Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse Meisjes Die Stelen

Pagina's : [1] 2 3 4

08-02-2004, 13:50
wie steelt er wel eens van jullie ? of wie kent er marok. meisjes die stelen en lak hebben en de maatschappij? WIE KENT ZE ? de zogenaamde THUG-BIT-CHES?

eerlijk antwoorden

ps. ik hou wel van die sneaky geheimzinnige marokkanen

08-02-2004, 13:51

ik jou kapoet sshlaaaaaaaaaaaaan so bammmmmmmmmmmmm

08-02-2004, 13:55
Tfoe schandelijk man..ze3mak thug..ze kunnen die artikelen gewoon niet betalen..

08-02-2004, 13:57
haha ja daar begint het bij, eerst gaan ze stelen dan gaan ze hoe.rtje spelen.

08-02-2004, 13:59

Citaat:
Origineel gepost door Mouny
Ik ken ze wel... een hele bende, ze kraken en stelen wat je maar wil!
fin ?

Citaat:
ik jou kapoet sshlaaaaaaaaaaaaan so bammmmmmmmmmmmm

fin?

08-02-2004, 14:01

Citaat:
Origineel gepost door praatjes
haha ja daar begint het bij, eerst gaan ze stelen dan gaan ze hoe.rtje spelen.

08-02-2004, 14:02
fin??? waar je maar wil.. ze verplaatsen zich in de nieuwste cabrio's/// enne cheima.. dat is hun handelsmarkt.. ze zullen zich nooit aan een man geven.. thugs for lives allah je hfadhoum

08-02-2004, 14:03
haha ze zijn te gierig om het te betalen...

08-02-2004, 14:04

Citaat:
ze zullen zich nooit aan een man geven..

jawel hoor .
breng mij in contact met hun .
ik zal het nooit vergeten

08-02-2004, 14:06

Citaat:
Origineel gepost door Mouny
fin??? waar je maar wil.. ze verplaatsen zich in de nieuwste cabrio's/// enne cheima.. dat is hun handelsmarkt.. ze zullen zich nooit aan een man geven.. thugs for lives allah je hfadhoum

Uhuh..gewoon sloebers die meiden..weloe floess..

Maar ja goed..zelf weten..

08-02-2004, 14:10

Citaat:
Origineel gepost door fat2
denk het ook .
ze willen die paar centjes die ze hebben graag opsparen en dan beltegoed mee kopen , en dan hun vriendje mee bellen en gelijk ophangen zodat vriendje terug kan bellen met zijn zuurverdiende beltegoed

08-02-2004, 14:13
Shouf el 3jel.. ik neem het niet voor ze op .. ablosuut niet.. het enige waar wij het altijd over hebben (wanneer ik ze tegenkom) is over e dien.. ik probeer ze elke keer te overtuigen van wat ze dat het verkeerd is.. enne het is echt geen geldtekort.. no way... ze studeren alle drie aan het hbo enne.. ze doen het echt alleen voor de spanning.. ja ik weet dat dat het niet goedpraat maar dat doe ik ook niet voor ze.. spanning kunnen ze ook ergens anders zoeken.. en 9 van de 10 geven ze die dingen gewoon weg..

08-02-2004, 14:15

Citaat:
Origineel gepost door durex
denk het ook .
ze willen die paar centjes die ze hebben graag opsparen en dan beltegoed mee kopen , en dan hun vriendje mee bellen en gelijk ophangen zodat vriendje terug kan bellen met zijn zuurverdiende beltegoed
ja idd hahaha...
egt toppunt van gierigheid

08-02-2004, 14:15

Citaat:
Origineel gepost door durex
denk het ook .
tarrr da7aktnie.. dat vind ik dus echt zoooo zielig he.. iemand bellen en ophangen en daar bedoelen ze ze3ma mee bel me terug/.. Als ik mezelf geen beltegoed kan permiteren dan neem ik geen tel.. zo simpel is dat

08-02-2004, 14:17

Citaat:
Origineel gepost door fat2

Pagina's : [1] 2 3 4