Bekijk volle/desktop versie : Mijn leven....Doof!!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35

07-02-2004, 15:02
Ik heb vele verhalen gelzen hier op marokko.nl en geloof me ben er helemaal gek op. schrijvers zoals Nadia (van i´ll never find sameone like you) en Wael allah rahmoe....zijn me grootste voorbeelden geweest en nog eer geloof me ik lees nu al meer dan 20 verhalen hier..TIJD VOOR DE MIJNE:

Mawasif:
ik kneep mijn ogen tot een spleet, op die manier hoopte ik dat ik mijn vaders lippen beter kon lezen. ik keek hem aan maar zijn mond bewoog steeds sneller en sneller, het koste me meoite om hem bij te houden. het lkte me neit. ik wist niet wat hij zei. me meoder draaide zich om naar mij, ook haar lippen bewogen. alleen zij bewogen langzamer en waren op mij gericht. ik kon duidelijk lezen wat ze zei: ´Je vader vraagt hoe je school is gegaan vandaag, nu het je eerste les was.´ langzaam tover ik een glimlach. horen kon ik niet, praten kon ik wel. ik vertelde me vader en moeder heo mijn eerste schooldag bij de doven instituut was. terwijl ik vertel zie ik hoe mijn meoders ogen zich opvulde met tranen. ze kon er niet tegen dat ik doof ben. ik zelf heb me er allang bij neergelegd. al sinds een half jaar...sinds dat vervloekte dag ben ik doof. hoor ik neits. ik voel hoe mijn eigen ogen zich vullen met tranen. ik kijk me beide ouder aan, schud met mijn hoofd en ren naar boven toe. naar mijn kamer. bij mijn kamer aangekomen plof ik neer op mijn bed en huil. ik zie mijn stereo in mijn kamer. Plotseling leek het alsof ik gek werd. ik zag mijn stero waarop ik geen half jaar geelden muziek uit hoorde komen. hoe vaak heb ik gedanst en meegezongen. hoe vaak heb ik genoten van mariah careys stem. toen het kon heb ik er nooit bij stil gestaan dat het in 1 keer kon aflopen. ik wist niet dat er door 1 fout, mijn eigen domme fout, ik doof zou kunnen worden. ik sta op en gil. schreeuwend pak ik mijn stero en gooi hem op de grond. ik hoor de geuid neit van de maneir waarop hij neerploft. ik hoor mijn eigen geschreeuw niet. via de speigel zag ik mijn lippen bewegen maar ik hoorde niets. ik hoorde de deur niet open gaan. ik hoorde neit heo mijn meoder binnensloop. ik hoorde neits enkel de vervloekte stilte. me meoder grijpt me bij me schoduers en ligt me neer op mijn bed. ik zak inelkaar van ellende en blijf daar liggen. ´aub mamma ga weg laat em even met rust.´ ik zag me meoder knikken als teken dat ze het begreep.
heo heb ik het ooit zover laten komen.
mijn gedachtes gan terug naar 1 jaar geelden.
toen het allemaal begon.....................

07-02-2004, 15:03


begin maar met de reacties.........moet ik evrder gaan of neit.....

07-02-2004, 15:11
Ga Doooooooooor...Meid Ik Kreeg Echt Rillingen Over Me Lijf Toen Ik Dat Las..Is Het Waargebeurt..?

07-02-2004, 15:26
´mawasif opstaan anders kom je te laat op school.´ mijn meoders stem doet me laten schrikken. kreundend open ik één oog, ik keek op mijn wekkker. het was al 7 uur in de ochtend. oef school was kwelling, altijd vroeg opstaan. ik rek mezelf uit. en sta op. ik open me kast en pak me badjas. ´ma ik moet eerst gaan douchen.´ hoor ik mijn broer nordin tegen mijn meoder zeggen, al klonk het meer schreeuwend. ´dat gaat mooi niet door.´ mompel ik en neem een sprintje naar de douche toe. ik deed hem op slot en opende de warme kraan open. geen tel later hoor ik nordin schreuuwen. ´hram heliek mawasif, ik wou eerder.´ zijn stem klonk wanhopig, ik had het idee dat hij wou huilen. ´Sorry nordin, ik was mooi toch nog iets eerder.´ zonder verdere aandacht aan mijn broer te bestenden duik i de warme douche in. ik beloot om voor één keer 10 minuten eerder de douche te veraten. ik kreeg nou eenmaal snel medelijnen met mensen en vooral met arme Nordin. grinikend open ik zijn kamerdeur. ´JIj bent Nordin.´ hij keek me aan ´dat werd tijd.´ mompelde hij. ik keek mijn knappe broer aan en glimlachde. ik had gelukkig goed contact met mijn broer. al kon ik hem neit alels evrtellen. hij kon wel streng zijn. zoals een vriend hebben ofzo, dat zijn dingen wat ik beter neit aan hem kan vertellen. maar ja daar hebben veel marokaanse meisjes last van. ik loop terug naar mijn eigen kamer en trek mijn kleren aan.

07-02-2004, 15:39


Nice .. I want more..

07-02-2004, 15:40
z nouri dat evrhaal heet ilyes en imene-----> op zoek anar geluk il lees hem zelf ook

07-02-2004, 15:56
veel heb ik niet te doen dus nog een vervolg:


ik koos voor mijn zwarte rok met een felroze trui. ik trok een zwarte panty aan met daarover heen knalroze kousen. het resultaat zag er mooi uit. roze stond nou eenmaal mooi bij mijn huidskleur. mijn goudbruine krullen liet ik los. ik deed gauw nog een beetje mascara en ooglijn over mijn ogen. zo kwamen mijn lichtbruinkleurige ogen mooi uit. ik kreeg vaak complimenten over mijn ogen. mijn vorige ex Akram noemede ze ´´zijn kattenogen.´´ bij de gedachte aan Akram glimlach ik. hij was helemaal gek op mij, ik speelde het spel mee. ik gebrukte hem voor zijn geld. 3 weken geelden kreeg ik geneog van hem en dumpte hem. ik grinnik als ik denk aan hoe said mij had angekeken. ik hernier me nog precies wat hij zei; ´maswasif schenk em een kans, ik kan niet zonder je, ik pleeg zelfmoord.´´ ik had hem enkel aangekeken en draaide em om om vervolgens weg te lopen. eventjes kreeg ik medelijnen met hem. hij hield echt van me. maar ik niet, ik ben nooit verliefd geweest, tenminste niet na....ik schud mijn hoofd en verban de gedachte uit mijn brein. ik sta op bekijk mezelf in de spiegel. ik was mooi, dat wist ik. me lichtbruien ogen getinte huidskleur, rechte neus, volle lippen. alles paste bij elkaar. zelfs mijn lengte en figuur was perfect. ik kipoog naar mezelf. pak me leren jack, zwarte laarzen en tas en vertrek naar school toe. tja zelfs mooie meisjes moesten nou eenmaal naar school.

07-02-2004, 16:19
Whahahahahaha Komt me echt bekend voor!!!
die eigendunk dan...

07-02-2004, 17:12
whahaha kan klopen...maar sommige mensen weten neit dat dat juist hun leven verpest zoals mawaif...maar lees door en je zult weten wat ik bedoel

07-02-2004, 17:22
onderweg naar de bushalte toe zie ik verschillende jongens naar me kijken. ik schonk er geen aandacht aan, maar genoot ervan.
als ik vlakbij de bushalte ben zie ik de bus. ik wou hem neit missen anders zou ik te laat komen, dus begon ik als een gek te rennen. ´dit is neit goed voor je haken.´ sprak ik mezelf toe. toch bleef ik doorzetten tot ik bij de bus was. ik was gelukkig net op tijd. ik liet mijn abonoment zieen en nam plaats bij het raam.

07-02-2004, 21:08
als ik zit, pak ik oordopjes van mijn discman en stop ze in mijn oor.
ik pak mijn discman en druk op play. al gauw hoor ik de stem van Isam uit outlandish. o my friend help my sing, if only if only...zing ik zachtjes mee. ik was helemaal gek op Outlandish. hun teksten leken soms wel voor mij geschreven. vooral if only, liet mijn hart altijd een slag overslaan. gelukkig duurde de busrit niet zo lang. in 20 minuten kwam ik op school aan. zodra ik de schoolplein oploop zie ik mijn vaste vriendengroepje staan. bestaand uit 3 meisjes en 4 jongens; anisa, mailka, imane, ilias, anas , mourad en mouad. ik glimlach en loop naar ze toe. de jongens geef ik allemaal 1 zoen op hun wang behalve mourad die kus ik op zijn mond. toen het uitging met akram, heb ik het geen dag later aan gemaakt met mourad. mourad was ook een rijke jongen en ook gek op mij. ik had vaker wat met hem gekregen, ik maakte het ook eider keer uit zodra ik een rijkere iemand zag. toch wou hij mij altijd terug leek het wel. mourad kocht veel voor me. en dat had ik nodig. iemand met klasse en stijl heeft veel geld nodig toch?
de meisjes geef ik de 3 gebruikelijke zoenen op hun wang

07-02-2004, 21:35
heel mooi verhaal meid

vooral het begin vond ik mooi

07-02-2004, 21:49


HEY MEID, JIJ KUNT ER OOK WAT VAN

GA SNEL VERDER


07-02-2004, 22:14
allebei bedankt...miraiamtje ik lees jou verhal ook en geloof me dat vind ik pas een geod verhaal

07-02-2004, 22:33
we blijven nog een tijdje kletsen tot de schoolbel ging. iedereen leip naar zijn eigen les toe. anisa en imen zaten bij mij de klas, en liepen dus met mij mee.
eigenlijk had ik zin om gewoon eens een dagje te spijbelen, maar ik zat al over mijn procenten heen. ik was nou eenmaal te vaak afwezig, en dat had niets met ziek zijn te maken gehad. ´mawasif, jou heb ik lachg neit meergezien, wat dacht je vanochtend lang mijn leraar duits neit gezien laat mij maar weer naar school gaan.´ ik keek mijn leraar duits aan die ik nu al 3 weken niet had gezien en werd een beetje rood. ´zoiets.´ stamel ik en loop snel naar mijn eigen plek toe.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35