Bekijk volle/desktop versie : Wie zijn wij? waar zijn wij? wat bedoel je met aanpassen?

Pagina's : [1] 2 3

24-09-2008, 23:50
Asselaam mo3alaikom allen,

Ik erger mij best wel aan die termen over Marokkanen!
Wie zijn wij, waar zijn wij en waarom overkomt het juist ons.

Wij zijn in een land waar de normen en waarden een prioriteit 1 hebben.
Dus aanpassen zul je bedoelen aan de wetboek van strafrecht maar niet aan boerenkool met jus!! jaaa, passen de niet moslims in ons land wel aan de gewoonte en de islam? neeeee, zij eten gewoon als koeien de hele dag door in het openbaar tijdens de ramadan!! zij kleden zich bloot alsof ze geen kleren hebben in Nederland!!! oja maar, wat bedoel je met aanpassen??

Wij zijn in een land waar je bijna alles gezegd mag worden en gedaan mag worden. Als het gaat om een Marokkaanse verdachte dan hebben ze het over de Islam. Als we het hebben over een Nederlandse verdachte dan is die ineens een minderjarige, wordt de jeugdzorgd ingeschakeld en kan die boerenkool gaan plukken.

Wij als Marokkanen worden geconfronteerd over ons uiterlijk en klederij. Vergis je niet want Nederlanders schamen zich om hun vergane cultuur en klederij te vertonen. Nederland spreekt meer engels dan de eigen taal waarom?

Antwoord; Nederlanders vinden de Nederlandse taal maar niks.
Zij vinden het boerachtig klinken en gebruiken meer Engelse termen want het klinkt stoerder tenopzicht van de Nederlandse taal.

De media is als een spier bij als het gaat om Marokkanen en een uur later is het een onderwerp bij Paul & Witteman.

Suikerfeest mag geen internationale verplichte vrije dag zijn, maar we krijgen we vrij. Dus ik werk graag met de kerst, makkelijker kunnen we het niet maken wel leuker.

Kan iemand mij vertellen wat voor afkomst de personen zijn op de afbeelding ?? Als je het raad, dan hebben we het hier over onze gastvrije landgenoten die het ons lastiger maken.
Klik op de website.

Asselaam mo3alaikom,

3ied moubarak koelo 3aam uantoem begier, moge allah iedereen vergeven en heel veel geluk toe gewenst.

24-09-2008, 23:56

Citaat:
neeeee, zij eten gewoon als koeien de hele dag door in het openbaar tijdens de ramadan!!
Wat denk jij dan? We leven hier in Nederland, niet in Saoedie-Arabie.

24-09-2008, 23:57
je moet je aanpassen led

24-09-2008, 23:58

Citaat door led_zeppelin:

Hey klote dhimmi, aanpassen of meer belasting betalen ja!!!!!!!!!!

24-09-2008, 23:59

Eerst even mijn wijntje opdrinken jongens, dan zien we wel weer verder

25-09-2008, 00:02

hij bedoeld t net ff anders volgens mij...

25-09-2008, 00:02
Jullie klinken boerachtig

25-09-2008, 00:03

Citaat door big2:
Welke wijn drink je? Ik heb een zuid Afrikaanse Welmoed voor me staan, mijn vrouw vindt die heerlijk, ik eigenlijk ook wel.

Broquel, zie plaatje. Lekkere wijn hoor. Een Cabernet Sauvignon. Niet goedkoop helaas met 9 euro voor een flesje

25-09-2008, 00:04

Citaat door big2:

Is dat een wijn van AH? Ik ken die fles wel.

25-09-2008, 00:04

Citaat door Tunes27:
hij bedoeld t net ff anders volgens mij...

Hoe dan?

25-09-2008, 00:08

Hoe dan?

niet dat ik t met em eens ben, maar hij bedoelt dat niet moslims zich in ""zijn"" land zich niet aanpassen, dus niet niet moslims in nl die tijdens ramadan eten..... maar dat staat er best duidelijk i guess

25-09-2008, 00:10
Wilders wil het probleem niet oplossen want grotere chaos levert meer stemmers op. Fatsoenlijke mensen kunnen de problemen prima oplossen maar zullen daarbij nooit het recht van Godsdienst bij het grof vuil zetten.

Ik herpost de Wilders formule:

Combineer een clear en present maatschappelijk probleem met een onbewijsbare en onwerkbare analyse (Het ligt allemaal aan de Islam)
Voeg daar de politiek van underdog/uitsluiting aan toe.

Uit jezelf bruut met twee doelen.
1) De tribune bespelen,
2) Jezelf bewust isoleren waardoor er via publicitair gewin
('je mag niet zeggen wat je wil.') het electoraat zou kunnen toenemen.

Voila het recept.

25-09-2008, 00:11

Citaat door 1234567:
over de media gesproken. Dat is slechts een cyclusgebeuren daar. Wat journalisten doen is een groot en negatief artikel plaatsen over Marokkanen: 'Marokkaanse hangjongeren...'. Wilders leest dit in de krant en begint te mekkeren in de tweede Kamer. En nu hebben de journalisten weer voer en zij schrijven in de krant over Wilders die weer zus en zo roept over Marokkanen..

het zijn allemaal leugens.... marokkaanse jongens tussen de 12 en 20 zijn allemaal heel goed bezig!!

25-09-2008, 00:11
Tip voor de wijdrinkers, je ochtendurine in een colafles een dag bewaren en je hebt lekkere eigen gemaakte wijn.

Leuker kan ik het niet voor jullie verzinnen wel makkelijker!

Hebben wij het hier over wijn???

25-09-2008, 00:12

Citaat door big2:
Welke wijn drink je? Ik heb een zuid Afrikaanse Welmoed voor me staan, mijn vrouw vindt die heerlijk, ik eigenlijk ook wel.

Weet je, die is heerlijk bij een hamlapje !

Pagina's : [1] 2 3