Bekijk volle/desktop versie : *vandaag niet vasten...wie o wie?*



26-09-2008, 12:24
Wie kan helaas vandaag niet mee vasten...om wat voor reden dan ook?


Ik baal enorm...had me verheugd vandaag op laylatoe alqadr..

26-09-2008, 12:30


Ik ook. Ik was de eerste 4 dagen van de Ramadan ongesteld en ben gisteren weer geworden. 2 keer ongesteld


26-09-2008, 13:36
Soubanallah net als mij.
Ik was het ook in het begin, dacht het lekker niet op het einde te worden om deze mashallah mooie dag mee te maken word ik het opeens gewoon weer.

26-09-2008, 13:41
Ik dacht dat het vandaag mijn laatste dag was van mijn menstruatie.. maar toch nog de laatste restjes (om het zo te zeggen) Stel dat ik vanavond gewoon wil gaan bidden in de moskee!! Kan dat!?? En hoe zit het met de voorgaande sallaat's dan!!??

26-09-2008, 14:12



Citaat door LayDee S:

Ik ook. Ik was de eerste 4 dagen van de Ramadan ongesteld en ben gisteren weer geworden. 2 keer ongesteld



Me to!! eerste 3 dagen en gisteren weer

26-09-2008, 14:32
Hier nog één ..

Het is een zegen van Allah..dus hmdl

26-09-2008, 17:52
Me too, verheugde me ook op vandaag, maar lgair inshallah. Er zijn nog andere manieren behalve bidden. We kunnen doua's doen inshallah
xxx

26-09-2008, 22:36
Jaa ik oookk ik wou ook zo graaaggg gaan bidden.. ik kwam nog van de ah lopen naar huis en de straten helemaal vol met jellabas/hoofdoekjes etc etc was zo mooiii om te zien hoe ze allemaal achter mekaar aanliepen mashallah.!!

Maarja meiden inshallahh volgend jaar weer ila mektabetlna diksa3a!

27-09-2008, 04:19
Dames,

Weet dat hier ook elghair in zit, dit komt ook van Allah Ta'ala..

Ik dacht juist vandaag dat ik ongesteld zou worden! Ik was namelijke de dag voor de Ramadan klaar met mijn menstruatie, dus dacht ben vandaag .. En dacht helaas kan ik niet bidden met Layla toel Qadr, maar subhana'Allah.. Ben het niet geworden

Dit jaar wordt weinig in halen voor mij, elhamdoulilah

Wie van de dames gaat er shawwaal vasten, incha'Allah?

28-09-2008, 13:48

Citaat door LayDee S:

Ik ook. Ik was de eerste 4 dagen van de Ramadan ongesteld en ben gisteren weer geworden. 2 keer ongesteld



Precies hetzelfde geval hier

28-09-2008, 13:51
ik zou het eigenlijk ook dit weekend worden, maar ben maar door gegaan met de pil, wil echt v mijn alhied genieten, dus volgende week maar ongesteld .