Bekijk volle/desktop versie : Harira van 3 dagen oud...



Pagina's : [1] 2 3

26-09-2008, 16:17
Kan ik die nog drinken, of is 2 dagen echt de max?
Had geen tijd voor een nieuwe...

26-09-2008, 16:21


voorkomen is beter dan genezen...ik zou het niet doen

26-09-2008, 16:28
2daagen is echte max

26-09-2008, 16:29
ik zou het niet doen..

26-09-2008, 16:33


o ik drink het 3 dagen
je hebt het toch in de koelkast staan?

26-09-2008, 16:34
las het goed gekoeld is bewaard ...kan op zich wel ,vermijd weggooien voedsel tenzij het je gezondheid kan schaden.alleen zitten er nu nauwelijks voedingsstoffen in!

26-09-2008, 16:36
ik maak altijd een grote pot, de eerste dag eet ik het vers en de rest gaat in de koelkast. eenmaal in de koelkast doe ik er 2 dagen mee. Dus in totaal ook 3 dagen.
Het belangrijkste is dat je hem niet steeds verhit. Dan is er niets mis mee en smaakt nog lekker

26-09-2008, 16:38
Ja als je hem koel hebt bewaard & zelf niet ieder keer hebt opgewarmd

(dus apart hebt opgewarmt) dan denk ik dat hy nog goed is ; tis te zien wanneer je hem bereid hebt ; als ik me soep 's morgens bereid zorg ik ervoor dat ik em de 3de dag niet in de avond drink maar overdag.

Want tegen de avond heb ik altyd zo gevoel dat ik denk dat em misschien niet meer zo goed zou zyn.

26-09-2008, 16:39

Citaat door kenza_xx:
o ik drink het 3 dagen
je hebt het toch in de koelkast staan?


Jazeker vanaf dag 1 lag het in de koelkast, dus jij drinkt vaker harira van 3 dagen en niks aan de hand??

26-09-2008, 16:41

Citaat door lebes:
ik maak altijd een grote pot, de eerste dag eet ik het vers en de rest gaat in de koelkast. eenmaal in de koelkast doe ik er 2 dagen mee. Dus in totaal ook 3 dagen.
Het belangrijkste is dat je hem niet steeds verhit. Dan is er niets mis mee en smaakt nog lekker



Nee ik heb hem niet verhit, gister was ik bij mijn ouders dus heb ik het ook niet uit de koelkast gehaald. Vind het zonde om weg te gooien was best veel, en hij was lekker...

26-09-2008, 16:41
Kan je makkelijk drinken, ik maak zelf altijd harira laat hem dan afkoelen en doe het in de koelkast en wat ik nodig heb warm ik op en niet steeds de hele pan, dan is ie zeker wel 3 dagen houdbaar in de koelkast.

26-09-2008, 16:42

Citaat door StreetChic:
Ja als je hem koel hebt bewaard & zelf niet ieder keer hebt opgewarmd

(dus apart hebt opgewarmt) dan denk ik dat hy nog goed is ; tis te zien wanneer je hem bereid hebt ; als ik me soep 's morgens bereid zorg ik ervoor dat ik em de 3de dag niet in de avond drink maar overdag.

Want tegen de avond heb ik altyd zo gevoel dat ik denk dat em misschien niet meer zo goed zou zyn.


Ja ik heb hem idd niet verhit, ik ga het er op wagen....

26-09-2008, 16:44



Citaat door Hanane_Hanane:
Nee ik heb hem niet verhit, gister was ik bij mijn ouders dus heb ik het ook niet uit de koelkast gehaald. Vind het zonde om weg te gooien was best veel, en hij was lekker...



Oke, best een hoop mensen die het 3 dagen bewaren....

Ja ik ga het proberen, hopelijk is ie nog goed.... maar niet voor herhaling vatbaar want ik maak meestal soep voor maximaal 2 dagen!

26-09-2008, 16:44
Niet meer dan 1 keer verhitten. Dan is het gedaan met de pret. Oh jah, als je een grote pan verdeelt in drie dage, doe dan geen shar3ieya in de pan die jje in de koelkast bewaart.

26-09-2008, 16:54

Citaat door Hanane_Hanane:
Jazeker vanaf dag 1 lag het in de koelkast, dus jij drinkt vaker harira van 3 dagen en niks aan de hand??

ja want ik maak een grote pan klaar en daar doe ik 3 dagen mee
ik warm het wel op in een andere pan dat wel.

Pagina's : [1] 2 3