Bekijk volle/desktop versie : Je vriend vraagt wat je wilt hebben voor je verjaardag...



Pagina's : [1] 2

27-09-2008, 17:28
Wat zou jij vragen?

27-09-2008, 17:32


Welke vriend vraagt je nou wat je wil hebben voor je verjaardag...

Je geeft of een cadeautje of je geeft hem niet, maar vragen wat hij/zij wil gaat een beetje te ver...

27-09-2008, 17:33
Ik ben bijna jarig, hij vroeg het me ook. Ik zei jij bent een kadootje opzich. Maar hij heeft me al gevraagd of ik het goed vond wat hij voor me wou kopen, dus ik weet het eigenlijk al.

Zeg iets met emotionele waarde, geen parfum ofzo.

27-09-2008, 17:38

Citaat door Muevete:
Ik ben bijna jarig, hij vroeg het me ook. Ik zei jij bent een kadootje opzich. Maar hij heeft me al gevraagd of ik het goed vond wat hij voor me wou kopen, dus ik weet het eigenlijk al.

Zeg iets met emotionele waarde, geen parfum ofzo.


Ja precies maar wat? al die onzin die ze hier uit lopen te kramen zoals niets of zijn liefde daar hoef ik bij hem niet voor aan te komen. want dat heb je al elke dag liefde!

27-09-2008, 17:39



Citaat door nadia137:
Ja precies maar wat? al die onzin die ze hier uit lopen te kramen zoals niets of zijn liefde daar hoef ik bij hem niet voor aan te komen. want dat heb je al elke dag liefde!
Ik vind het ongepast van hem om dat aan je te vragen, en ik zou het nog ongepaster vinden als ik zeg heey, eigenlijk wil ik wel een auto. Bij wijs van spreken dan. Hij vroeg me gewoon wat wil je graag hebben, ik zei iets met emotionele waarde.

Zegt hij even later: Hoe lang duurt het voor je iets in een ring heb laten graveren?

Slimmerd.

27-09-2008, 17:40

Citaat door nadia137:
Wat zou jij vragen?




Domme vriend heb jij.
Hij moet je verassen en ik neem aan dat hij je wel kent.
Of is hij inspiratieloos.

27-09-2008, 17:41

Citaat door nadia137:
Wat zou jij vragen?

lief dat hij het uberhaupt vraagt

Citaat door Fatihamaroc:
Niks, je hebt hem toch al, dat is t belangrijkste

En zoiezo gaat alles om het gebaar


vind ik ook


Citaat door gizoetje:
een lolly

wat voor een

Citaat door nadia137:
Ja precies maar wat? al die onzin die ze hier uit lopen te kramen zoals niets of zijn liefde daar hoef ik bij hem niet voor aan te komen. want dat heb je al elke dag liefde!



27-09-2008, 17:42
vertrouwen,betrouwbaarheid,liefde eerlijkheid..... dat was het ongveer
ik neem aan dat het niet veel gevraagt is

27-09-2008, 17:51

Citaat door Muevete:
Ik vind het ongepast van hem om dat aan je te vragen, en ik zou het nog ongepaster vinden als ik zeg heey, eigenlijk wil ik wel een auto. Bij wijs van spreken dan. Hij vroeg me gewoon wat wil je graag hebben, ik zei iets met emotionele waarde.

Zegt hij even later: Hoe lang duurt het voor je iets in een ring heb laten graveren?

Slimmerd.



wuahaha, maar een ring heb ik al gehad

27-09-2008, 17:52

Citaat door nadia137:
wuahaha, maar een ring heb ik al gehad


Teenring?

27-09-2008, 18:10
Trouwpapieren.[/FONT]

















[FONT="Tahoma"]Liefde is al genoeg.

27-09-2008, 18:14

Citaat door Jongenman83:
Welke vriend vraagt je nou wat je wil hebben voor je verjaardag...

Je geeft of een cadeautje of je geeft hem niet, maar vragen wat hij/zij wil gaat een beetje te ver...



Ik wil wat jij op tafel hebt aaaahahaha

Een kaartje met zijn liefde voor mij, is zoooo schattig

27-09-2008, 18:25



Citaat door douda:
Ik wil wat jij op tafel hebt aaaahahaha

Een kaartje met zijn liefde voor mij, is zoooo schattig




27-09-2008, 18:26

Citaat door nadia137:
Wat zou jij vragen?


Ik zou hem een pets om zijn oren geven, ik vier geen verjaardagen.

27-09-2008, 18:43
Niks jou liefde is meer dan genoeg

Pagina's : [1] 2