Bekijk volle/desktop versie : trouwen ''op gegevens''



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

27-09-2008, 18:35
Ik zie Marokkanen steeds meer neigen naar deze methode,,, gewoon een vragenlijst hebben jullie tegenwoordig,,, heb je een diploma? heb je dit? heb je dat? Als je alles met ''ja'' kan beantwoorden nemen ze meestal een kortstondige relatie en trouwen/verloven na een maandje......

Wie hiero is z'n ware nog spontaan tegengekomen, wie

27-09-2008, 18:37


Alleen door die blunder van een s, wordt je topic zo verwijderd

27-09-2008, 18:38

Citaat door Touzine_Stylist:
Alleen door die blunder van een s, wordt je topic zo verwijderd


verdien ik ook, wollah is nu al zoveelste keer,,,,, heb dat echt altijd met die S in het woordje: trouwen,,,,

27-09-2008, 18:38
Ik ben nog niemand spontaan tegen gekomen, maar ik ben ook niet van plan om met vragenlijstjes te gaan werken

27-09-2008, 18:38



Citaat door Mr.Egg:
verdien ik ook, wollah is nu al zoveelste keer,,,,, heb dat echt altijd met die S in het woordje: trouwen,,,,


InshaAllah krijg je dat wat je verdient.

Ewa inie Amien

27-09-2008, 18:38
Ik zie iemand heeft de ''S'' weggehaald muhiem ontopic: wie, wie!!!

27-09-2008, 18:40

Citaat door marocheartje:
Ik ben nog niemand spontaan tegen gekomen, maar ik ben ook niet van plan om met vragenlijstjes te gaan werken


Zeggen ze allemaal op het begin, jij bent daarom vast nog jong

27-09-2008, 18:41

Citaat door Mr.Egg:
Zeggen ze allemaal op het begin, jij bent daarom vast nog jong


Ga weg man, ik ben hoogbejaard

27-09-2008, 18:42

Citaat door marocheartje:
Ga weg man, ik ben hoogbejaard


Dan wordt het hoogtijd om een HB-potlood te pakken en een professioneel vragenlijstje te maken!

27-09-2008, 18:43

Citaat door Mr.Egg:
Doe je zeker ook alleen maar in de Ramadan ,,,,,,,,, muhiem


Nou dat was toch lief, moet je wel netjes dank je wel zeggen. Zo kom je nooit aan de vrouw he



Citaat door Mr.Egg:
Dan wordt het hoogtijd om een HB-potlood te pakken en een professioneel vragenlijstje te maken!


Ja dáaaag

27-09-2008, 18:44

Citaat door Mr.Egg:
Ik zie Marokkanen steeds meer neigen naar deze methode,,, gewoon een vragenlijst hebben jullie tegenwoordig,,, heb je een diploma? heb je dit? heb je dat? Als je alles met ''ja'' kan beantwoorden nemen ze meestal een kortstondige relatie en trouwen/verloven na een maandje......

Wie hiero is z'n ware nog spontaan tegengekomen, wie


Na die spontane actie komen die vragen tóch wel...

27-09-2008, 18:45

Citaat door Mr.Egg:
Ik zie Marokkanen steeds meer neigen naar deze methode,,, gewoon een vragenlijst hebben jullie tegenwoordig,,, heb je een diploma? heb je dit? heb je dat? Als je alles met ''ja'' kan beantwoorden nemen ze meestal een kortstondige relatie en trouwen/verloven na een maandje......

Wie hiero is z'n ware nog spontaan tegengekomen, wie


Liefde is gebaseerd op gevoelens, niet op een formulier. Damn, je moet wel erg dom zijn om jouw zoektocht naar de liefde op deze manier te hanteren.

27-09-2008, 18:45



Citaat door marocheartje:
Nou dat was toch lief, moet je wel netjes dank je wel zeggen. Zo kom je nooit aan de vrouw he




Ja dáaaag


Maar ik ben nog jong,,, ik leer graag van de fouten van de ander, omdat ik geen tijd heb om ze zelf te maken,,,,,, neej komt hopelijk wel goed met me, anders aan de lijstjes (net als een CV die je op i-net zet )

27-09-2008, 18:46
Is toch niet meer dan normaal?

27-09-2008, 18:47

Citaat door Samhoena:
Liefde is gebaseerd op gevoelens, niet op een formulier. Damn, je moet wel erg dom zijn om jouw zoektocht naar de liefde op deze manier te hanteren.
Je scheert wel gelijk een hele grote groep over 1 kam met deze reactie van je


Citaat door Boodschappentas:
Na die spontane actie komen die vragen tóch wel...


Maar die vragen ziet men dan nog vaak door de vingers

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7