.

Ik merk dat ik rillingen krijg in me rug als ik eraan denk. Hoe gaat dat in zijn werking eigenlijk? Feest is voorbij. Jij en je man zijn alleen samen. Naakt voor je partner , dat zou ik niet kunnen puur uit schaamte, hoe moet je hiermee omgaan? Ik maak me zorgen

Huwelijksnacht, wie zit daar ook tegenop? Groet.

27-09-2008, 21:46

Ik kan niet wachten

27-09-2008, 21:51

Citaat door zonnetje23:
Salaam people,



Huwelijksnacht, als ik daaraan denk gaan de trillingen door me rug. Ik ben niet getrouwd, heb het nog niet meegemaakt maar de gedachte daaraan maakt me droevig. Ik wil het niet en misschien klinkt dat gek of vreemd. Maar ik zit er tegenop. Ik word ouder en er komt een moment dat ik mijn eigen leventje ga leiden, huisje boompje beestje etc.

Herkent iemand dit ook? Eerlijk gezegd, ik vind het eng zo een huwelijksnacht. Is dat gek? En daarnaast het idee al, als het aan mij ligt hoeft het niet. Volgens mij ben ik één of andere rare wezen. Huwelijksnacht hoort erbij. Ik heb zo vaak discussies met mijn vriendinnen, dat hoe je het wendt of keert het toch een keer van pas gaat komen. Dat ik me geen zorgen hoef te maken.

Ik merk dat ik rillingen krijg in me rug als ik eraan denk. Hoe gaat dat in zijn werking eigenlijk? Feest is voorbij. Jij en je man zijn alleen samen. Naakt voor je partner , dat zou ik niet kunnen puur uit schaamte, hoe moet je hiermee omgaan? Ik maak me zorgen

Huwelijksnacht, wie zit daar ook tegenop? Groet.




Pfioe, gelukkig ben ik niet de enige die hier hetzelfde over denkt.
Maar ik heb een oplossing;

Ik en m'n toekomstige (insha'Allah) gaan die nacht monopoly spelen of op de playstation !

(Ook erg vermakelijk)

27-09-2008, 21:52

Citaat door Harteloze_Bitch:
ik ben serieus jaloers op je nog 2 weken


Ja nog 2weken naar Marokko, maar nog geen huwelijksnacht spijtig genoeg

27-09-2008, 22:00


Citaat door Harteloze_Bitch:
oh ik dacht trouw doen

heb je wel plannen?



Kben verloofd, men schat is van Marokko( & laat die vooroordelen maar achterwege )
Kga trouwakte tekenen..

I love my sweetyy

& ineens 2weekjes tijd met hem doorbrengen
Trouwfeest is voor eind 2009 Incha'ALLAH

27-09-2008, 23:02

Citaat door Harteloze_Bitch:
ik neem aan dat je van belgie ben toch?

hier in nederland is het zo moeilijk je mannetje uit een andere land binnen te halen..

Allahj kemmel bigier inshaALLAH hbiba..je mag dan wel sexe nadat je hebt getekend..dus ik zou erop los gaan als ik jou was...

mijn schatje is van Belgie




Jaja kben van Belgie,

Ben je ook al verloofd ofzo??

Amien lieverdd!!

Sexen houden we voor HUWELIJKSnacht

27-09-2008, 23:19

Citaat door zonnetje23:
Salaam people,



Huwelijksnacht, als ik daaraan denk gaan de trillingen door me rug. Ik ben niet getrouwd, heb het nog niet meegemaakt maar de gedachte daaraan maakt me droevig. Ik wil het niet en misschien klinkt dat gek of vreemd. Maar ik zit er tegenop. Ik word ouder en er komt een moment dat ik mijn eigen leventje ga leiden, huisje boompje beestje etc.

Herkent iemand dit ook? Eerlijk gezegd, ik vind het eng zo een huwelijksnacht. Is dat gek? En daarnaast het idee al, als het aan mij ligt hoeft het niet. Volgens mij ben ik één of andere rare wezen. Huwelijksnacht hoort erbij. Ik heb zo vaak discussies met mijn vriendinnen, dat hoe je het wendt of keert het toch een keer van pas gaat komen. Dat ik me geen zorgen hoef te maken.

Ik merk dat ik rillingen krijg in me rug als ik eraan denk. Hoe gaat dat in zijn werking eigenlijk? Feest is voorbij. Jij en je man zijn alleen samen. Naakt voor je partner , dat zou ik niet kunnen puur uit schaamte, hoe moet je hiermee omgaan? Ik maak me zorgen

Huwelijksnacht, wie zit daar ook tegenop? Groet.



niet zo bang zijn, je moet relaxt zijn en er van genieten

27-09-2008, 23:27

Citaat door Harteloze_Bitch:
neeh ik ben grenzeloos verliefd met een jongen uit brussel

inshaALLAH komt hij binnekort naar huisje ik verheug me er nu al op..

neeh ik wil zo snel mogelijk zijn kleren van zijn lijf scheuren



Haha wajouww

Hou je nog een beetje in..

Jij bent van Nederland, & hij uit Brussel, kom je dan hier wonen

27-09-2008, 23:32

Citaat door Harteloze_Bitch:
neeh ik ben grenzeloos verliefd met een jongen uit brussel

inshaALLAH komt hij binnekort naar huisje ik verheug me er nu al op..

neeh ik wil zo snel mogelijk zijn kleren van zijn lijf scheuren


ga ik tegen papa zegge

27-09-2008, 23:45

Citaat door Harteloze_Bitch:
nee het lukt nie


ja ik ben van holland en hij van le belgiqa ik wil hier zo ie zo weg dus dan ga ik in brussel wonen inshaALLAH


Kom maar Marhbabik

27-09-2008, 23:56




Ontopic:
Je moet nergens bang voor zijn.Onze moeder,zussen,tante's,oma's etc etc zijn ook getrouwd en hebben dat ook moeten mee maken...en volgens mij leven ze nog ondanks de eerste keer.Dus de pijn zal best wel zou mee vallen.

27-09-2008, 23:59

Citaat door Harteloze_Bitch:
barakaALLAHw fiek hbiba


ga je me leren koken



Ja als jij mij het aanleert

Kben geen keukenprinses, kben wel getrouwd met een keukenprins

28-09-2008, 00:32


Citaat door zonnetje23:
Salaam people,



Huwelijksnacht, als ik daaraan denk gaan de trillingen door me rug. Ik ben niet getrouwd, heb het nog niet meegemaakt maar de gedachte daaraan maakt me droevig. Ik wil het niet en misschien klinkt dat gek of vreemd. Maar ik zit er tegenop. Ik word ouder en er komt een moment dat ik mijn eigen leventje ga leiden, huisje boompje beestje etc.

Herkent iemand dit ook? Eerlijk gezegd, ik vind het eng zo een huwelijksnacht. Is dat gek? En daarnaast het idee al, als het aan mij ligt hoeft het niet. Volgens mij ben ik één of andere rare wezen. Huwelijksnacht hoort erbij. Ik heb zo vaak discussies met mijn vriendinnen, dat hoe je het wendt of keert het toch een keer van pas gaat komen. Dat ik me geen zorgen hoef te maken.

Ik merk dat ik rillingen krijg in me rug als ik eraan denk. Hoe gaat dat in zijn werking eigenlijk? Feest is voorbij. Jij en je man zijn alleen samen. Naakt voor je partner , dat zou ik niet kunnen puur uit schaamte, hoe moet je hiermee omgaan? Ik maak me zorgen

Huwelijksnacht, wie zit daar ook tegenop? Groet.









Alles gaat vanzelf.

28-09-2008, 00:35
Rachke en HartelozeBitch, jullie zijn schandalig. Niet kunnen koken en dat gaat trouwen? heb medelijden met jullie mannen. Dat wordt dus iedere dag droge macaroni voor hun. haha..

28-09-2008, 01:15
Schattig.. Doe je wel aan relaties voor het huwelijk? Want dan leer je je man bter kennen en voel je je op je gemak.. Of trouw je gewoon met iemand.. Want dan kan ik me wel voorstellen dat je t eng vindt.. Zelfs ik zou geen seks willen met een onbekende

Pagina's : [1] 2 3