Bekijk volle/desktop versie : Waargebeurt: Wat een droom leek, werd een nachtmerrie!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

24-09-2008, 20:33
Salaam broeders en zusters,

Ik wil mijn verhaal met jullie delen, een verhaal wat mij en me familie kapot heeft gemaakt, een verhaal die ik schrijf met pijn in me hart en tranen in me ogen. Deze verhaal wat jullie gaan lezen is een waargebeurd verhaal het is mij overkomen. Ik schrijf dit verhaal in de hoop dat ik me zusters kan behoeden van de fouten die ik heb begaan. Voordat jullie gaan eindigen net als hoe ik nu ben geeindigd. Ik wil even mij excuus aanbieden voor het slechte grammatica, maar na mate jullie mij verhaal hebben gelezen zullen jullie begrijpen waarom me nl niet al te best is. Hopelijk kan ik me zusters helpen en dat ze goed na denken voordat ze iemand vertrouwen. Ik heb deze verhaal kunnen schrijven met dank aan me psygoloog en me lieve dagboek. Ik kreeg van mij psygoloog te horen dat ik alles moet op schrijven en naar mij ontdekking is het een mooi verhaal geworden die ik met jullie wil delen. Ik heb de personage's veranderd en waar het allemaal heeft afgespeelt verder is het waargebeurd. Ik hoop dat het me goed zou doen als ik het van me afschijf, en dat ik opdeze manier de damens kan behoeden. Ik schrijf het echt met veel verdriet in me hart, maar ALLAh zou de personen die mij en me ouders ze leven tot een hel hebben gebracht straffen voor elke traan die wij hebben gelaten INschallah.

Veel lees plezier, en hopelijk word het een verhaal die de ogen van anderen open maakt.

24-09-2008, 20:42


je eerste fan, wens jou alle sbar Inscha Allah en Allah ma3a sabierien.... uppp

25-09-2008, 00:31
Ik leerde jamal kennen toen ik twaalf was we zaten samen op de middelbare school. Ik was meteen verliefd op Jamal. Nu ik erna terug denk weet ik niet waarom. Jamal was dun en lang, ik was volslank maar ook net zo lang als hem. Als een ras echte jiblia heb ik blauwe ogen en bruin/blond haar. Ik was niet lelijk maar ook niet moeders mooiste. Jamal had gewoon ras pure uiterlijk van een Marokkaan. Opgeschoren haar en bruine ogen een dikke neus en lelijke tanden (van het blowen en drinken). Het klinkte meteen tussen mij en Jamal daarom hadden we 8jaar een relatie. Ik was twintig toen al me ellende begon met Jamal ik was jong en gek en heel erg invloedbaar en daar maakte Jamal uiteindelijk profijt van. Op mijn 20ste verjaardag kwam Jamal mij het nieuws brengen dat hij met mij wou trouwen. Het was eerder ze moeders idee dan de zijne. Ik was erg blij dat Jamal met mij wou trouwen en het was ook mijn mooiste verjaardag cadeau ooit. Alleen had ik een probleem, en dat waren mij ouders. Mijn ouders konden hem en ze moeder niet luchten. Waarom omdat me broer met hem bevriend was en veel wist te vertellen over hem bij ons thuis. En dan was het ook nog eens ze moeder, ja ze moeder het tegenovergestelde van mijn yemma. Yemma djali is een vrouw die elke dag bijna koran op doet thuis, zijn moeder hield van doudi stati enz. Mijn moeder droeg een hoofddoek en lange kleding, terwijl zijn moeder erg modieus was. Mijn moeder hield zich bezig met haar kinderen en man en zorgde voor ze. Terwijl de moeder van Jamal zich meer met mannen bezig hield en ook zo haar brood op tafel kwam (allah stirna). Ik had een vader die voor ons werkte en die had de broek thuis aan , terwijl zijn vader met jonge meisjes bezig hield. Het was gewoon in 1 woord een familie die niet alle puntjes op de i hadden. ik wist gewoon dat ik veel problemen zou krijgen als ik zou zeggen dat ik met Jamal wou trouwen en toch waagde ik het. Ik weet nog als de dag van gisteren hoe mijn moeder reageerde toen ik aan haar vertelde dat Jamal mijn hand wou komen vragen. Souni Jamal laat me niet lachen benti. Nee wollah Yemma ik hou van Jamal en Jamal van mij en we willen met elkaar trouwen en onze souna afmaken. Als blikken konden doden dan had me moeder gedood. Noor meisjes zoeken mannen en jij komt met (hasakoum) zamel. Wat is het voor iemand lah werk lah walou alleen maar in coffe shops te vinden. Laat ze moeder met iedereen gaan wie ze maar wilt en teert op haar geld, en dan kom jij aan mij zeggen dat jij met Jamal wilt trouwen. Dit is het grap van de jaar. Msi 3lia voordat ik je laat zien wat betekend ik wil met Jamal trouwen. Laat je vader het maar niet horen en helemaal je broer Hassan niet. Yemma waarom doe je zo. omdat jullie zijn uitgehuwelijkt en niet mochten bepalen met wie jullie wouden trouwen wilt nog niet zeggen dat jij je dochter weerhoud om te trouwen van wie ze houd. Souf a noor wat weet jij van trouwen af je hebt net je luiers uit. Kijk naar je zussen die zijn met echt mannen getrouwd.Daar had ze uit eindelijk wel gelijk in, maar op dat moment wil je niks anders dan dat je wens uit komt. ik wou en moest met Jamal trouwen hoe dan ook. Me zussen zijn inderdaad getrouwd met lieve mannen en goede moslims, maar ik dacht dat ik Jamal ook kon laten veranderen. Ik was een persoon die letterlijk alles vertelde aan Jamal dus dit heb ik ook aan hem verteld. jamal vond het niet erg hij zei 'Noor het komt allemaal goed ik ben van jou en jij bent van mij'. Ik had een goede band met ze moeder ik kon haar letterlijk alles vertellen. Ze was heel anders dan mijn moeder ze begreep me en ze wou zo graag dat ik haar schoondochter zou worden. Later begreep ik waarom. Ik ging vaak met haar mee naar de stad, ze had een vriend zijn

25-09-2008, 00:32
naam was rachid het was echt een leuke man. Hij was 10 jaar jonger dan haar en hij was nooit getrouwd geweest. Hij had de contact verbroken met zijn moeder voor haar omdat zijn moeder achter hun relatie kwam heeft zij hem ten keus gesteld het was gewoon geen vrouw om u tegen te zeggen (allah stir na). Ze wou dat ik met haar zoon zou gaan trouwen, omdat ze dan eindelijk haar vrijheid met rachid zou krijgen. Dan hoefde ze niet telkens leugens te verzinnen aan haar zoon niet dat haar zoon iets bij haar zou doen, maar ze wilde gewoon af van haar zoon. Ze wou het zo graag dat ze bijna elke dag kwam met een idee die ik en jamal konden doen. Bijvoorbeeld dat ik zonder mijn ouders kon trouwen we leefden in NL zei ze altijd wat doe je moeilijk Noor. Jamal was een persoon die veel naar zijn moeder luisterde alles wat zijn moeder zei zou hij nooit met nee antwoorden. Ik stemde niet mee met haar voorstellen ik was toch ergens in me hart bang om me ouders kwijt te raken. Het was een zaterdag ergens in november me ouders waren net terug van de markt dat ons deur bel ging ik deed open. Ik was geschrokken het was Jamal en zijn moeder. Wat doen jullie hier. Is je vader thuis Noor we willen even met hem praten, ja die is er kom binnen. Het was een dag die ik niet zo snel zou vergeten. Ik heb me vader nooit zo boos gezien als die dag. me vader ging tekeer als een stier. Hij maakte Jamal uit dat hij geen man is en zijn moeder voor slet. Ik schaamde me op die moment zo erg voor me vader ik heb nooit een weer woord gegeven aan me vader tot die dag. Baba wat doe je moeilijk dus dan zijn je zoons ook geen mannen zij drinken en blowen ook en u hebt dat ook zelf in jou jongere jaren gedaan. En wat interesseert mij zijn moeder ik ga toch met hem trouwen en niet met zijn moeder u mag hoog en laag springen hij is de persoon die ik zal nemen. Mijn vader haalde zijn hand uit en gaf me een klap in me gezicht tot ik op de grond viel. Ik heb jou op de wereld gebracht en dan krijg ik dit van jou terug een grote mond zonder respect als je hem wilt dan trouw maar met hem dan ken ik jou niet en jij ons niet meer. Ik wil de beste met jou en niet omdat we je haten, maar omdat we van je houden. Jamal stond op en liep weg hij kon er niet meer tegen zijn moeders laatste woorden tegen mijn vader was kijk uit voordat je dochter als mij eindigt. Me ouders hadden 2 maanden niet met me gesproken en terecht als ik eraan terug denk, maar in die tijd wou ik gelijk en dat ze naar mij luisterden. Jamal was naar deze voorval nog twee keer bij me ouders geweest 1 keer alleen en 1 keer met ze moeder. het had allemaal niet geholpen. Met mij ging het niet meer goed ging niet meer naar school was door Jamal begonnen met roken en blowde ook met hem mee. Ik was bijna elke dag bij hun thuis. Meppel is een kleine stad iedereen kende elkaar er werd veel over mij geroddeld, maar me ouders hielden vol dat het leugens waren dat ik altijd bij hun was. Me ouders hebben nooit stappen ondernomen zo ook me broers of zussen niet. Ik had aan school een leugen verzonnen dat het slecht thuis ging en dat ik rust nodig had school geloofden mij. Zo kon ik dan bij Jamal zijn terwijl mijn studiefeest gewoon binnen kwam. Mijn studiefeest ging snel op ik deed de boodschappen bij hun thuis en betaalde de hasj voor Jamal aangezien hij niet werkte. Ik was net een dienstmeisje in die huis ze moeder vond het prachtig ik kookte en deed alle huishouding die er was. Jullie zullen wel denken had ze geen vriendinnen die had ik wel, maar vond ze niet meer belangrijk het was alleen nog Jamal en zijn moeder. Ik kreeg via ,via te horen dat me ouders een huis zochten in Den Haag ze wouden daar heen verhuizen. Ik vond het een ramp. Ik weet dat ze het deden voor mijn eigen best wil, maar ik kon ze wel vermoorden. Ik kon niet uit huis weglopen daar voor hield ik te veel van me ouders al had de moeder van Jamal het liever wel gezien. Jamal begon ook veel meer over sex te praten. In de 8 jaar dat we een relatie hadden heb ik veel uitgeprobeerd, maar de daad zelf hebben we toen nog niet gedaan. Ik wist dat Jamal vaak vreemd ging en had het vaak met mijn eigen ogen gezien, maar ik vergaf het hem altijd. Ik was bang om alleen te zijn. Tot in april 2002 het ging goed slecht met ons allebei Jamal was gewoon een lijk geworden en ik was verslaaft zowel aan hem, sigaretten en hasj. Jamal hoorde veel meer verhalen over ze moeder en haar vriend hij kon er niet meer tegen, maar hij hield zo veel van haar dat hij heel normaal tegen haar deed. Ik vond dat goed van hem uit

25-09-2008, 00:33


eindelijk blijft het ze moeder. Jamal had een kamertje gereserveerd in utrecht voor ons. Hij wou een dagje alleen met mij zijn. We waren elke dag thuis en deden niks meer leuks samen het leek hem leuk om buiten meppel te relaxen dat hadden wij wel nodig vond hij. We blowde een jointje naar jointje ik was er aan gewend geraakt dat het mij niks meer deed. Als ik die tijd opnieuw kon doen dan was ik heel anders geweest ik zou mijn hart vullen met Allah en mijn liefde voor hem uiten in plaats met haram dingen bezig houden. Jamal was heel romantisch die dag we zoenden elkaar en streelden tot hij opeens stopte en zei ik heb de oplossing om ons probleem optelossen, maar je moet het ook willen. Wat is het dan Jamal. We hebben het vaak over gehad Noor zullen we het doen. Inderdaad hij had het vaak over dat als hij mij ontmaagdde dat we dan verplicht met elkaar moesten trouwen van me ouders. Ik met mijn domme kop stemde toe. Ja natuurlijk je bent blind jong en naïef. Ik dacht alleen nog maar aan hem zolang hij maar me man word. Ik was niet bang niet voor de gevolgen niet voor me ouders en ook niet voor Allah (starfe lah). Ik kon opdat moment de hele wereld aan. Jamal gooide me op bed we zoenden en streelden elkaar hij deed zijn gulp open en voordat ik het wist waren we spier naakt. Jamal legde zijn hand op me mond en ging eerst voorzichtig naar me aura en vervolgens met al zijn kracht erin. Ik hoorde verhalen dat het heel erg pijn deed, maar het deed niet zo pijn ik bloede wel. Hij kreeg spijt het enige wat hij telkens zei was"Noor sorry " "noor sorry" ik heb jou kuisheid ontnomen. (Allah Vergeef me hier voor). Ik had een handdoek onder mij daar lag mijn bloed op. Jamal had die handdoek daar neergelegd en hij had het vervolgens ook mee genomen. Dat was een aandenking aan deze dag voor hem. Ik was niet bang lah walou integendeel ik was blij ik was zerhma nu vrouw geworden. Ik was opdat moment het gelukkigste vrouw op aarde. Als ik die tijd anders kon doen zou ik er miljoenen voor leggen. Die avond thuis bij hem aangekomen dat weet ik nog heel goed zei zijn moeder dat ik er prachtig uit zag terwijl ik geen make-up lah walou op had. Ze vond dat ik eruit zag net alsof een bruid die haar huwelijksnacht heeft gehad. Ik was zo dom zo dom nu ik eraan denk ik dat ik zerhma niet meteen wist dat ze moeder het wist. Zo antwoord geef je niet zomaar. Ik kom binnen en je zegt zo iets terwijl het ook echt is gebeurt. Alleen zonder een papiertje. Het sex partijen gingen maanden door. Ik was die zomervakantie naar Marokko gegaan voor 3 weken ik wou niet te lang blijven omdat ik dan Jamal zou missen. In die 3 weken moest het altijd van mijn kant komen dat ik hem belde hij belde nooit en als ik belde was hij zerhma altijd druk. Hij had ondertussen een baantje gevonden als koerier voor een drugdealer. Zijn moeder als ik haar belde deed ook altijd kortaf. Ik had moeten weten dat er wat was. Me broer was die jaar in nl gebleven. Hij belde mijn moeder op en zei dat hij goed nieuws had. Jamal was verloofd. Toen me moeder het nieuws tegen mij zei ben ik flauw gevallen. Ik was er kapot van toen ik hem belde om te vragen of het zo was antwoordde hij mij alleen met Noor ik weet niet wat er met mij aan de hand is ik wou het niet me moeder heeft het voor me geregeld. Hoe durfde ze was het echt alleen maar om de vrijheid wat heb ik haar aangedaan ik beschouwde haar net als me moeder beter gezegd ik behandelde haar beter dan mijn eigen moeder. Ik was helemaal door de lint heen. Ik schelde Jamal helemaal kapot en zijn moeder erbij en wat kreeg ik terug toen ik zei je hebt mijn leven

25-09-2008, 00:33
ontnomen. Noor ik heb niet een pistool tegen jou hoofd gezet en gezegd je moet je benen spreiden voor me je wou het zelf ook dus nu niet zielig gaan doen. Die woorden spoken nog steeds door me hoofd hoe durfde hij mij dit aan te doen. Maar ja het is mijn eigenschuld ik vertrouwde hem na alles wat hij mij had aan gedaan. Me ouders hadden mij gewaarschuwd maar ik wou de lusten en niet de lasten. Later in nl aangekomen is me verteld dat, dat meisje ze moeder net zo moeder had als zijn moeder me moeder zei toen nog tegen mij soort zoekt soort )soukran yemma). Ik ben hem toen niet meer tegen gekomen in november 2002 zijn we verhuist naar Den Haag. Daar ging het goed mis met me. Een grote stad nieuwe mensen en nieuwe vriendinnen. Het ging slecht met me ik haalde alles in van de 8jaar ik date erop los, maar had geen sex met ze. Dat wou ik niet. Ik ging vooral met getrouwde mannen en dealers om dat was een kick voor me. dat waren mannen met ballen. Ik rookte als een gek en kon zuipen als een dronken lap. Ik had 1 echt een goede vriendin leren kennen haar naam is Samia. Sam was anders dan andere Marokkaanse meiden ze roddelde niet en was erg zorgzaam. Met sam ging ik vaak op stap zo ook de dag dat ik in Rotterdam Zakaria leerde kennen. Zakaria was een grote kerel 2meter lang vol, een kale kop en getint met mooie bruine amandel oogjes. Het was meteen raak ik was weer verliefd. Het was een man hij was 32 en ik nog 20 jaar hij was het gewoon helemaal. samia mocht hem vanaf dag 1 niet ze vond hem ouderwets en als een player over komen. Ik was helemaal verliefd. Had ik maar naar Samia geluisterd dan was het niet zo ver gekomen!!!!!!!!!

Broeders en zusters ik ga morgen inschallah verder met mijn verhaal ik hoop dat het tot nu toe interessant is.

25-09-2008, 09:49
nieuwe fan ga gauw verder!

25-09-2008, 12:54
Jaaaa leuk gaa verder

25-09-2008, 14:04
Uuupp...
nieuw fan..

25-09-2008, 20:15
Het klikte erg goed tussen mij en Zakaria. Zakaria was zorgzaam en gaf me veel aandacht. Zakaria werkte niet, maar toch deden we veel leuke dingen. Hij betaalde echt alles voor mij ik hoefde maar naar iets te kijken en voordat ik het wist had ik het in me handen. Sam belde mij elke dag om te vragen of we wat gingen doen, maar ik had elke dag wel een smoes dat ik niet kon. Zakaria mocht haar niet en hij gaf aan dat ze jaloers op me was omdat hij haar niet had versiert maar mij (sorry sam dat ik hem geloofde). Ik sprak de eerste twee weken elke dag af met hem. Ik vergooide weer me school en kwam weer met een smoes aanzetten dat ik thuis grote problemen had. Ik kreeg het altijd voor elkaar dat ze me geloofden. Ik was inmiddels ook heel goed geworden in liegen en ik kon zo opeens huilen. Ik sprak en zag Zakaria elke dag. We spraken af in Rotterdam en we gingen samen overal heen. Ik was al twee weken met hem en we hadden niet eens met elkaar gezoend. Ik was trots op me zelf en vond onze gesprekken geweldig. Ik miste iemand die naar me luisterde en me niet zag als een sex object. Ik kon me zelf zijn bij hem het was heerlijk om bij hem te zijn ik vergat me verleden en begon na te denken aan de heden. Zakaria vroeg aan me een keer of ik ontmaagd was ik antwoordde hoe kun je zoiets aan een Marokkaanse meisje vragen je ziet me roken dus je denkt meteen ik geef me poenani (vagina) aan iedereen. Nee ik ben nog maagd net als moeder Theresa. Hij vond het niet erg of een meisje maagd of geen maagd was zolang ze maar eerlijk tegen hem was. Ik vond het prachtig. Het was een vrijdag ochtend toen Zakaria me belde en vroeg of ik zin had om samen met hem te gaan winkelen in Amsterdam. Mij kenende sla ik dat niet over. Zakaria pikte me op achter centraal van Rotterdam dat werd inmiddels ons meting point daar kwam hij mij altijd ophalen. Het regende heel erg die dag we stopten samen onderweg om even te gaan roken en een kop koffie te drinken. Toen gebeurde het na lang wachten en fantaseren kuste hij me. Het leek net een vulkaan die uitbarstte ik genoot het leek net alsof ik smolt me hele lichaam verlangde gewoon naar hem. Ik zat echt na te genieten en dat alleen maar van die ene zoen. Hij kuste precies hoe ik het wou zijn ogen dicht ze handen in me nek en rustig met zijn tong draaiende beweging maken met mijn tong. Het was in een woord perfect (god vergeef me). Ik werd gek van hem ik kon het niet meer volhouden me hele lichaam verlangde gewoon naar hem. Ik wou gewoon met Zakaria sex bedrijven ik stond lang droog en ik verlangde gewoon naar hem (Allah vergeef het me). Me ogen waren zo klein en het leek net als of ik voor het eerst high was. Zo bleef ik tot we in Amsterdam aan kwamen. Het weer wou maar niet veranderen en het leek erop net als of het alleen maar erger werd. Zakaria bood aan om naar een hotel te gaan. Ik schok toen hij me dat vroeg, maar hij corrigeerde zich snel dat je niet alleen in een hotel kunt slapen maar ook wat kon eten en drinken. We waren vervolgens naar de Ibis hotel gegaan op centraal. In de auto vroeg Zakaria me nog of ik het erg zou vinden als hij een kamer huurde. Ik met me domme kop antwoordde dat hij me mocht verrassen en dat we best naar een kamer konden gaan zolang er maar niks gebeurt. Ja, dat dacht ik ja nee dus. We kwamen aan in de kamer en het leek net alsof we dieren waren. We maakten elkaar gek ik was op zo korte tijd helemaal gek geworden op deze man en ik verlangde zo erg naar hem terwijl ik lang had volgehouden om me benen voor wie dan ook bij elkaar te houden. Voordat ik het wist was hij in me gegaan. Het leek net alsof hij ook al lang geen sex had gehad we hebben in 4 uurtjes tijd de hele tijd gesekst en gepraat. Hij had gezegd dat hij wist dat ik geen maagd was, omdat ik dat uit straalde volgens hem. Hij vond me geweldig en beloofde mij om voor me te zorgen. Noor wees niet bang ik laat jou niet gaan. Vanaf de dag was ik elke dag bij hem te bekennen. Ik kwam er om 09.00 uur en ging weg om 17.00 uur. Het was een gezellige huisje die zijn ex had ingericht alles was strak in de kleuren mokka bruin met bage. Zakaria bracht me niet meer naar huis en we gingen niet meer naar buiten het was alleen nog bij Zakaria thuis. Niet op de bank of op een stoel, maar liggend in bed. In het begin was het leuk het sex was goed, maar naar een tijdje verveelde me het Zakaria kon niet meer zonder elke dag wou hij het doen(Allah, ya Allah vergeef het me ya Allah). De leuke zakaria veranderde in een dictator letterlijk en figuurlijk. Ik was echt super

25-09-2008, 20:16
verliefd op hem. Als ik er nu aan denk dan weet ik waarom ik zo wanhopig op hem was ik hoopte dat hij mij zou nemen om af te zijn van mijn probleem. Zakaria was erg veranderd ik mocht letterlijk niks meer. Met Sam was de hele contact verbroken dat vond hij beter. Ik mocht niet meer terug naar school en laat hem niet achter komen dat ik niet thuis was dan waren de poppen aan het dansen. Ik weet niet waarom ik het allemaal heb gepikt. Hij begon me te slaan als ik geen seks meer met hem wou en het moest hoe dan ook gebeuren. Ik snap ook niet waarom ik dan nog elke dag bij hem terug kwam hij was goed in om mij te manipuleren ik stelde niks voor wie zou mij willen ik was een xxxx welke Marokkaanse of moslim man zou mij accepteren. Ik geloofde hem ik had ook niemand die het wist alleen Jamal ik en hij. Ik kon niemand in vertrouwen nemen ik was bang, maar voor wat, dat weet ik niet. Zakaria beloofde gouden bergen. Hij wou me en wat er ook maar gebeurt ik zal bij jou blijven en met je trouwen wees niet bang voor mij maar voor andere mannen. Ik geloofde hem op zijn woord, maar ik denk als ik iemand anders had vertrouwd dan was me leven niet zo geëindigd als nu.

Broeders en zusters ik ga straks verder met mijn verhaal hoop dat ik meer fans erbij krijg het word nog erger en dat wil ik graag met jullie delen.

25-09-2008, 20:49
ga gauw verder...:bousa:

26-09-2008, 00:30


Ik dacht het veranderd wel zo zijn ze eenmaal hij wil me nu alleen voor zich zelf hebben nou het werd alleen maar erger. Wat ik nooit zou vergeten wat die ene dag dat ik naar een lange tijd met Zakaria weer wat gingen doen. We gingen samen met elkaar wokken. Ik moest nodig naar de toilet ik ben een persoon die altijd mijn tas mee neemt op even me make up bij te werken Zakaria vroeg me waarom ik me tas mee nam naar de toilet. Ik negeerde zijn vraag en was gewoon gegaan. In de toilet aangekomen ging me telefoon het was me broer. Me broer had problemen met zijn vrouw en ging om mijn raad vragen net als of mijn leven op een rijtje had. Hij vertelde mij dat ze weer ruzie hadden bla bla. Ik was de tijd helemaal vergeten ik hoorde de deur open gaan, maar ik zou denken dat hij het was. Ik zei net opdat moment tegen mijn broer ‘ach hou het nog even vol het komt wel goed dat weet ik zeker maak je niet druk en als zij niet meer van je houd ik hou wel van jou ‘ en hing op. Voordat ik me deur open had kreeg ik al een dreun voor me bek. We moesten meteen weg in de auto heeft zakaria mij een blauw oog geslagen. Ik was een s l et ik kon praten als brugman en uitleggen dat het me broer was, maar hij geloofde me niet. Hij reed over de snelweg en stopte ergens op de snelweg waar je alleen bos zag. Zakaria sleurde mij de auto uit en gooide me tegen de motorkap hij was woest ik ging vreemd en hoe durfde ik dat te doen. Ik zag zakaria zijn riem uit doen ik dacht ik word vermoord, maar nee hij pakte me armen deed het achter me rug me zijn arme hand deed hij mij rok op hoog en mijn panty naar beneden. Ik wist niet wat mij over kwam zakaria had me van achteren verkracht dat was mijn verdiende loon zo moest ik gestraft worden. De pijn zal ik nooit vergeten die pijn van die dag heb ik nog nooit gevoeld in me leven. Ik bloede hevig nog erger dan de dag toen ik ontmaagd werd. Het was afschuwelijk het leek wel een eeuwigheid voordat hij klaar kwam. Toen hij eindelijk klaar kwam ging hij met zijn hand over me mond en zei nu vergeef ik het jou. Ik kon niet zitten ik kon de eerste 3 weken niet meer naar de toilet en kreeg aambeien. Het deed erg pijn, maar ik vergaf het hem. Hij kwam naar 2 weken erachter dat ik niet had gelogen omdat me broer me een sms had geschreven met he kleine zusje van me bedankt nog voor je luisterde oor ik hou ook van jou en kom dit weekend samen met me vrouw bij jullie eten. Hij was gerust gesteld, maar kreeg geen sorry te horen. In plaats van dat kreeg ik een ketting van goud met zijn naam erop. Ik mocht hem nooit afdoen want iedereen moest zien dat ik van iemand hield die Zakaria heet. Daarna kreeg ik een ring een trouw ring want dan zouden mannen denken dat ik getrouwd was. Het werd alleen maar erger ik werd een obsessie voor hem. Wanneer ik ziek was en niet bij hem kwam dan ging hij voor mijn deur met de auto staan en vroeg mij of ik dan door de raam wou kijken want dan kon hij zien dat ik thuis was. Mijn telefoon werd elke dag grondig gecontroleerd en als er een nieuwe nummer aanwezig was dan belde hij erna om te kijken wie het was. Het werd agressiever met de dag. Ik was niet meer gelukkig, maar ik kon niet afstand van hem nemen. Ik wou bij hem zijn en ik huilde veel echt veel ik miste mijn gelukkige tijden. Tijden dat niemand nog wist dat ik ontmaagd was. Me vagina was niet meer genoeg voor hem elke keer probeerde hij het weer van achteren. Maar dat lukte gewoon niet meer me anus was echt beschadigd dat ik zelfs laxeermiddel kreeg van de dokter omdat mijn ontlasting heel erg pijn deed. Thuis was ik me zelf niet meer ik sliep slecht en had elke dag ruzie met iemand. Ik haatte onze huis ik lucht onze huis ook niet meer. Ik kon het niet meer volhouden ik werd zwaar depressief. Ik werd elke dag wakker met een gevoel ik moet overleven weer een dag. Waarom ga ik niet dood wat voor leven heb ik nog. Allah straft me nu toch iedereen haat mij ik ben een slecht persoon. Dag in dag uit worstelde ik met mezelf. Ik kon het niet meer aan wat had ik dit verdiend. Ik was al 21jaar en had niks bereikt me school vergooide ik had geen baan en zag me toekomst somber in. Wie zou nu nog met mij willen trouwen ik was bang om bij zakaria weg te gaan hij driegde mij vaak dat hij mij en me ouders zou vermoorden als ik bij hem weg ging. Noor ik heb jou bloed gedronken en jij bent mijn adem onthoud goed wat er kan gebeuren als je me verlaat of als ik iets over jou hoor. Op een morgen werd ik wakker en ik kon er niet meer tegen. Ik wou niet meer, ik had geen zin meer in dit leven. Ik liep naar

26-09-2008, 00:35
beneden en ging in me moeders medicijnen kast kijken wat er allemaal lag. Ik pakte alles wat ik kon pakken. Uiteindelijk had ik 50 stuks medicijnen in me hand ik liep naar boven pakte eerst een foto van me ouders en toen een glas water. Ik liep naar me kamer en begon tegen de foto te praten. Mama papa vergeef me ik kan het niet meer. Ik hoop dat jullie niet al te verdriet zullen hebben over mij. Ik denk dat dit het beste is zowel voor mij als voor jullie. Het spijt me ik pakte de medicijnen en dronk ze per 4. Ik huilde en huilde en wou schreeuwen om hulp maar wou het niet. Me ouders waren niet thuis die waren naar de markt toe. Naar een uur voelde ik het effect ik begon te trillen en zag alles draaien ik kreeg het echt heel koud ik dacht dat ik in een koelcel lang. Het was een raar gevoel. Ik wilde schreeuwen om hulp, maar me lichaam werkte niet mee me armen kon ik niet meer bewegen en me benen ook niet meer en toen werd het helemaal zwart voor me ogen. Dat was het laatste wat ik me kon herinneren. Ik 2 dagen later wakker in een ziekenhuis bed. Ik zag me hele familie huilen aan me ziekenhuis bed. Er was een imam aanwezig die koran verzen las. Het zag er allemaal heel emotioneel uit mijn vader en me moeder schreeuwden eruit dat ik wakker was geworden en me moeder kuste mij bijna dood. Ik kon niet praten en niks bewegen ik dacht ik ben invalide geworden. Maar alhamduliallah was dat niet zo. Mijn lichaam zat nog vol met die chemische stoffen. Ik lag twee dagen in coma (bewusteloos) ik had zo veel ingenomen dat het leeg gepompt van me maag bijna te laat was. Me moeder had me gevonden. In me kamer ze zag dat er allemaal schuim uit me mond kwam en niet reageerde op haar. Ze is toen naar de buren gegaan en die hebben uiteindelijk een ambulance voor me gebeld. Ik was bijna dood geweest. Nu ik erna terug denk was ik Allah dankbaar dat hij me nog een kans gaf anders had ik geen dounia awla agira. Ik moest nog in de ziekenhuis blijven tot ik weer kon staan en reageren op de arts dat heeft in totaal 6 dagen geduurd. Zakaria was in die zes dagen bijna elke ochtend bij mij. Hij was sam gaan zoeken hij herinnerde de plek waar hij haar had afgezet en is daar na gaan vragen om haar. Zij heeft hem uiteindelijk gezegd wat er was gebeurt. Me ouders waren super lief voor me. Ik vertelde de ziekenhuis dat ik zelfmoord wilde plegen omdat me vriend zogenaamd met mij uit wou maken. Dit heb ik verteld omdat ik bang was dat me ouders problemen kregen. Je weet hoe Nederlanders zijn.
Naar 2jaar samen met Zakaria te zijn kwam het eindelijk zo ver zakaria vroeg me ten huwlijk.
Als ik toen wist wat hij mij en mijn familie zou aanrichten zou ik nooit met hem trouwen.

broeders en zusters ik laat jullie nog even in de spanning ga morgen inschallah verder tot kijk.

27-09-2008, 13:10
up up tot straks dan ga ik zeker verder inschallah

Pagina's : [1] 2 3 4 5