Bekijk volle/desktop versie : Vanaf 9 jaar trouwen?????



Pagina's : [1] 2 3

25-09-2008, 22:14
Ik sprak deze week mijn nicht in Marokko en die vertelde me dat ze bezig zijn met een wet dat meisjes vanaf hun 9e kunnen trouwen.
Dit omdat onze profeest vrede zij met hem ook is getrouwd met de 9e jarige Aicha.

Dit is toch belachelijk dat mensen zich gaan meten aan onze profeet( die zijn vrouw trouwens pas heeft aangeraakt nadat ze menstrueerde) terwijl ze wel het homohuwelijk gedogen.

25-09-2008, 22:20


bullshit man je moet in marokko tegenwoordig zelfs 18 jaar zijn

25-09-2008, 22:31

Citaat door feki7a:
bullshit man je moet in marokko tegenwoordig zelfs 18 jaar zijn



Heb je het uitgezocht ma
Mijn nichtje woont er dus ze weet heus wel wat er aan de hand is in haar eigen land.

25-09-2008, 22:34

Citaat door Marokaanse24:
Heb je het uitgezocht ma
Mijn nichtje woont er dus ze weet heus wel wat er aan de hand is in haar eigen land.


echt .. marokko is bezig met een nieuw modern imago. Emancipatie staat hoog op het lijstje denk je nou echt dat ze dat gaan invoeren. je moet ook politieke inzicht hebben he!

25-09-2008, 22:36


moet e rniet aan denken waar in marokko woont je nicht???

25-09-2008, 22:38

Citaat door Marokaanse24:
Ik sprak deze week mijn nicht in Marokko en die vertelde me dat ze bezig zijn met een wet dat meisjes vanaf hun 9e kunnen trouwen.
Dit omdat onze profeest vrede zij met hem ook is getrouwd met de 9e jarige Aicha.

Dit is toch belachelijk dat mensen zich gaan meten aan onze profeet( die zijn vrouw trouwens pas heeft aangeraakt nadat ze menstrueerde) terwijl ze wel het homohuwelijk gedogen.



Dit is wel erg wallah straks worden al die 9jarige meiden uitgehuwelijkt omdat ze jong vlees willen die vieze ouwe mannen.
En een meisje van 9 weet echt niet wat trouwen is.
Ik vind dit kinderverkrachting en mishandeling.
Een kind moet een kind zijn.
Tfoe af en toe walg ik van de mensen die dit als normaal zien.
En ja als ze hier makkelijk over gaan doen kunnen ze homo's ook gewoon accepteren vind ik.
De wereld is tog gek dus why not.
Of laat baby's trouwen normaalste zaak tog?
Wallah om te janken.

25-09-2008, 22:47

Citaat door feki7a:
echt .. marokko is bezig met een nieuw modern imago. Emancipatie staat hoog op het lijstje denk je nou echt dat ze dat gaan invoeren. je moet ook politieke inzicht hebben he!


Ja ik weet dat Marokko bezig is met emancipatie enz.. maar ze hebben het er echt over of ze het er door krijgen weet ik niet.( hoop ik niet)
En mijn nichtje heeft aan de universiteit gestudeert dus die heeft wel degelijk politiek inzicht.

25-09-2008, 22:49

Citaat door xana:
moet e rniet aan denken waar in marokko woont je nicht???


Al Houcima maar het is volgens mij een landelijke iets.

25-09-2008, 22:50

Citaat door realmissy85:
Dit is wel erg wallah straks worden al die 9jarige meiden uitgehuwelijkt omdat ze jong vlees willen die vieze ouwe mannen.
En een meisje van 9 weet echt niet wat trouwen is.
Ik vind dit kinderverkrachting en mishandeling.
Een kind moet een kind zijn.
Tfoe af en toe walg ik van de mensen die dit als normaal zien.
En ja als ze hier makkelijk over gaan doen kunnen ze homo's ook gewoon accepteren vind ik.
De wereld is tog gek dus why not.
Of laat baby's trouwen normaalste zaak tog?
Wallah om te janken.



Schandalig... mijn nichtje was ook aan het vloeken en tieren door de telefoon.

25-09-2008, 22:50

Citaat door Marokaanse24:
Ja ik weet dat Marokko bezig is met emancipatie enz.. maar ze hebben het er echt over of ze het er door krijgen weet ik niet.( hoop ik niet)
En mijn nichtje heeft aan de universiteit gestudeert dus die heeft wel degelijk politiek inzicht.



ik durf voor 300% te wedden dat het nooit zal gebeuren schat.

25-09-2008, 22:52

Citaat door feki7a:
ik durf voor 300% te wedden dat het nooit zal gebeuren schat.


Ik ga niet met je wedden maar ik hoop uit de grond van mijn hart dat je gelijk hebt.

25-09-2008, 22:54
Ja klopt een imam uit marrakech of zo had het erover ze lieten het zien op aljazeerah


25-09-2008, 22:56


luister mensen er zijn altijd debatten en discussies over dit soort onderwerpen. maar het zal echt niet gebeuren dames

25-09-2008, 23:10

Citaat door Marokaanse24:
Al Houcima maar het is volgens mij een landelijke iets.



nou bij ons mag het neit hoor en ik kom uit tiznit mohim daar in d ebuurt casa agadir mag het niet hoor je moet 18 jaar zijn of het geld alleen van alhoucima

25-09-2008, 23:11

Citaat door Kokkin_tiaba:
Ja klopt een imam uit marrakech of zo had het erover ze lieten het zien op aljazeerah




o my god hoe kunnnen ze dat doen??????????

Pagina's : [1] 2 3