Bekijk volle/desktop versie : Boek: Sultana's droom nu voor 4 euro bij de kruidvat.



Pagina's : [1] 2

24-09-2008, 16:41
Salam alaikoem

Bij de kruivat hadden ze vandaag een leuke actie. Het boek Sultana's droom koste maar 4 euro en nog meer leuke boeken. Dacht laat het even weten voor de lezers onder ons

24-09-2008, 16:41


Toppie! Ga vrijdag meteen kijken!

24-09-2008, 16:43
is het waard om te kopen? waar gaat ie over? anders ga ik hem ook halen.

24-09-2008, 16:44

Citaat door Atlas_Gebergte:
is het waard om te kopen? waar gaat ie over? anders ga ik hem ook halen.



Zeker! Google het boek op en je ziet waar het over gaat. Er bestaat een reeks van Sultana.

Ik heb heel veel leuke boeken weten te scoren, die normaal gesproken 25 euro zijn.

24-09-2008, 16:45


Ik heb laatst het boek "de dochter van sultana gekocht" die is ook super. Daar staat ook in hoe ze word ontmaskerd in het koninklijk huis dat zij de auteur is van het boek.

24-09-2008, 16:48
selam alaikom lady's

Ik heb de 3 delen in 1 boek en ben verslaafd aan dat verhaal, het is echt een goed boek, het is autobiografie van een saudische prinses, ze heeft 1 zoon en 2 dochters, 1 van die dochter valt op vrouwen en de andere is volgens haar moeder sultana dus extreem islamitisch..jullie moeten echt dat boek lezen, sultana wordt in 1 van die delen betrapt door haar dochter diie praktiseert, ze betrapt haar moeder in de badkamer met een glas wiskey....

ik zal nu wel even stoppen met verklappen van het verhaal

24-09-2008, 16:49

Citaat door houda99:
Ik heb laatst het boek "de dochter van sultana gekocht" die is ook super. Daar staat ook in hoe ze word ontmaskerd in het koninklijk huis dat zij de auteur is van het boek.


Ik wist echt niet dat het er zo erg aan toeging in die koninklijke huizen van saudie arabie.

24-09-2008, 16:50

Citaat door Hijaabinnoe:
Zeker! Google het boek op en je ziet waar het over gaat. Er bestaat een reeks van Sultana.

Ik heb heel veel leuke boeken weten te scoren, die normaal gesproken 25 euro zijn.




Sokran meid, ga direct googlen

24-09-2008, 16:52

Citaat door Atlas_Gebergte:
Sokran meid, ga direct googlen


Graag gedaan

24-09-2008, 20:33

Citaat door Hijaabinnoe:
Ik wist echt niet dat het er zo erg aan toeging in die koninklijke huizen van saudie arabie.



Echt heel erg, en vooral hoe ze met vrouwen om gaan en dat ze met geld alle ellende kunnen afkopen. Mannen worden daar gewoon niet gestraft als ze hun vrouwen/dochters vermoorden of gruwelijk mishandelen.

24-09-2008, 20:40
Heel erg bedankt voor het mededelen. Welk deel was dit? en zijn er meerdere delen van Sultana daar?

24-09-2008, 20:46

Citaat door Mevr-Maroc:
Wasalaam beste broeders en zusters,

Ik wil jullie inchaallah medelen dat er een machaallah islamitische forum is http://www.ansaar.nl je vindt er echt alles over de islam in de forum. Neem gauw een kijkje op Ansaar.NL en registreer jezelf en vergoot je imaam. Inchaallah kom je gauw op ansaar.nl



Heb me geregistreerd bij het islam.zusje van m.nl

24-09-2008, 21:16


salaam,

Ik heb die eerste deel gelezen "Sultana"

Ik ga morgen gelijk kijken insha Allah
Dankjewel!!!


waleicom salaam

24-09-2008, 21:27

Citaat door houda99:
Echt heel erg, en vooral hoe ze met vrouwen om gaan en dat ze met geld alle ellende kunnen afkopen. Mannen worden daar gewoon niet gestraft als ze hun vrouwen/dochters vermoorden of gruwelijk mishandelen.


Saudie Arabie vind ik echt een mannewereld.

24-09-2008, 21:28

Citaat door Zarah14:
Heel erg bedankt voor het mededelen. Welk deel was dit? en zijn er meerdere delen van Sultana daar?


Nee er zijn helaas niet merdere delen te koop, maar het ging om: sultana's droom.

Pagina's : [1] 2