Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk droge maar tegelijkertijd ook vette huid??



27-09-2008, 19:11
Heey dames,

Als ik foundation op heb zie je soms van die schilfers op mijn huid.. heel irritant.. ik dacht altijd dat dat kwam omdat het droog was? Maar nu heb ik ook last van pukkeltjes en mn huid voelt wel vet aan .. maar toch is het nog steeds zo schilferig .. kan dat wel? Tegelijkertijd droog en vet? Of is het wat anders? Wat kan ik er aan doen? Alvast bedankt ladies...

27-09-2008, 21:23


Preciessssssssssss Dat Heb Ik Ook!!

27-09-2008, 21:24
dat schilferig komt door klimaat ofso is my verteld en je moet echt een matterende foundation gebruiken omdat je huid al vet is snapje foundation laat je huid meestal glimmen maar een vette huid heeft dat niet nodig dus daarvoor heb je ook speciale foundation's k kreeg hele advies by douglas nu heb ik van dior en die is echt goed.. maybe een tip voor jou?!

27-09-2008, 22:42
dan heb je een gemengde huid, gebruik vichy voor de jonge huid
en gooi die troep foundation weg heb je niet nodig gaan alleen je porien dichtzitten

Naturel is The Best

28-09-2008, 01:00


Dan heb je duidelijk een vochtarme huid. Het best is gewoon veel water drinken en je huid verzorgen als een vette huid.

28-09-2008, 01:52
Weet je wat je ook kan doen je foundation mengen met een beetje creme voor droog/vet huid. Dan krijg je een mooi resultaat en krijg je geen last van schilfertjes.


Sucses

28-09-2008, 02:33
Nee, je huid niet verzorgen als vette huid.

A: dan wordt het gedeelte dat droog is, nog droger.
B: door producten te gebruiken die bestemd zijn voor een vette huid, zullen de talgkliertjes op de plekken die vet zijn alleen maar gestimuleerd zijn om meer talg aan te maken. De vette gedeeltes van je gezicht gaan wennen aan die vetonttrekkende middelen en gaan dan sneller vet worden.
Je kunt beter producten voor een vochtarme huid nemen die op waterbasis zijn en die snel intrekken. Die zullen dan je huid voeden en beschermen zonder het vet te maken.

28-09-2008, 10:03
waarom foundation gebruiken?