Bekijk volle/desktop versie : Voorgesprekken



25-09-2008, 13:59
Mijn nicht gaat binnenkort trouwen en ik help haar met plannen. Samen gaan we langs iedereen, zij bekijkt of ze het mooi vind en ik let scherp op of het allemaal inderdaad wel zo mooi is.

Wij hadden vandaag een voorgesprek met Safira Fotografie om 11.00 en ik moet zeggen TOP TOP en nog eens TOP. Professioneel? Zeker weten! Zeer mooie foto's en de albums die ze uiteindelijk verzorgd zijn echt prachtig. Foto's waren haarscherp en ze maken echt OVERAL foto's van, petje af hoor! Mn nicht ook weer blij want nu kan ze daar ook weer opgelucht over adem halen en doorgaan met andere dingen die geregeld moeten worden.

Dus nu ik weer achter mijn computer ben gekropen dacht ik misschien is het handig om een topic te openen over voorgesprekken.

Waar ben jij pas geleden geweest en hoe vond je het?

Groetjes!

25-09-2008, 14:03


Oja voor de geinteresseerde

http://safirafotografie.come2me.nl/

25-09-2008, 14:15
ik had begrepen dat ze alleen fotograferen en niet filmen toch?

25-09-2008, 14:18
ziet er goed uit..

25-09-2008, 14:29



Citaat door mevrouwtje20:
ik had begrepen dat ze alleen fotograferen en niet filmen toch?


Ja klopt ze doen alleen bruidsfotografie. Ze vertelde dat ze zich echt alleen wilde richten op fotografie omdat je dan 100% perfecte foto's krijgt. Dat begrijp ik wel, ik heb liever dat iemand zich helemaal inzet voor fotografie en iemand anders voor de film.

Mn nicht twijfelt tussen Kamalia en Sarah van Bab Marrakech. Iemand al een voorgesprek gehad met deze dames?