Bekijk volle/desktop versie : dames.... en ook heren natuurlijk ......



26-09-2008, 18:26
Salaam,

ik heb dringend jullie hulp nodig (heb al eerder een onderwerp geopend hierover, maar weinig reacties..)
ik ben op zoek naar een zaal voor een bruiloft. deze zaal moet in omgeving woerden zijn.

Ik weet dat er in de buurt van het ziekenhuis in woerden een zaal is, maar ik weet niet hoe die heet. Ook is er eentje in snel en polanen centrum, maar ook hiervan heb ik geen naam/tel.nr. mochten er nog meer zijn in woerden (sluis niet) dan ook graag laten weten.

als jullie me kunnen helpen aan een zaal mag ook in utrecht, harmelen, de meern, linschoten, zegveld, nieuwerbrug. kortom alle plaatjes rondom woerden.

mogen allah jullie belonen voor de moeite die je wilt doen om mij verder te helpen.


wa salaam,

26-09-2008, 21:18


Wat dacht je van Kamerik, De Schulenburg!!

Is een mooie zaal en zeker de moeite waard om te proberen

26-09-2008, 22:11

Citaat door xEyez_On_Mex:
Wat dacht je van Kamerik, De Schulenburg!!

Is een mooie zaal en zeker de moeite waard om te proberen



dank voor je reactie
ik ga het daar proberen.....

27-09-2008, 13:18
kom op lieve mensen jullie kunnen me vast wel aan een zaal in deze omgeving. jullie zouden me enorm helpen....
dus nogmaals schrijf wat namen op van zalen rondom woerden...

dank voor jullie reacties....

groetjes,

27-09-2008, 13:40


Er is een zaal in woerden, 1 in kamerik, 1 in wilnis. Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met de catering al warda uit Utrecht. Zij zijn namelijk de enige catering waarmee zij samenwerken.

of kijk op http://www.alwarda.nl


gr Hanoa

27-09-2008, 13:55

Citaat door hanoa:
Er is een zaal in woerden, 1 in kamerik, 1 in wilnis. Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met de catering al warda uit Utrecht. Zij zijn namelijk de enige catering waarmee zij samenwerken.

of kijk op http://www.alwarda.nl


gr Hanoa



dan voor je reactie!

maar we hebben al een caitering, we willen alleen kale zaal huren, samen met de keuken om eten op te warmen. chair insha-allah...

nogmaals dank voor je bericht.

27-09-2008, 13:57

Citaat door makro:
dan voor je reactie!

maar we hebben al een caitering, we willen alleen kale zaal huren, samen met de keuken om eten op te warmen. chair insha-allah...

nogmaals dank voor je bericht.


Jammer.... t zijn namelijk mooie zalen en zover ik weet de enige groote in de buurt van woerden.

Succes verder!

27-09-2008, 15:54

Citaat door hanoa:
Jammer.... t zijn namelijk mooie zalen en zover ik weet de enige groote in de buurt van woerden.

Succes verder!


barak-allah-oefiek voor je bericht, ik ga verder zoeken, insha-allah krijg ik nog meer reacties......