Bekijk volle/desktop versie : Mijn vriendin is een rascist...



Pagina's : [1] 2 3

26-09-2008, 11:11
Ik heb sinds kort een vrouw leren kennen. Ik ben echt heel gek op haar en wil met haar gaan trouwen. Nu hebben we de laatste tijd erg veel gesprekken over verschillende onderwerpen.

Haar mening over Nederlanders en joden zijn zo extreem... Daar spreekt zoveel haat uit over deze mensen. Terwijl ik heel vredelievend ben en geloof in de goedheid van de mens, heeft zij dus bij voorbaat een hekel aan joden en nederlanders en eigenlijk alles wat westers is.

Ik wordt hier zo verdrietig van.... Het gaat zo tegen mijn gevoel in...

Maar ik houd wel van deze vrouw en wil haar niet kwijt...

Zelf zegt ze dat zij gewoon zo is en dat ik niet moet proberen om dat te veranderen...

Wat moet ik doen?!?!?!

26-09-2008, 11:12


Wat een stom wijf zeg

26-09-2008, 11:15
Ik vind het nogal achterlijk eerlijk gezegd

26-09-2008, 11:16
Tsja, ze draait wel bij.

26-09-2008, 11:16



Citaat door Tetouania_92:
meskien
je kna proberen haar derop aan spreken


Dat doe ik ook regelmatig, maar dan wordt ze boos en scheldt ze me uit voor nederlander en ze zegt dan jij bent geen moslim... dat soort dingen....

Ik weet echt niet wat ik moet doen, want bij de gedachte bij haar weg te gaan wordt ik gek!!

26-09-2008, 11:17

Citaat door Sniwla:
Tsja, ze draait wel bij.


Denk je echt??

Ze zegt dat ze zo is omdat andersom iedereen de moslims haat in haar ogen... Als ik haar probeer uit te leggen dat echt niet iedereen marokkanen of moslims haat, noemt ze me naief en zegt ze dat het maar een handjevol zijn die zo denken....

26-09-2008, 11:18
Raar mens. Een goede moslim haat niet.

26-09-2008, 11:19

Citaat door HappyGuy:
Dat doe ik ook regelmatig, maar dan wordt ze boos en scheldt ze me uit voor nederlander en ze zegt dan jij bent geen moslim... dat soort dingen....

Ik weet echt niet wat ik moet doen, want bij de gedachte bij haar weg te gaan wordt ik gek!!



sjoo dan ben je wel heel erg verliefd op haar...
ze scheld je uit enzo
sjosjoo jij bent goed

26-09-2008, 11:19

Citaat door ZooFree:
Raar mens. Een goede moslim haat niet.


Dat heb ik dus ook gezegd! Ons geloof staat niet toe te haten, maar juist om samen te leven.

26-09-2008, 11:19
Als je toch echt van haar houd moet je zeggen. Ja dit is mijn mening dat is jou mening maar het enige wat mij boeit is dat ik Van je hou

26-09-2008, 11:20

Citaat door HappyGuy:
Dat doe ik ook regelmatig, maar dan wordt ze boos en scheldt ze me uit voor nederlander en ze zegt dan jij bent geen moslim... dat soort dingen....

Ik weet echt niet wat ik moet doen, want bij de gedachte bij haar weg te gaan wordt ik gek!!



Dan spoor jij zelf ook niet. Een goede vrouw hoort niet te schelden dus met zo een persoon zou ik persoonlijk zo wie zo niet verder mee gaan. "Junk"

26-09-2008, 11:21
boeieh? alsof je elke dag gaat debatteren met haar ofzo .. trouwen is geen 2e Kamer ofzo ..

26-09-2008, 11:21


Ik zou haar achterlaten bij een groepje skinheads.

26-09-2008, 11:22
ahahaha dit geloof ik bijna niet, meestal zijn het de 'stoere'jongens die alles en iedereen wat oko maar met joods te maken heeft haten en uitschelden (wat gewoon pubergedrag is, daarnietvan) apart gedrag voor a lady

26-09-2008, 11:23

Citaat door Clashh:
boeieh? alsof je elke dag gaat debatteren met haar ofzo .. trouwen is geen 2e Kamer ofzo ..


ahahahahha humorr!

Pagina's : [1] 2 3