Bekijk volle/desktop versie : Aangezien worden voor een player



Pagina's : [1] 2 3

24-09-2008, 13:51
Terwijl je dat totaal niet bent, hoe kan je van die neppe imago afkomen?
Mensen geloven je niet dan en zien ze je als een onbetrouwbare jongen die alleen tuk wilt.. dat kan toch niet?

24-09-2008, 13:54


gaat het om jezelf?

24-09-2008, 13:54

Citaat door Mister_020:
Terwijl je dat totaal niet bent, hoe kan je van die neppe imago afkomen?
Mensen geloven je niet dan en zien ze je als een onbetrouwbare jongen die alleen tuk wilt.. dat kan toch niet?



Wat is er mis met tuc?




Kun je niet veel aan doen, kheb hetzelfde probleem. Als ze je auto zien en hoe je gekleed gaat is dat meestal al voldoende. Zie dat je die ene speciale iemand vindt, dan hoef je je geen zorgen te maken om wat de rest denkt.

24-09-2008, 13:55

Citaat door sarcasteur:
gaat het om jezelf?

altijd.

24-09-2008, 13:55



Citaat door Cheffar:
Wat is er mis met tuc?




Kun je niet veel aan doen, kheb hetzelfde probleem. Als ze je auto zien en hoe je gekleed gaat is dat meestal al voldoende. Zie dat je die ene speciale iemand vindt, dan hoef je je geen zorgen te maken om wat de rest denkt.

zelfs als je die speciaale tegenkomt zul je haar moeten overtuigen

eerlijk is eerlijk tegenwoordig zijn alle jongens niet te vertrouwen
oke er zijn ook dames die niet te vertrouwen zijn maar iedereen heeft wantrouwen dus is het aan jou om die speciaale ervan te overtuigen dat jij niet zo bent

24-09-2008, 13:56

Citaat door Mister_020:
altijd.



zegt genoeg.

24-09-2008, 13:56
Wat is speciale iemand waar jullie het over hebben?

24-09-2008, 13:57

Citaat door sarcasteur:
zegt genoeg.

Kan je duidelijker wezen want snap er geen bal van wat jij bedoeld.

24-09-2008, 13:57

Citaat door tanger_lover:
zelfs als je die speciaale tegenkomt zul je haar moeten overtuigen

eerlijk is eerlijk tegenwoordig zijn alle jongens niet te vertrouwen
oke er zijn ook dames die niet te vertrouwen zijn maar iedereen heeft wantrouwen dus is het aan jou om die speciaale ervan te overtuigen dat jij niet zo bent



akkoord, maar dat bedoel ik ook; overtuig 1 iemand en de rest hun mening doet er dan niet toe.

24-09-2008, 13:58

Citaat door Mister_020:
Wat is speciale iemand waar jullie het over hebben?

dat ene meisje dat je tegenkomt dat je hart sneller laar kloppen en waar je mee wil trouwen duhhh

24-09-2008, 13:58

Citaat door Cheffar:
akkoord, maar dat bedoel ik ook; overtuig 1 iemand en de rest hun mening doet er dan niet toe.

je moet zowiezo nooit naar de rest hun mening kijken het gaat om jezelf en die ander

24-09-2008, 13:59

Citaat door Mister_020:
Terwijl je dat totaal niet bent, hoe kan je van die neppe imago afkomen?
Mensen geloven je niet dan en zien ze je als een onbetrouwbare jongen die alleen tuk wilt.. dat kan toch niet?




Houd je mon alsjeblieft, ik heb een keer jou fotos gezien en jij bent kapot lelijk.

24-09-2008, 13:59



Citaat door Mister_020:
Terwijl je dat totaal niet bent, hoe kan je van die neppe imago afkomen?
Mensen geloven je niet dan en zien ze je als een onbetrouwbare jongen die alleen tuk wilt.. dat kan toch niet?


Guilty untill proven innocent!

24-09-2008, 13:59

Citaat door tanger_lover:
dat ene meisje dat je tegenkomt dat je hart sneller laar kloppen en waar je mee wil trouwen duhhh

En haar moet ik overtuigen van mijn onschuld terwijl ze een oordeel over mij al heeft klaarliggen?

24-09-2008, 14:00

Citaat door PrinsesjeVanMo:
Houd je mon alsjeblieft, ik heb een keer jou fotos gezien en jij bent kapot lelijk.
gooi je zelf aub weg.

Citaat door BUTTRAZER:
Guilty untill proven innocent!

Dit bedoel ik nou!!!!

Pagina's : [1] 2 3