Bekijk volle/desktop versie : De politie is je beste vriend



24-09-2008, 23:28
WOENSDAG 24 SEPTEMBER 2008Home Alles Entertainment Raar Sport Internet Binnenland Buitenland Film
Politie sloopt diabeticusDe lange, en harde, arm der wet heeft wederom toegeslagen. De Amerikaanse politie heeft een diabeticus in elkaar gemept omdat hij weerstand bood tijdens zijn arrestatie. In werkelijkheid had de man last van een aanval door zijn ziekte.

Hersenen verwijderd

De 59-jarige Ernest Griglen werd hardhandig opgepakt. Zo hardhandig zelfs dat een deel van zijn hersenen chirurgisch moest worden verwijderd tijdens een spoedoperatie. Griglen reed op een snelweg in de buurt van Detroit, toen zijn bloedsuikerspiegel opeens ernstig daalde.

"Ze sloegen mij"

Door het akkefietje begon Ernest over de weg te zwalken, wat opgemerkt werd door de dienders. Ze lieten hem stoppen op verdenking van dronkenschap, smeten hem op de grond en begonnen op hem in te slaan. Het slachtoffer zou daarna tegen zijn vrouw hebben gezegd: "Ze sloegen mij, Pam, ze sloegen mij heel hard."

Niet meer wakker

De politie kreeg twee verschillende verklaringen binnen van het voorval. In de ene verklaring had men het over een achtervolging van Griglen op de snelweg vanwege een klacht voor huiselijk geweld. Hij werd staande gehouden en moest een ademtest ondergaan, die negatief bleek. In het andere rapport valt te lezen dat het slachtoffer zich strijdlustig gedroeg, waardoor de politie gedwongen werd de handjes te laten wapperen. Een van de agenten zou ook hebben gedacht dat Griglen's insulinepomp een wapen was.

Ernest Griglen werd na de operatie in juni niet meer niet wakker, en vecht nu voor zijn leven.

24-09-2008, 23:29


http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar/2008/09/politie_sloopt_diabeticus.html

24-09-2008, 23:54
Daarom is erg gelukkig de islamAgent

Die halal te werk gaat.

EN alles verzorgd aanpak!!
Lukt het niet goedschiks dan Soms kwaadschiks
waar nodig is.

25-09-2008, 00:38
amerika = beschaving