Bekijk volle/desktop versie : PES2009 wat een gruwlijke fout is dit KONAMI MOET ZICH SCHAMEN!!



Pagina's : [1] 2

24-09-2008, 18:43
Nee dit is niet normaal. We d8en even leuk dat ze eindelijk de spelers animatie hebben aangepakt zodat ze niet het zelfde gaan bewegen. DUS NIET!!!!! kijk even de volgende artikel vandaag naar buiten gekomen:

http://www.winningelevenblog.com/news/spot-the-difference/

Kijk die 2 foto's die vandaag door konami zijn vrijgegeven alleen niet zo exact onder elkaar. Ze hadden zo een vijf nieuwe foto's vrijgegeven en de 2 die je daar ziet lijken precies het zelfde je kan geen verschillen zien. Toch zijn het 2 verschillende wedstrijd 2 verschillende teams in verschillende stadions. Kijk hoe de speler staan exact het zelfde. Dit is om te schamen want nu weet elke PES fan dat konami elke speler de zelfde animatie heeft gegeven.

In de tekst beschrijven ze konami op deze manier:

You can even spot the same animation of the player behind the striker of the ball running backwards! Whichever way you look at it, it’s laziness from Konami and a little patronizing of them to assume that avid PES fans wouldn’t notice anything simply by placing one picture at the top and one at the bottom in their press release hoping the fans wouldn’t spot it! Are these even real in game pictures? Did they think we wouldn’t notice? Do Konami still think banners like “Who ate all the pies” and “Celery!” are still funny? So many questions have arised after these sets of pictures.

Dit vind ik wel schande!! Ze hadden gezegd dat de animaties verbeterd zouden worden DUS NIET!!!

24-09-2008, 18:51


Waarom zo kieskeurig.. ze3ma jij let op hoe elke individuele speler staat?

24-09-2008, 18:57

Citaat door 4MOTION:
Waarom zo kieskeurig.. ze3ma jij let op hoe elke individuele speler staat?


volgens mij ben ik dat niet alleen. Kijk die site hun hebben het naar buiten gebracht en een echte voetbalgame moet dit soort dingen niet meer hebben. En ik let zeker op veel dingen binnen het veld als ik ga spelen. Wil niet elke speler exact hetzelfde zien lopen. Ja messi zal je bijv sneller zien rennen maar bewegingen zijn zelfde. Maar ik ben niet de enige die kieskeurig is blijkbaar een van de grootste pes sites ook

24-09-2008, 19:11
Schandalig,

Forza FiFA!

24-09-2008, 19:12


Heb je het gehoord?

Ze zoeken garnalenpellers, type niet lullen maar pellen!!

24-09-2008, 19:18
Ewaa ja daarom zeg ik doe mij maar Fifaaa

24-09-2008, 19:21
http://www.gametrailers.com/player/40333.html

24-09-2008, 21:16
Wat een overdreven reactie ey kijk deze links dan eve van fifa,
het is gewoon 1 screenshot en daarna gewoon veranderd lijkt mij.
EA en konami doen het gewoon dus zo dramatisch is het ook alweer niet

ik wou nog een topic maken van EA ZOU ZICH MOETEN SCHAMEN, maar d8 laat maar zitten

- http://www.videogameszone.de/?menu=browser&mode=article&article_id=658386&entit y_id=216517,216518&image_id=887289

- http://www.videogameszone.de/?menu=browser&mode=article&article_id=658386&entit y_id=216517,216518&image_id=887307

24-09-2008, 21:39
Ooit gehoord van rendering software sukkel dat heeft elk bedrijf kijk maar bij die reactie van Ymoro haha ook FIFA09 dus miskine wat een kneus ben je ook !

24-09-2008, 21:58

Citaat door Falastine:
Ooit gehoord van rendering software sukkel dat heeft elk bedrijf kijk maar bij die reactie van Ymoro haha ook FIFA09 dus miskine wat een kneus ben je ook !


Mij hoef je die termen niet uit te leggen. Ik doe hbo opleiding 2e jaar Technische informatica en heb ook al 4 jarige mbo opleiding ICT beheer achter de rug.
Rendering software heeft ff niks te maken met de 2 plaatjes ja okey het zit erin maar het gaat even om de spelers animatie. Rendering sofware heeft te maken met de grafische gedeelte daar heb ik het niet over. Je ziet in 2 verschillende wedstrijden precies dezelfde animaties terug met dezelfde bewegingen. Dat mag niet meer kunnen met de Next Gen consoles. Konami zou wat aan de animatie doen dat je niet meer spelers precies op dezelfde manier ziet rennen. Niet gedaan en zowiezo niet mijn reactie want winningelevenblog.com heeft dit geplaatst. En dat fifa dit ook nog heeft is ook een schande. Want dit moet een x veranderen.

24-09-2008, 22:35

Citaat door Barca4Ever10:
Mij hoef je die termen niet uit te leggen. Ik doe hbo opleiding 2e jaar Technische informatica en heb ook al 4 jarige mbo opleiding ICT beheer achter de rug.
Rendering software heeft ff niks te maken met de 2 plaatjes ja okey het zit erin maar het gaat even om de spelers animatie. Rendering sofware heeft te maken met de grafische gedeelte daar heb ik het niet over. Je ziet in 2 verschillende wedstrijden precies dezelfde animaties terug met dezelfde bewegingen. Dat mag niet meer kunnen met de Next Gen consoles. Konami zou wat aan de animatie doen dat je niet meer spelers precies op dezelfde manier ziet rennen. Niet gedaan en zowiezo niet mijn reactie want winningelevenblog.com heeft dit geplaatst. En dat fifa dit ook nog heeft is ook een schande. Want dit moet een x veranderen.



Luister mongool met je nog dommere opleidingen die je doet.

Dat is geen 2 wedstrijden kneus dat is letterlijk 1 fucking animatie zoals elk spel dat heeft en dat je dan aankleed als het ware voor promotie doeleinde dus als konami of fifa screenshots naar buiten brengt dan geven ze voor engelse websites het plaatje af met een tenue voor liverpool en arsenal ofzo en als ze het naar Italiaanse websites of bladen sturen dan doen ze hetzelfde gebruiken maar dan andere shirts op de animatie en leer mij niks over pc's en dergelijke want kansloze mbo's ict niveau's zijn om te lachen.

24-09-2008, 23:03

Citaat door Falastine:
Luister mongool met je nog dommere opleidingen die je doet.

Dat is geen 2 wedstrijden kneus dat is letterlijk 1 fucking animatie zoals elk spel dat heeft en dat je dan aankleed als het ware voor promotie doeleinde dus als konami of fifa screenshots naar buiten brengt dan geven ze voor engelse websites het plaatje af met een tenue voor liverpool en arsenal ofzo en als ze het naar Italiaanse websites of bladen sturen dan doen ze hetzelfde gebruiken maar dan andere shirts op de animatie en leer mij niks over pc's en dergelijke want kansloze mbo's ict niveau's zijn om te lachen.


mensen voelen zich hoog

24-09-2008, 23:11



Citaat door Falastine:
Luister mongool met je nog dommere opleidingen die je doet.

Dat is geen 2 wedstrijden kneus dat is letterlijk 1 fucking animatie zoals elk spel dat heeft en dat je dan aankleed als het ware voor promotie doeleinde dus als konami of fifa screenshots naar buiten brengt dan geven ze voor engelse websites het plaatje af met een tenue voor liverpool en arsenal ofzo en als ze het naar Italiaanse websites of bladen sturen dan doen ze hetzelfde gebruiken maar dan andere shirts op de animatie en leer mij niks over pc's en dergelijke want kansloze mbo's ict niveau's zijn om te lachen.

Keep goin' till you hit the spot, hit the spot owhhh,

24-09-2008, 23:30
fout of geen fout hij blijft altijd beter dan FIFAA.. fifa is voor kinderen tot 12 jr.

24-09-2008, 23:32

Citaat door Mocro_Styl0:
mensen voelen zich hoog



Of jij staat te laag

Pagina's : [1] 2