Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse Vrouwen Boven 25 Komen Moeilijker Aan Man Uit Nederland???!!??



Pagina's : [1] 2 3 4 5

24-09-2008, 18:46
Vandaag Had Ik Op Mijn Werk Discussie Met Marokkaanse Collega.....

Ze Vertelde Me Dat Vrouwen Die Nog Niet Getrouwd Zijn Na Hun

25ste Vaak Niet Aan Man Kunnen Komen Hier Uit Nederland, Omdat Die

Vaak Al Iemand Hebben Of Omdat Ze De Dames Te Oud Vinden?

Ik Vond Het Een Beetje Overdreven, Maar Ze Zei Dat Het Echt Zo Is.....

Heeft Ze Gelijk???

24-09-2008, 18:52


Ze staan nog in de rij.. dus merk er niets van .

24-09-2008, 18:53

Citaat door Kissez:
Ze staan nog in de rij.. dus merk er niets van .



hmmm ik dacht al dat ik gelijk had
hopelijk geven meer mensen mij gelijk haha dan print ik dit allemaal uit en breng het morgen naar haar bureau haha

24-09-2008, 18:57
nou dames??

24-09-2008, 19:02



Citaat door mokerrr:
Vandaag Had Ik Op Mijn Werk Discussie Met Marokkaanse Collega.....

Ze Vertelde Me Dat Vrouwen Die Nog Niet Getrouwd Zijn Na Hun

25ste Vaak Niet Aan Man Kunnen Komen Hier Uit Nederland, Omdat Die

Vaak Al Iemand Hebben Of Omdat Ze De Dames Te Oud Vinden?

Ik Vond Het Een Beetje Overdreven, Maar Ze Zei Dat Het Echt Zo Is.....

Heeft Ze Gelijk???



sommige mannen vinden dat oud JA, een vrouw van 25, 26 enz.. om nog mee te trouwen.
Ik vind het persoonlijk een mooie leeftijd om te trouwen,maar mannen denken daar anders over die willen een meid van begin 20

24-09-2008, 19:03

Citaat door Hibaaa:
sommige mannen vinden dat oud JA, een vrouw van 25, 26 enz.. om nog mee te trouwen.
Ik vind het persoonlijk een mooie leeftijd om te trouwen,maar mannen denken daar anders over die willen een meid van begin 20



ja klopt, en die denken dat vrouwen boven 25 ook niet goed zijn omdat ze anders al wel getrouwd zouden zijn.......

24-09-2008, 19:13

Citaat door mokerrr:
ja klopt, en die denken dat vrouwen boven 25 ook niet goed zijn omdat ze anders al wel getrouwd zouden zijn.......



marokkaanse mannen vinden een vrouw gewoon te oud boven de 25 jaar, het is stom maar zo is het wel. En een jongeman van 27 die wil ook liever een meid van 22 ofzo dan een meid van 27.

En tuurlijk is het niet moeilijk voor een meid van boven de 25 jaar te trouwen maar dan krijg je wel oudere mannen over de vloer of zelfs gescheiden

24-09-2008, 19:14

Citaat door Hibaaa:
marokkaanse mannen vinden een vrouw gewoon te oud boven de 25 jaar, het is stom maar zo is het wel. En een jongeman van 27 die wil ook liever een meid van 22 ofzo dan een meid van 27.

En tuurlijk is het niet moeilijk voor een meid van boven de 25 jaar te trouwen maar dan krijg je wel oudere mannen over de vloer of zelfs gescheiden


En wat is daar mis mee?

24-09-2008, 19:16

Citaat door Kissez:
En wat is daar mis mee?



zeg ik dat daar iets mis mee is

24-09-2008, 19:17
Onzin 25 is een mooie leeftijd!!!
Ik ben 20 en moet er niet aan denken om nu al te trouwen!

24-09-2008, 19:19
Het is wel moeilijker, maar dat komt door bekrompen gedachtes van een aantal heren. Als ik zeg dat ik 25 ben is hun eerstvolgende vraag: 'ben je al getrouwd geweest?' Vervolgens denken ze dat je alleen carriere wilt maken en zien ze je niet als moeder van hun kinderen etc. etc. Met zulke gasten wil ik niet eens verder praten....

Daarnaast geloof ik er heilig in dat er nog genoeg heren zijn die het prima kunnen vinden met meiden van 25 en daarboven. Voor ieder potje een dekseltje toch?!

24-09-2008, 19:23

Citaat door Ainzohrapowerrr:
Onzin 25 is een mooie leeftijd!!!
Ik ben 20 en moet er niet aan denken om nu al te trouwen!



ik vind 25 ook een hele mooie leeftijd om te trouwen,maar sommige mannen denken daar helaas anders over

24-09-2008, 19:24



Citaat door Moeskiela:
Het is wel moeilijker, maar dat komt door bekrompen gedachtes van een aantal heren. Als ik zeg dat ik 25 ben is hun eerstvolgende vraag: 'ben je al getrouwd geweest?' Vervolgens denken ze dat je alleen carriere wilt maken en zien ze je niet als moeder van hun kinderen etc. etc. Met zulke gasten wil ik niet eens verder praten....

Daarnaast geloof ik er heilig in dat er nog genoeg heren zijn die het prima kunnen vinden met meiden van 25 en daarboven. Voor ieder potje een dekseltje toch?!




24-09-2008, 19:24

Citaat door Moeskiela:
Het is wel moeilijker, maar dat komt door bekrompen gedachtes van een aantal heren. Als ik zeg dat ik 25 ben is hun eerstvolgende vraag: 'ben je al getrouwd geweest?' Vervolgens denken ze dat je alleen carriere wilt maken en zien ze je niet als moeder van hun kinderen etc. etc. Met zulke gasten wil ik niet eens verder praten....

Daarnaast geloof ik er heilig in dat er nog genoeg heren zijn die het prima kunnen vinden met meiden van 25 en daarboven. Voor ieder potje een dekseltje toch?!




24-09-2008, 20:07
Voor een vrouw vind ik dat niet kunnen.

Je bent 25 & als je daaaaaaan paaaaas gaat trouwen hoelang ga je dan nog wachten om aan kinderen te beginnen ; da heeft ook tyd nodig hoor & je word er met de tyd heus niet vruchtbaarder van.

& wat als het toch niet klikt & dan zit je daar met een kinderwens want op die leeftyd verlangen velen toch wel al naar een kindje.

Persoonlyk vind ik 22+ ok voor een vrouw ; dan als je trouwt kun je mekaar beter leren kennen & op het gemakske aan de toekomst beginnen denken.

Pagina's : [1] 2 3 4 5