Bekijk volle/desktop versie : Mag jouw man later



Pagina's : [1] 2 3 4

23-09-2008, 16:46
vriendinnen hebben? Mijn man dus echt niet..! Mijn nicht haar man heeft gewoon "vriendschappelijke vriendinnen", toen ik daar wat van zei, vond ze dat ik te ouderwets dacht en het in een huwelijk om vertrouwen gaat.. ja tuurlijk gaat het om vertrouwen, maar om nou je man vriendinnen te laten hebben, vind ik persoonlijk te ver gaan. Je weet het namelijk maar nooit...

23-09-2008, 16:48


No way.. HIj mag echt geen vriendinne.. collega's is iets anders maar vriendinne....

23-09-2008, 16:48
Nee, vind ik niet goed. Alsof meneer het goed gaat vinden dat ik mannelijke ''vrienschappen'' onderhoud. Maar het gaat niet eens om vertrouwen. Hoe kom je er op om uberhaupt te zeggen dat je vrouwelijke vriendinnen hebt. Ga toch heen man. Die westerse cultuur ala shit mag van mij gestolen worden. Ik zal te veel respect voor hem hebben om zoiets te gaan doen. Of met vrouwelijke collega's ergens drinken ( dus niet zakelijk) vind ik ook uit den boze.

Kom op zeg. We zijn niet voor niets moslims.

''Mama, waar is papa?''
''Papa is met fatima uit eten"'

23-09-2008, 16:48
Hell no, dat hij vriendinnen mag hebben !!

23-09-2008, 16:48


Liever niet

23-09-2008, 16:49
Als jij tegen je man zegt dat 'ie geen vriendinnen mag hebben zal 'ie ze vast meteen dumpen.

Ja, dat dacht je vast. But he won't.

23-09-2008, 16:49



Als hij het niet erg vindt dat ik mannnelijke vrienden heb, dan zou ik er niets van zeggen

23-09-2008, 16:49

Citaat door Deepintrouble:
vriendinnen hebben? Mijn man dus echt niet..! Mijn nicht haar man heeft gewoon "vriendschappelijke vriendinnen", toen ik daar wat van zei, vond ze dat ik te ouderwets dacht en het in een huwelijk om vertrouwen gaat.. ja tuurlijk gaat het om vertrouwen, maar om nou je man vriendinnen te laten hebben, vind ik persoonlijk te ver gaan. Je weet het namelijk maar nooit...



Hell no0o0o0o.
En ik neem geen mannelijke vrienden..

23-09-2008, 16:51

Citaat door AdoreU:
Als jij tegen je man zegt dat 'ie geen vriendinnen mag hebben zal 'ie ze vast meteen dumpen.

Ja, dat dacht je vast. But he won't.



Het is maar wie je treft.

23-09-2008, 16:51
net als ik geen vrienden hoort te hebben ,hoort hij geen vriendinnen te hebben ,dat is niet ouderwets of dom...........dat is slim omdat jij daarmee problemen voorkomt die ALLAH SWT voorzag

23-09-2008, 16:52
vriendinnee?? moet ie niet eens in zijn hoofd halen

23-09-2008, 16:53

Citaat door Deepintrouble:
vriendinnen hebben? Mijn man dus echt niet..! Mijn nicht haar man heeft gewoon "vriendschappelijke vriendinnen", toen ik daar wat van zei, vond ze dat ik te ouderwets dacht en het in een huwelijk om vertrouwen gaat.. ja tuurlijk gaat het om vertrouwen, maar om nou je man vriendinnen te laten hebben, vind ik persoonlijk te ver gaan. Je weet het namelijk maar nooit...



hij kiest of voor mij of die 'leuke' vriendinnetjes van m

23-09-2008, 16:54


Nooit!!! Komop zeg.. voorwat zijn we Moslims??
Vriendschappelijk, yeah right. En je nicht zegt tegen jou dat je ouderwets bent??

Mijn god, wat zijn sommige mensen achterlijk!!!
Allah i hdie maglak..

23-09-2008, 16:59
Noowaaaaaaaaay!!!!

Ik Word Zijn Enige Vriendin!

23-09-2008, 17:04
waar heeft hij vriendinnen nodig als jij al zijn vriendin/vrouw bent?

Pagina's : [1] 2 3 4