Bekijk volle/desktop versie : Alle vrouwen bloeden als ze ontmaagd worden!



Pagina's : [1] 2 3

23-09-2008, 21:27

Citaat door 1karim:
Alle vrouwen zijn van binnen identiek aan elkaar en hebben allen een stuk weefsel dat bij het eerste keer geslachtsgemeenschap scheurt. De ene vrouw bloedt direct de andere vrouw kan een dag later bloeden. Elke maagde vrouw bloed bij geslachtsgemeenschap, mits de man natuurlijk diep genoeg kan komen de eerste keer.


Het Westen brengt het fabeltje dat niet alle vrouwen hoeven te bloeden om verdeeldheid en verwarring te scheppen. Maar ook door de vrouwen een vrijbrief te geven om erop los te gaan.


Bewaar je maagdelijkheid gewoon
.

23-09-2008, 21:30

En waar heb je dat vandaan, als ik mag vragen?

Wetenschappelijke artikel over, of wat?

23-09-2008, 21:34

Citaat door 1karim:
Alle vrouwen zijn van binnen identiek aan elkaar en hebben allen een stuk weefsel dat bij het eerste keer geslachtsgemeenschap scheurt. De ene vrouw bloedt direct de andere vrouw kan een dag later bloeden. Elke maagde vrouw bloed bij geslachtsgemeenschap, mits de man natuurlijk diep genoeg kan komen de eerste keer.


Het Westen brengt het fabeltje dat niet alle vrouwen hoeven te bloeden om verdeeldheid en verwarring te scheppen. Maar ook door de vrouwen een vrijbrief te geven om erop los te gaan.


Bewaar je maagdelijkheid gewoon



altijd

23-09-2008, 21:36
Niet iedereen bloed Damn you guys. Vroeger bestond voorspel niet, wist men niet wat zoenen was en wist men niet eens wat opgewonden betekende. De meeste vrouwen hadden dagelijks seks omdat hun man er behoefte aan hadden.

Tegwoordig kennen we erotiek en romantiek. Kennen we voorspel en kennen we geilheid. Kennen we zoenen en kennen we de daad zelf.

Maar dat je je maagdelijkheid moet bewaren, Insha Allah. En voor al mijn maagde zusters en broeders.

23-09-2008, 21:37

Hahaha jij gelooft in fabeltjes

23-09-2008, 21:37
wat een achterlijkheid.....


en wie zegt dat elk vrouw bloed? heb je daar een onderzoek over

23-09-2008, 21:42

Citaat door 1karim:
Onzin, voorspel zorgt er niet voor dat je niet gaat bloeden, yeah onzin


Jij bent gebrainwashed door de westerse media


Overigens, een vrouw dat voor de eerste keer sex heeft, je kan uren aan voorspel doen, ze zal gespannen zijn. Niet alleen de eerste keer maar nog vele keren erna


Hell no, wie zegt dat ik seks zal heben op mijn huwelijksnacht. Nergens in de Quran of Hadtih staat dat dat verplicht is. De eerste 2 á 3 dagen is het wennen en dan voel ik bij hem op me gemak en de verleiding is dan al heel groot en het genot dat je in je hoofd hebt, alleen bij dat je zult samen smelten met hem, is groot.

Bij de daad zelf zal het makkelijker gaan. Als je seks hebt omdat dat eht gevolg is van een langdurige voorspel, dus onder andere zoenen, aanraken op bepaalde plekken, wordt het daaronder nat. Natuurlijk men zal gespannen zijn, men zal eventjes pijn voelen, maar bloeden? Bloeden hoeft niet.

Wat betreft maagdenvlies, misschien ben die ik al verloren omdat ik al bijna meer dan 12 jaar sport. That doens't means dat ik ontmaagd ben of dat ik zal bloeden, wie weet heb ik dat al weggebloed bij één van mijn menstruaties.

Damn you guys. Vroeger deden ze daad, kwamen ze naar buiten na een half uur en klaar ze was geen schande. Tegenwoordig hebben we handen die de lichaam aanraken en opwarmen.

23-09-2008, 21:49
wat een ouderwetse achterhaalde onzin is dit zeg.
jeetje, schandalig

23-09-2008, 21:49
luister broeder.. klopt dat veeeel meiden die randje hebben
en klopt dat er heel wat meiden bloeden.. maar er zijn ook meiden die niet bloeden ondanks dat ze maagd zjin...!!!!!

Ik ken genoeg meiden waarvan ik zeker weet dat ze nog nooit een vriend hebben gehad en die zijn getrouwd en geen druppel bloed!!!


en ja spanning is er altijd... maar een echt man weet zijn vrouw op haar gemak te stellen. en je hoeft niet te lopen rammen alsof je aan het boksen bent... om die bloed er met alle moeite eruit te krijgen! ja dan snap ik wel waarom ze wel bloeden


een echte man, is de man die zijn vrouw ontmaagd zonder haar te laten bloeden!

23-09-2008, 21:51

Citaat door 1karim:
Een en al onzin. Dat stukje weefsel verdwijnt niet met voorspel hoor


Als de man hem diep genoeg krijgt komt hij het stukje weefsel tegen en zal dat zeker scheuren wat leidt tot bloedverlies. Het kan ook maar een heel klein beetje scheuren waarbij het bijv. de volgende dag groter wordt en dan pas echt bloed zult verliezen.


Je bloedt gewoon omdat je een stukje weefsel hebt dat bij de eerste keer geslachtsgemeenschap scheurt. Voorspel neemt dat stukje weefsel niet weg en heeft er dus helemaal niets mee te maken.


Maagdenvlies is geen weefsel, Damn you, wat heb jij met Biologie zitten doen.

Meiden die heupen hebben daarbij zitten hun bekkens wijd van elkaar, en gaat het er inglijden ook makkelijker. En plus ze hebben voordeel wanneer ze bevallen, gaat een stuk makkelijker.

Scheuren doet het niet, . Denk je dat een penis de vagina openscheurt of zo? Hallo, het is heus geen fakking bevalling.

Amateur, doe beter je best. Zelfs mijn moeder bloedde niet tijdens haar huwelijksnacht, .

23-09-2008, 22:02

Citaat door 1karim:
Heb ik dat ergens beweerd


Het gaat om een stuk weefsel dat in contact met de penis of vinger of komkommer scheurt


Gevolg, bloed


Alle vrouwen hebben dat stukje weefsel, bij allen scheurt het en resulteert het in bloedverlies. Wat snap je hier niet aan


Niet alle vrouwen bloeden, verklaar waarom mijn moeder totaal niet heeft gebloed en totaal geen pijn kenden?

Elke vrouw bezit dat weefsel, alleen bij vrouwen met brede bekkens zullen zij niet bloeden, dat is uit onderzoek gebleken.

Ieman die je kent en waarmee je trouwt, bij wijze van 'vriend', die weet heus wel hoe hij te werk moet gaan omdat hij haar al kent.

Een vagina scheurt niet alleen door een penis, jij bent echt hilarisch.

23-09-2008, 22:08

Citaat door 1karim:
Je moeder heeft dan reeds al sex gehad of heeft als een geile beer met haar vingers lopen spelen of andere materiaal


Het gaat niet om het scheuren van de vagina a dombo, het gaat om een stukje weefsel. Maar jij hebt hem zeker al achterlangs gekregen


Verklaar waarom mijn moeder niet scheurde, oja btw ze kende mijn pa totaal niet hé, noot gezien. En kom niet met je domme opmerkingen ze heeft destijds daarvoor al seks gehad of ze heeft haar vinger gebruikt, daar is niets grappigs aan.

Achterlangs? Stagfirallah, humor zit bij jou zeker niet goed. Kijk hoe je denkt over een zuster in de Islam.

Dat weefsel scheurt niet. Zoals ik al postte, bij vrouwen met brede bekkens komt dat zelden voor.

23-09-2008, 22:10


Citaat door 1karim:
Je moeder heeft dan reeds al sex gehad of heeft als een geile beer met haar vingers lopen spelen of andere materiaal


Het gaat niet om het scheuren van de vagina a dombo, het gaat om een stukje weefsel. Maar jij hebt hem zeker al achterlangs gekregen





jij bent echt te dom voor woorden!!!
hoe kan een vrouw in godsnaam een weefsel daar hebben
elk vrouw word ongesteld.. denk je dat dat bloed door haar neus vandaan komt of zo !!!!

het is een randjeeeeee!!!!!! een randjeeee
bij de ene is het dun
de ander dik
de ander heeft dat niet eens! maar dat is echt heeeeel zeldzaam

23-09-2008, 22:12

Citaat door verdwaalde:
jij bent echt te dom voor woorden!!!
hoe kan een vrouw in godsnaam een weefsel daar hebben
elk vrouw word ongesteld.. denk je dat dat bloed door haar neus vandaan komt of zo !!!!

het is een randjeeeeee!!!!!! een randjeeee
bij de ene is het dun
de ander dik
de ander heeft dat niet eens! maar dat is echt heeeeel zeldzaam


Ik denk toch echt dat hij is verdwaald. Hij bedoeld maagdenvlies, niet wetend dat een vrouw die al niet meer heeft wegens paardrijden of sport in het algemeen.

23-09-2008, 22:21

Citaat door Nachtpanter:
Ik denk toch echt dat hij is verdwaald. Hij bedoeld maagdenvlies, niet wetend dat een vrouw die al niet meer heeft wegens paardrijden of sport in het algemeen.



ze noemen het wel een vlies...
maar een vlies of weesel is iets wat iets helemaal dichtmaakt zeg maakt
maar een maagdenvlies is meer een maagdenrandje..

en ja inderdaad bij het sporten kan dat uitrekken of zelfs kapot gaan...

Pagina's : [1] 2 3