Bekijk volle/desktop versie : Blunders bij je ouders thuis.......................



Pagina's : [1] 2

24-09-2008, 16:15
Vast wel genoeg

24-09-2008, 16:26


hahaha zeker wel
Toen ik wat jonger was, was ik echt ANTI-bezoek

Mijn moeder had wat vriendinnen en familieleden uitgenodigd. Mohim zitkamer zat vol.
Mijn zusjes en ik wouden tegelijkertijd gaan groeten en hadden een discussie over wie als eerst naar binnen zou gaan. Wij elke keer, oke ga jij ga jij, dus we sluiten telkens achteraan in de rij aan. We waren met zijn vijfen. mijn 2 zusjes en 2 nichtjes en ik. dus ik stond vooraan in de rij, zegt mijn zusje opeens jij bent ouder dus jij gaat als eerst en geeft me een duw. Ik kwam de huiskamer binnenvliegen en iedereen keek me aan wat heeft zij nou. Kreeg tijdens het groeten de slappe lach met mijn zusjes en nichtjes. Mijn moeder zond me een blik van kan je wel doden hahaha

24-09-2008, 16:33
ik was een keer samen met mijn ouders en zusjes naar honeymoons quiz te kijken. Ik was wel heel jong hoor. Toen viel er iemand in de soep en ik moest zo hard lachen dat ik een scheetje liet hahaha.

Zegt mijn vader hawer swayt hahahaha.

24-09-2008, 16:34

Citaat door bazatoen:
hahaha zeker wel
Toen ik wat jonger was, was ik echt ANTI-bezoek

Mijn moeder had wat vriendinnen en familieleden uitgenodigd. Mohim zitkamer zat vol.
Mijn zusjes en ik wouden tegelijkertijd gaan groeten en hadden een discussie over wie als eerst naar binnen zou gaan. Wij elke keer, oke ga jij ga jij, dus we sluiten telkens achteraan in de rij aan. We waren met zijn vijfen. mijn 2 zusjes en 2 nichtjes en ik. dus ik stond vooraan in de rij, zegt mijn zusje opeens jij bent ouder dus jij gaat als eerst en geeft me een duw. Ik kwam de huiskamer binnenvliegen en iedereen keek me aan wat heeft zij nou. Kreeg tijdens het groeten de slappe lach met mijn zusjes en nichtjes. Mijn moeder zond me een blik van kan je wel doden hahaha


hahah
Zulke een discussies voer ik nu nog steeds met mijn zus
Who is going first Zoiets discussie kan bij ons uren duren

Anywho mijn big blunders heb ik niet echt, maar van die inie minie blunders wel
Waar ik liever niet aan denk xahumx

24-09-2008, 16:35


kom op wil meer blunders zien

24-09-2008, 16:36

Citaat door Madam_Souhaila:
hahah
Zo een discussie voer ik nu nog steeds met mijn zus
Who is going first :d Zoiets discussie kan bij ons uren duren

Anywho mijn big blunders heb ik niet echt, maar van die inie minie blunders wel
Waar ik liever niet aan denk xahumx



hahaha nu ik ouder ben heb ik de perfecte oplossing. Als er wordt aangebeld rennen naar de deur en iedereen daar groeten, hoef je dat niet meer te doen terwijl al die ogen in je rug prikken. Daarna verdwijn ik naar mijn kamer op lekker tv te kijken. hahaha

24-09-2008, 16:37

Citaat door bazatoen:
hahaha nu ik ouder ben heb ik de perfecte oplossing. Als er wordt aangebeld rennen naar de deur en iedereen daar groeten, hoef je dat niet meer te doen terwijl al die ogen in je rug prikken. Daarna verdwijn ik naar mijn kamer op lekker tv te kijken. hahaha


hahahah die is goed!! die gaan we gebruiken

24-09-2008, 16:38

Citaat door bazatoen:
hahaha nu ik ouder ben heb ik de perfecte oplossing. Als er wordt aangebeld rennen naar de deur en iedereen daar groeten, hoef je dat niet meer te doen terwijl al die ogen in je rug prikken. Daarna verdwijn ik naar mijn kamer op lekker tv te kijken. hahaha



ow mijn god, ben jij niet toevallig mijn zusje!!!!

24-09-2008, 16:39

Citaat door xxIntessarxx:
ow mijn god, ben jij niet toevallig mijn zusje!!!!



hahahah

Blijkbaar is dat iets echt marokkaans hahaha

Ik wil vriendinnen met je zusje worden

24-09-2008, 16:45

Citaat door bazatoen:
hahahah

Blijkbaar is dat iets echt marokkaans hahaha

Ik wil vriendinnen met je zusje worden



echt jullie zijn hetzelfde, wij hebben die discussies ook zoooooooooooooooovaak gehad, totdat zij met een geweldig idee kwam om meteen naar de deur te rennen hahaha...kwam ze terug met een big smile van ik heb ze al gegroet nu jullie nog!!...

24-09-2008, 16:47

Citaat door bazatoen:
hahaha zeker wel
Toen ik wat jonger was, was ik echt ANTI-bezoek

Mijn moeder had wat vriendinnen en familieleden uitgenodigd. Mohim zitkamer zat vol.
Mijn zusjes en ik wouden tegelijkertijd gaan groeten en hadden een discussie over wie als eerst naar binnen zou gaan. Wij elke keer, oke ga jij ga jij, dus we sluiten telkens achteraan in de rij aan. We waren met zijn vijfen. mijn 2 zusjes en 2 nichtjes en ik. dus ik stond vooraan in de rij, zegt mijn zusje opeens jij bent ouder dus jij gaat als eerst en geeft me een duw. Ik kwam de huiskamer binnenvliegen en iedereen keek me aan wat heeft zij nou. Kreeg tijdens het groeten de slappe lach met mijn zusjes en nichtjes. Mijn moeder zond me een blik van kan je wel doden hahaha



Citaat door bazatoen:
hahaha nu ik ouder ben heb ik de perfecte oplossing. Als er wordt aangebeld rennen naar de deur en iedereen daar groeten, hoef je dat niet meer te doen terwijl al die ogen in je rug prikken. Daarna verdwijn ik naar mijn kamer op lekker tv te kijken. hahaha
Hoe herkenbaar

24-09-2008, 16:51
Scheten zijn normaal dus aub andere blunders

24-09-2008, 16:53


We zaten een x gezamelijk aan tafel te eten en iedereen zat daar maar te smakken en er lag fristi op tafel, dus ik zeg als je de f van fristi weg haald en je doet de g wat heb je dan, dus me vader kijkt me aan zegt, dan kan je het net zo goed hellemaal zeggen,

gristi=me bil in het NL

24-09-2008, 17:02
In de tijd van Spice Girls achtte ik het nodig de eerste liedje: wanne in te studeren.


Nou deze dame zat in haar kamer en komt bij het stukje; I wanna eh, I wanne eh etc. etc.


En dacht bij haar zelf en Nu dansen


Draaide me om en kom oog in oog met mijn publiek



Zegt mijn vader: mezian, goed te zien dat mijn opvoeding is gelukt.



Kon wel janken.

24-09-2008, 17:10

Citaat door 1_Berkania_1:
In de tijd van Spice Girls achtte ik het nodig de eerste liedje: wanne in te studeren.


Nou deze dame zat in haar kamer en komt bij het stukje; I wanna eh, I wanne eh etc. etc.


En dacht bij haar zelf en Nu dansen


Draaide me om en kom oog in oog met mijn publiek



Zegt mijn vader: mezian, goed te zien dat mijn opvoeding is gelukt.






Kon wel janken.
hier heb ik echt om gelachen

Pagina's : [1] 2