Bekijk volle/desktop versie : wat als blijkt dat je man



26-09-2008, 13:16
Jouw toch niet zo leuk vond als hij voor je huwelijk deed overkomen
je merkt dat hij zijn vrije dagen liever niet aan jou besteed
maar op die dagen"wat dingen moet regelen"
hij komt alleen thuis voor het eten en wil nooit met je op stap
hij kijkt je niet in zijn ogen aan en wordt snel kwaad
en heeft overal opmerkingen over wat niet goed is en wat beter kan

je besluit meteen maar zwanger te worden omdat je denkt dat het misschien beter wordt daarna
maar nee hij veranderd niet
hoe zou je hiermee omgaan?

26-09-2008, 14:00


Heel erg dom om gelijk zwanger te worden. Ik begrijp mensen die in zulke situaties zitten niet, denken dat alles goed komt als Ik maar zwanger ben.

Een kind lost niet de problemen op die zich voordoen. Maar veel succes!

26-09-2008, 14:05
ik zal hem een keer heel goed de waarheid vertellen anders pak ik mijn biezen op. En een kind is geen oplossing voor je problemen.

26-09-2008, 14:07
Een kind is idd geen oplossing.. Ik zou eerst alle deuren op slot doen.. zodat hij niet kan ontsnappen.. en dan heel goed met hem gaan praten.. en maybe komen jullie dan met een oplossing..

26-09-2008, 14:08


ik snap niet waarom mensen denken dat het nemen van een kind je huwelijk zal gaan redden... of doe je het om je man bij je proberen vast te binden met een kind... zodat hij niet van je weg zal gaan?

volgens mij is dat namelijk meer wat vrouwen ermee willen doen en niet zozeer denken dat een kindje hem van jou zal laten houden of wat dan ook!

de tijd dat mannen vastgebonden werden door een kind is voorbij... tegenwoordig blijft een man 9 van de 10 keer echt niet bij je omdat jullie een kind hebben

en dan zit jij met een kind alleen... dan zal je achteraf denken: hmm niet zo verstandig dat ik meteen een kind nam...

maar veel succes ermee!

26-09-2008, 14:09

Citaat door feki7a:
ik zal hem een keer heel goed de waarheid vertellen anders pak ik mijn biezen op. En een kind is geen oplossing voor je problemen.




Jij hebt makkelijk praten, als je in zo'n situatie zit dan piep je echt wel anders en ga je ckr niet gelijk je biezen pakken en de deur achter je slaan.

Gheir inshAllah

26-09-2008, 14:11

Citaat door ik ben t maar:
Jij hebt makkelijk praten, als je in zo'n situatie zit dan piep je echt wel anders en ga je ckr niet gelijk je biezen pakken en de deur achter je slaan.

Gheir inshAllah


ik bedoel niet gelijk meid. Praat met hem en als hij niet wil luistern wat ga je doen met een man blijven die jou niet wilt dan schop ik hem er echt uit.

26-09-2008, 14:13
Meskien dat onschuldig kindje moet bij zo'n ouders terechtkomen,

Echte marokkaanse mentaliteit, kinderen lossen geen huwelijk op éh.
Sebiet laat hij je zitten, & dan zit jij met een kind.

26-09-2008, 14:15
Ewa die fout maken er veel odat ze geen ander keus zien ,niet wetend dat de problemen maar erger worden.

Ik denk dat nu niet helpt om haar daarvoor aan te vallen ,ze ziet nu zelf in dat een fout heeft gemaakt.

Ik zou met hem gaan praten en duidelijk maken dat dit niet zo verder kan ,en dat je maatregelen moet nemen .

26-09-2008, 14:15
meid sommige mannen zijn net h.oeren al hebben ze 10 kinderen met je, en ze willen weg dan gaan ze weg ze veranderen nooit

28-09-2008, 11:50
dank voor de reacties meiden

28-09-2008, 11:56

Citaat door rachke113:
Meskien dat onschuldig kindje moet bij zo'n ouders terechtkomen,

[COLOR="Red"]Echte marokkaanse mentaliteit, kinderen lossen geen huwelijk op éh.
Sebiet laat hij je zitten, & dan zit jij met een kind.



Niet alleen bij de Marokkanen, het is eerder een vrouwen-trekje met name als de vrouw zich onzeker voelt en bang is om alleen achter te blijven.

Voor de Topicstarter, praat met je man en wie weet komen jullie eruit.
Hij kan niet zomaar doen alsof je niet bestaat etc.... hij heeft zijn plichten tegenover jou!

Vraag hem op het juiste moment wat er is en probeer er over te praten, schreeuwen heeft geen zin!
Praat met hem![/COLOR]

29-09-2008, 12:01



Citaat door Medinah_2006:



Niet alleen bij de Marokkanen, het is eerder een vrouwen-trekje met name als de vrouw zich onzeker voelt en bang is om alleen achter te blijven.

Voor de Topicstarter, praat met je man en wie weet komen jullie eruit.
Hij kan niet zomaar doen alsof je niet bestaat etc.... hij heeft zijn plichten tegenover jou!

Vraag hem op het juiste moment wat er is en probeer er over te praten, schreeuwen heeft geen zin!
Praat met hem!



dankje meid